Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Thuisfluiter Atkinson ?? Das toch nooit een rode kaart lol, zeker niet in PL. En elke kans vliegt erin bij City... Man man man

1 uur geleden zei Srangaman:

Wat een gek die Xhaka

Wat gek die scheidsrechter hij strekt zijn benen niets eens en houdt in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei oblomov:

denk je dat dat alles gaat oplossen? Ben White speelde tegen Brentford

Nee maar we missen wel veel man hoor. Tegen Brentford was White zijn 1e duel ooit voor club pas. Geen Partey, geen Aubameyang geen Lacazette geen Nketiah. Nu geen Pepe, geen White en geen Partey etc. Als je bij Chelsea Lukaku en Havertz weg haalt is ook stukken minder hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Nee maar we missen wel veel man hoor. Tegen Brentford was White zijn 1e duel ooit voor club pas. Geen Partey, geen Aubameyang geen Lacazette geen Nketiah. Nu geen Pepe, geen White en geen Partey etc. Als je bij Chelsea Lukaku en Havertz weg haalt is ook stukken minder hoor ;)

Die 20 euro, wil je die alvast inleveren of dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Thuisfluiter Atkinson ?? Das toch nooit een rode kaart lol, zeker niet in PL. En elke kans vliegt erin bij City... Man man man

Hij gaat er toch gewoon met twee benen in Karel. Zelfs @Stefanos fluit hier voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Die 20 euro, wil je die alvast inleveren of dat niet?

Nee. Dus deal nu 100% AAN. No backing away Jij 20 als EN Wolves EN WHU en Everton boven Arsenal eindigen, ik 20 euro als 1 van 3 en helemaal niemand iets bij 2/3 ;););)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Nee. Dus deal nu 100% AAN. No backing away Jij 20 als EN Wolves EN WHU en Everton boven Arsenal eindigen, ik 20 euro als 1 van 3 en helemaal niemand iets bij 2/3 ;););)

Ik denk dat Sunderland ook boven Arsenal gaat eindigen volgend seizoen.

Maar ik heb niet gekeken, City was echt goed? Of Arsenal gewoon bedroevend slecht? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kyrill:

Ik hoef jouw centjes niet maar als Arsenal daarboven eindigt krijg jij dat van mij. 

Beetje oneerlijk anders want dit is de makkelijkste weddenschap ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

:-D

Sorry Kyrill maar dit mocht wel rood zijn. Inderdaad niet gestrekt, maar linkerbeen hangt in de lucht boven het been waar de tackle "mainly" mee gemaakt wordt en komt bovenop de engel met noppen naar voren. Beetje buitensporig wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, 19CH98 said:

Is toch een terechte penalty? Zoals ik nu ook bij Ziggo hoor is de regel krom maar dat betekent niet dat de scheids midden in de wedstrijd het regelement kan veranderen

Anthony Taylor heeft ons al vaker genaaid. Maar dan nog al is het terecht, ze kunnen niet winnen met 11 tegen 11 zonder penalty ;c 

Spoiler

we kunnen nog steeds winnen 

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo goed volg ik de PL niet dat ik die gehele geschiedenis ken. Heb vooral ingeschakeld omdat ik fan ben van Klopp en tegen de CL winnaar is natuurlijk een lekker affiche. Durf ook zeker niet te beweren dat Liverpool nu de wedstrijd simpel wint, daarvoor hebben ze afgelopen seizoen te weinig laten zien naar mijn mening. Maar goed, snap dat als Chelsea fan dat dit een frustrerend moment is, wat mij betreft ken je als scheidsrechter in zo'n situatie gewoon de goal toe en beginnen we zonder kaart aan de aftrap. Dan ben je van het "tactische" hands af en is een pech momentje niet zo van invloed op de wedstrijd als nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites