Satyr Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Raakt 'ie 'm wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Sommige zullen nu de scheids de schuld geven vanwege het verlies. Wel jammer voor de wedstrijd, dan maar naar doelpunten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 en ze hebben amazon daar die alles filmt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Thuisfluiter Atkinson ?? Das toch nooit een rode kaart lol, zeker niet in PL. En elke kans vliegt erin bij City... Man man man 1 uur geleden zei Srangaman: Wat een gek die Xhaka Wat gek die scheidsrechter hij strekt zijn benen niets eens en houdt in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 97% balbezit voor man city laatste 5 minuten hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 1 uur geleden zei oblomov: Chambers Holding Kolasinac wat een verdediging, dat kan toch niet goed gaan tegen man city? maar je weet maar nooit Ben White Corona, Gabriel geblesseerd sinds Juni... Ook OS laten schieten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 4 minutes ago, Kyrill said: Ben White Corona, Gabriel geblesseerd sinds Juni... Ook OS laten schieten.... denk je dat dat alles gaat oplossen? Ben White speelde tegen Brentford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Zojuist zei oblomov: denk je dat dat alles gaat oplossen? Ben White speelde tegen Brentford Nee maar we missen wel veel man hoor. Tegen Brentford was White zijn 1e duel ooit voor club pas. Geen Partey, geen Aubameyang geen Lacazette geen Nketiah. Nu geen Pepe, geen White en geen Partey etc. Als je bij Chelsea Lukaku en Havertz weg haalt is ook stukken minder hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 9 minuten geleden zei Kyrill: Nee maar we missen wel veel man hoor. Tegen Brentford was White zijn 1e duel ooit voor club pas. Geen Partey, geen Aubameyang geen Lacazette geen Nketiah. Nu geen Pepe, geen White en geen Partey etc. Als je bij Chelsea Lukaku en Havertz weg haalt is ook stukken minder hoor Die 20 euro, wil je die alvast inleveren of dat niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Thuisfluiter Atkinson ?? Das toch nooit een rode kaart lol, zeker niet in PL. En elke kans vliegt erin bij City... Man man man Wat gek die scheidsrechter hij strekt zijn benen niets eens en houdt in Hij gaat er toch gewoon met twee benen in Karel. Zelfs @Stefanos fluit hier voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Tering, wat een uitslag van City tegen Arsenal. @Kyrill blijven ze er wel in dit jaar? Heb ik dus echt helemaal niks mee, B-aankopen, veel bla bla maar nooit fatsoenlijke prestaties in het afgelopen decennia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Die 20 euro, wil je die alvast inleveren of dat niet? Nee. Dus deal nu 100% AAN. No backing away Jij 20 als EN Wolves EN WHU en Everton boven Arsenal eindigen, ik 20 euro als 1 van 3 en helemaal niemand iets bij 2/3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: Nee. Dus deal nu 100% AAN. No backing away Jij 20 als EN Wolves EN WHU en Everton boven Arsenal eindigen, ik 20 euro als 1 van 3 en helemaal niemand iets bij 2/3 Ik denk dat Sunderland ook boven Arsenal gaat eindigen volgend seizoen. Maar ik heb niet gekeken, City was echt goed? Of Arsenal gewoon bedroevend slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Conor Gallagher 2x gescoord, prachtige goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 7 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik denk dat Sunderland ook boven Arsenal gaat eindigen volgend seizoen. Maar ik heb niet gekeken, City was echt goed? Of Arsenal gewoon bedroevend slecht? Ik dacht dat we vrienden waren..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 25 minuten geleden zei Kyrill: Nee. Dus deal nu 100% AAN. No backing away Jij 20 als EN Wolves EN WHU en Everton boven Arsenal eindigen, ik 20 euro als 1 van 3 en helemaal niemand iets bij 2/3 Ik hoef jouw centjes niet maar als Arsenal daarboven eindigt krijg jij dat van mij. Beetje oneerlijk anders want dit is de makkelijkste weddenschap ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 3 uur geleden zei Kyrill: Thuisfluiter Atkinson ?? Das toch nooit een rode kaart lol, zeker niet in PL. En elke kans vliegt erin bij City... Man man man Wat gek die scheidsrechter hij strekt zijn benen niets eens en houdt in Sorry Kyrill maar dit mocht wel rood zijn. Inderdaad niet gestrekt, maar linkerbeen hangt in de lucht boven het been waar de tackle "mainly" mee gemaakt wordt en komt bovenop de engel met noppen naar voren. Beetje buitensporig wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wel zin in de wedstrijd van straks, laat Liverpool maar even zien dat ze één van de titelfavorieten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 5 minutes ago, La Pulga said: Wel zin in de wedstrijd van straks, laat Liverpool maar even zien dat ze één van de titelfavorieten zijn. wij moeten gewoon winnen geen excuses. dat is de mentaliteit die je moet hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wat een goal zeg van Havertz, erg knap. Had deze wel in 1x door moeten spelen naar Lukaku, dan was het 2-0. Verwacht ook wel dat Chelsea deze wedstrijd wint, titelkandidaat nummer 1 in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 liverpool heeft wat hulp nodig hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 3 minuten geleden zei oblomov: liverpool heeft wat hulp nodig hé Het is anders wel terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 3 minuten geleden zei oblomov: liverpool heeft wat hulp nodig hé Is toch een terechte penalty? Zoals ik nu ook bij Ziggo hoor is de regel krom maar dat betekent niet dat de scheids midden in de wedstrijd het regelement kan veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) 10 minutes ago, 19CH98 said: Is toch een terechte penalty? Zoals ik nu ook bij Ziggo hoor is de regel krom maar dat betekent niet dat de scheids midden in de wedstrijd het regelement kan veranderen Anthony Taylor heeft ons al vaker genaaid. Maar dan nog al is het terecht, ze kunnen niet winnen met 11 tegen 11 zonder penalty Spoiler we kunnen nog steeds winnen 28 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Ja zo goed volg ik de PL niet dat ik die gehele geschiedenis ken. Heb vooral ingeschakeld omdat ik fan ben van Klopp en tegen de CL winnaar is natuurlijk een lekker affiche. Durf ook zeker niet te beweren dat Liverpool nu de wedstrijd simpel wint, daarvoor hebben ze afgelopen seizoen te weinig laten zien naar mijn mening. Maar goed, snap dat als Chelsea fan dat dit een frustrerend moment is, wat mij betreft ken je als scheidsrechter in zo'n situatie gewoon de goal toe en beginnen we zonder kaart aan de aftrap. Dan ben je van het "tactische" hands af en is een pech momentje niet zo van invloed op de wedstrijd als nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten