Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 hour ago, PJHoutman said: Willian vertrekt bij Arsenal, keert terug naar Brazilië. mission complete Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 United slaat nergens op. OGS masterclass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 3 minuten geleden zei oblomov: United slaat nergens op. OGS masterclass Ik kan niet kijken, ben je nou sarcastisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) 8 minutes ago, La Pulga said: Ik kan niet kijken, ben je nou sarcastisch? ja spelen echt slecht en wolves heeft pech dat ze nog niet gescoord hebben. Ze hebben ook een soort van pyjama aan Tottenham was ook saai trouwens. Hoop dat de serie A wat leuker is vanavond 29 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 8 minuten geleden zei oblomov: ja spelen echt slecht en wolves heeft pech dat ze nog niet gescoord hebben. Ze hebben ook een soort van pyjama aan Tottenham was ook saai trouwens. Hoop dat de serie A wat leuker is vanavond Daar ging me toto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 minute ago, La Pulga said: Daar ging me toto. wat heb je gezet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 29 minuten geleden zei oblomov: wat heb je gezet? Manchester United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 5 minutes ago, La Pulga said: Manchester United het is 14-7 in attempts voor wolves maar united zal wel weer een penalty krijgen laatste minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 4 minuten geleden zei oblomov: het is 14-7 in attempts voor wolves maar united zal wel weer een penalty krijgen laatste minuut Nee hoor gewoon een goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Just now, delichris said: Nee hoor gewoon een goal. ja moet je maar trots mee zijn met dit spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 minuut geleden zei oblomov: ja moet je maar trots mee zijn met dit spel winst is winst. Hoe maakt mij niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 ja dat klopt, winst is winst. Maar zou toch wel beetje teleurgesteld zijn om zo de onderliggende partij te zijn tegen Wolves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ez toto, ik zie jullie in de MU club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 42 minuten geleden zei oblomov: ja dat klopt, winst is winst. Maar zou toch wel beetje teleurgesteld zijn om zo de onderliggende partij te zijn tegen Wolves. Ik heb niet alles gezien ivm een spa blauw in België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 hour ago, delichris said: Ik heb niet alles gezien ivm een spa blauw in België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 32 minuten geleden zei oblomov: Dat boeit toch werkelijk niemand? xG is net als balbezit een nutteloze stat. Anyway, Arsenal op de kloten gekregen en op weg naar waar ze horen, het PL weekend is geslaagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zojuist zei Satyr: Dat boeit toch werkelijk niemand? xG is net als balbezit een nutteloze stat. Anyway, Arsenal op de kloten gekregen en op weg naar waar ze horen, het PL weekend is geslaagd. Xg vind ik geen nutteloze stat, over langere termijn. Op 1 wedstrijd zegt het niks. Ja dat een team betere kansen had maar dat kunnen we zelf ook nog wel zien denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zojuist zei timpy00: Xg vind ik geen nutteloze stat, over langere termijn. Op 1 wedstrijd zegt het niks. Ja dat een team betere kansen had maar dat kunnen we zelf ook nog wel zien denk ik. Maar wat wil je ermee? Wat is het nut van die stat? Hoe gebruik je dat in een gesprek? Dat je kunt zeggen hoeveel goals een team had kunnen maken? Die tellen niet mee he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 7 minutes ago, Satyr said: Maar wat wil je ermee? Wat is het nut van die stat? Hoe gebruik je dat in een gesprek? Dat je kunt zeggen hoeveel goals een team had kunnen maken? Die tellen niet mee he ik vind die stats ook maar kut maar hoe kan ik anders overbrengen dat wolves de betere ploeg was zonder dat je de wedstrijd kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 2 minuten geleden zei oblomov: ik vind die stats ook maar kut maar hoe kan ik anders overbrengen dat wolves de betere ploeg was zonder dat je de wedstrijd kijkt. De enige vraag die telt is: Wie heeft gewonnen? Hoe, wie, waar, hoelaat, waarom, waardoor, dat maakt echt helemaal niks uit. - Wie won? Man Utd, maar Wolves was be... - Boeiend. Bier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 9 minuten geleden zei Satyr: Maar wat wil je ermee? Wat is het nut van die stat? Hoe gebruik je dat in een gesprek? Dat je kunt zeggen hoeveel goals een team had kunnen maken? Die tellen niet mee he Je gebruikt ze inderdaad niet als kroegpraat. Je gebruikt het toch vooral om vast te stellen wanneer teams boven of under achieven, hierdoor kun je een veel realistischer beeld krijgen van de prestaties van teams. Bijvoorbeeld Brighton vorig jaar, ontzettende under achievers. Maar zo kun je ook zien aankomen dat teams een goede fase hebben qua resultaat maar dan ineens wegzakken. Tevens geld dat voor de stat als individu. Als speler X in 10 wedstrijden 10 goals maakt vanaf de middenlijn maar vervolgens geen doelpunt meer maakt kun je dat zien aankomen (extreem voorbeeld natuurlijk). Het is vooral een hulpmiddel denk ik. Ook ontstaan door gokkers (volgens mij) die aan dit soort informatie natuurlijk heel veel hebben. Maar ik denk ook als trainers, clubs en statfreaks je er veel aan (kunt) hebben. En inderdaad niet met het idee oh we hadden vandaag 3,2 xG en zij 0,6 xG dus eigenlijk zijn de drie punten van ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 22 minuten geleden zei Satyr: Dat boeit toch werkelijk niemand? xG is net als balbezit een nutteloze stat. Anyway, Arsenal op de kloten gekregen en op weg naar waar ze horen, het PL weekend is geslaagd. Gelukkig Heerenveen ook verloren. En ja xG who care's ja haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 minute ago, Satyr said: De enige vraag die telt is: Wie heeft gewonnen? Hoe, wie, waar, hoelaat, waarom, waardoor, dat maakt echt helemaal niks uit. - Wie won? Man Utd, maar Wolves was be... - Boeiend. Bier? het gaat toch ook wel om hoe je wint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 xG zegt over een wedstrijd niets, daar is gewoon de sample size te klein voor. Neem als voorbeeld de situatie vlak voor de rust gisteren bij Liverpool - Chelsea. Liverpool krijgt daar 2 a 3 grote kansen in 1 moment + nog een strafschop. Dan schiet de xG omhoog (denk ik, niet gecheckt maar dat moet toch wel) terwijl het aantal doelpunten in die hele situatie nooit groter dan 1 kan zijn. Over een heel seizoen kan je er wel conclusies aan verbinden of je pech/geluk hebt gehad omdat dan de sample size groot genoeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 15 minuten geleden zei oblomov: het gaat toch ook wel om hoe je wint? Nee man, zolang Heerenveen wint is het prima. Hoe boeit me echt helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten