Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Just now, 19CH98 said: Ja zo goed volg ik de PL niet dat ik die gehele geschiedenis ken. Heb vooral ingeschakeld omdat ik fan ben van Klopp en tegen de CL winnaar is natuurlijk een lekker affiche. Durf ook zeker niet te beweren dat Liverpool nu de wedstrijd simpel wint, daarvoor hebben ze afgelopen seizoen te weinig laten zien naar mijn mening. Maar goed, snap dat als Chelsea fan dat dit een frustrerend moment is, wat mij betreft ken je als scheidsrechter in zo'n situatie gewoon de goal toe en beginnen we zonder kaart aan de aftrap. Dan ben je van het "tactische" hands af en is een pech momentje niet zo van invloed op de wedstrijd als nu. maakt het wel leuker de wedstrijd want liverpool was niet echt gevaarlijk eerste helft , was zelfs beetje stil in anfield Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 1 minute ago, 19CH98 said: Ja zo goed volg ik de PL niet dat ik die gehele geschiedenis ken. Heb vooral ingeschakeld omdat ik fan ben van Klopp en tegen de CL winnaar is natuurlijk een lekker affiche. Durf ook zeker niet te beweren dat Liverpool nu de wedstrijd simpel wint, daarvoor hebben ze afgelopen seizoen te weinig laten zien naar mijn mening. Maar goed, snap dat als Chelsea fan dat dit een frustrerend moment is, wat mij betreft ken je als scheidsrechter in zo'n situatie gewoon de goal toe en beginnen we zonder kaart aan de aftrap. Dan ben je van het "tactische" hands af en is een pech momentje niet zo van invloed op de wedstrijd als nu. als dit andersom was geweest had ik ook gewild dat het een penalty was en rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 10 minuten geleden zei 19CH98: Is toch een terechte penalty? Zoals ik nu ook bij Ziggo hoor is de regel krom maar dat betekent niet dat de scheids midden in de wedstrijd het regelement kan veranderen Blijf dit altijd wel dubbel vinden. Is dit echt een onnatuurlijke houding? Hij probeert met een soort allerlaatste poging die bal te halen, dan vind ik het helemaal niet onnatuurlijk dat je je arm in die positie hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Zojuist zei oblomov: maakt het wel leuker de wedstrijd want liverpool was niet echt gevaarlijk eerste helft , was zelfs beetje stil in anfield Ik zat inderdaad meer te kijken met de hoop dat er wat ging gebeuren dan dat er werkelijk wat gebeurde. Maar dat hoort ook wel een beetje bij een topwedstrijd, op het moment dat 1 ploeg volledig domineert kan je niet spreken van een topwedstrijd. Goal van Chelsea komt net zo goed uit een corner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Zojuist zei Rogier.: Blijf dit altijd wel dubbel vinden. Is dit echt een onnatuurlijke houding? Hij probeert met een soort allerlaatste poging die bal te halen, dan vind ik het helemaal niet onnatuurlijk dat je je arm in die positie hebt. Feit is dat de bal dankzij zijn arm niet in de goal gaat. Wat ik al iets hierboven zei, maak een regel dat in dit soort situaties de goal toegekend wordt en laat de verdedigende ploeg aftrappen. Hij kan er niks aan doen maar je kan niet een tegengoal voorkomen met de arm, dat hoef ik geen enkele voetbalsupporter uit te leggen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 8 minuten geleden zei 19CH98: Feit is dat de bal dankzij zijn arm niet in de goal gaat. Wat ik al iets hierboven zei, maak een regel dat in dit soort situaties de goal toegekend wordt en laat de verdedigende ploeg aftrappen. Hij kan er niks aan doen maar je kan niet een tegengoal voorkomen met de arm, dat hoef ik geen enkele voetbalsupporter uit te leggen denk ik. Nou, de regel is "dat je niet door middel van een onnatuurlijke houding je lichaam met je arm groter mag maken". Dus in bepaalde situaties mag het wel; arm strak langs het lichaam bijvoorbeeld. Maar dat vind ik een stuk onnatuurlijker dan wat James deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 3 minuten geleden zei Rogier.: Nou, de regel is "dat je niet door middel van een onnatuurlijke houding je lichaam met je arm groter mag maken". Dus in bepaalde situaties mag het wel; arm strak langs het lichaam bijvoorbeeld. Maar dat vind ik een stuk onnatuurlijker dan wat James deed. Ik snap wat je bedoeld en ben zeker met je eens dat je handen strak naast je lichaam of zelfs op je rug een onnatuurlijke houding is als je voor de bal gaat maar ik zou het bizar vinden als dit geoorloofd zou zijn omdat je zoals ik al eerder zei een 100% zekere goal voorkomt met je hand/arm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 stil op anfield voor 11 tegen 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Gefeliciteerd @oblomov met dit puntje. Kan niet zeggen dat ze hem gestolen hebben, verdedigen is ook een kunst en ze hebben nauwelijks kansen weggegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 minutes ago, 19CH98 said: Gefeliciteerd @oblomov met dit puntje. Kan niet zeggen dat ze hem gestolen hebben, verdedigen is ook een kunst en ze hebben nauwelijks kansen weggegeven. heel professioneel de wedstrijd dood gemaakt. Jammer want 11 tegen 11 was het echt een leuke wedstrijd geworden denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 1 minuut geleden zei oblomov: heel professioneel de wedstrijd dood gemaakt. Jammer want 11 tegen 11 was het echt een leuke wedstrijd geworden denk ik Daar sluit ik mij volledig bij aan. Begin van de tweede helft was voor mij nog wel mooi om te zien door de volle druk die Liverpool op de ketel zette maar het werd steeds minder en minder en inderdaad een vrij saaie wedstrijd naar het einde toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 14 minutes ago, 19CH98 said: Daar sluit ik mij volledig bij aan. Begin van de tweede helft was voor mij nog wel mooi om te zien door de volle druk die Liverpool op de ketel zette maar het werd steeds minder en minder en inderdaad een vrij saaie wedstrijd naar het einde toe. was even prijsschieten haha. Gelukkig was Mendy goed bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) @19CH98 https://www.change.org/p/the-football-association-uk-ban-anthony-bald-taylor-from-refereeing-chelsea-games?recruited_by_id=56e615c0-082e-11ec-9f12-1db955c332b5 13.000 handtekeningen in 2 uur tijd Anthony Taylor has chronic baldness which has affected his ability to referee games that Chelsea FC participate in. … we strongly believe this should be investigated and Anthony should either be banned from officiating Chelsea games or at the very least, be made to get a hair transplant. 28 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Zojuist zei oblomov: @19CH98 https://www.change.org/p/the-football-association-uk-ban-anthony-bald-taylor-from-refereeing-chelsea-games?recruited_by_id=56e615c0-082e-11ec-9f12-1db955c332b5 Ik kan er wel heel cynisch in doen maar in Engeland maken ze altijd en overal zo'n petitie voor aan. Kan mij genoeg voorbeelden van Liverpool fans herinneren die voor elke scheet een petitie aanmaakten. De finale van EK moet ook nog overgespeeld als ik het allemaal goed begrijp. Dan hebben we het in NL toch een stuk beter met alleen maar die ene PSV fan die toen aangifte ging doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 minutes ago, 19CH98 said: Ik kan er wel heel cynisch in doen maar in Engeland maken ze altijd en overal zo'n petitie voor aan. Kan mij genoeg voorbeelden van Liverpool fans herinneren die voor elke scheet een petitie aanmaakten. De finale van EK moet ook nog overgespeeld als ik het allemaal goed begrijp. Dan hebben we het in NL toch een stuk beter met alleen maar die ene PSV fan die toen aangifte ging doen Sterk vermoede van match fixing. Vind die petities ook maar dom maar moest wel lachen om deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 1 minuut geleden zei oblomov: Sterk vermoede van match fixing. Vind die petities ook maar dom maar moest wel lachen om deze. Ik hoop voor je dat het wat oplevert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) 29 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 16 uur geleden zei ElPrincipito: Tering, wat een uitslag van City tegen Arsenal. @Kyrill blijven ze er wel in dit jaar? Heb ik dus echt helemaal niks mee, B-aankopen, veel bla bla maar nooit fatsoenlijke prestaties in het afgelopen decennia. Dat denk ik niet. Denk dat het nog veel erger gaat worden als zij straks het spel moeten maken tegen andere lage middenmotors. Arsenal gaat degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) Ik ben er echt helemaal klaar mee met dit topic, is niet te harden dit. Ja Brentford uit was SLECHT!! Maar IEDER team kan verliezen van Chelsea en City!!! De CL winnaar, kampioen van Engeland en verliezend CL finalist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook LIverpool met 11vs10 komt THUIS niet langs Chelsea!!!!!!!!!!!!!!! En ELK DUEL MISTE WE BEHOORLIJK WAT SPELERS!!!!!!!! 29 augustus 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben er echt helemaal klaar mee met dit topic, is niet te harden dit. Ja Brentford uit was SLECHT!! Maar IEDER team kan verliezen van Chelsea en City!!! De CL winnaar, kampioen van Engeland en verliezend CL finalist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook LIverpool met 11vs10 komt THUIS niet langs Chelsea!!!!!!!!!!!!!!! En ELK DUEL MISTE WE BEHOORLIJK WAT SPELERS!!!!!!!! Rustig Karel, denk om je bloeddruk. Je weet zelf ook wel als er van Norwich gewonnen wordt de wereld er heel anders uitziet. Moet je er alleen wel van winnen. Nu is het gewoon even een beetje lollig doen om Arsenal, net zoals er werd eens wordt gelachen om Feyenoord of als Utrecht in Europa speelt. Neem het dan ook niet zo serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 @Kyrill Niet zo doen. Dat is Calimero gedrag. Je kan het beter gewoon negeren. Als jij hapt dan hebben ze toch wat ze willen. En dat Arsenal spelers mist en niet goede spelers als back up hebben is gewoon slecht beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben er echt helemaal klaar mee met dit topic, is niet te harden dit. Ja Brentford uit was SLECHT!! Maar IEDER team kan verliezen van Chelsea en City!!! De CL winnaar, kampioen van Engeland en verliezend CL finalist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook LIverpool met 11vs10 komt THUIS niet langs Chelsea!!!!!!!!!!!!!!! En ELK DUEL MISTE WE BEHOORLIJK WAT SPELERS!!!!!!!! Dat zal allemaal best, maar er zit núl lijn in het spel, er is weinig kwaliteit aanwezig in de selectie, de jonge spelers zijn wisselvallig (Martinelli, Saka, ESR) en er is feitelijk niet één speler die consequent voor doelpunten zorgt. Dit is ook niet iets wat nu op basis van 3 wedstrijden bepaald wordt, maar op basis van het traject dat Arsenal al jaren aflegt en in ieder geval op basis van die eerste 3 wedstrijden ook niet lijkt af te schudden. Ik begrijp ook niet zo goed waarom je nu boos bent, want het is geen persoonlijke aanval op jou, maar op de situatie van de club Arsenal. Dans maakt m.i. een terechte constatering - ik zou ook echt niet weten hoe Arsenal ploegen met een solide tactisch plan uit elkaar gaat spelen. Dus als je niet kan winnen van de topclubs en niet kan winnen van middenmoters en degradatiekandidaten, waar ga je dan je punten pakken? 29 augustus 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 18 uur geleden zei PJHoutman: Hij gaat er toch gewoon met twee benen in Karel. Zelfs @Stefanos fluit hier voor. Ligt eraan, tegen jou is het doorspelen. 20 uur geleden zei Kyrill: Thuisfluiter Atkinson ?? Das toch nooit een rode kaart lol, zeker niet in PL. En elke kans vliegt erin bij City... Man man man Wat gek die scheidsrechter hij strekt zijn benen niets eens en houdt in Dit is wat PJ al roept een Rood, Xhaka komt in met 2 voeten vooruit volledig van de grond. Dit is gewoon Buitensporig met gevaar voor de tegenstander. Schoolvoorbeeld. Zelfs in de UK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Willian vertrekt bij Arsenal, keert terug naar Brazilië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten