Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Kyrill:

Daarom snap ik deze aankoop ook niet.

Met Cavani heb je maar 1 echte spits die ervaren is. Greenwood kan nog geen heel seizoen in de spits spelen. De rest zijn wingers.

@La Pulga hij zal nog niet spelen vermoed ik. 11 september dan zal hij gaan spelen.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei oblomov:

200€ voor een kaartje en dan nog een vlucht en hotel. 

Kaartjes kan je vast wel goedkoper vinden, maar is er geen fanclub van Chelsea in Nederland waar je lid van kan worden. Dan je vaak aardig goedkoop die kant op. Doe ik ook vaak met Manchester United. Ik kan voor z'n 350 euro een heel weekend. En met wat zakgeld ben ik maximaal 700 euro kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, delichris said:

Kaartjes kan je vast wel goedkoper vinden, maar is er geen fanclub van Chelsea in Nederland waar je lid van kan worden. Dan je vaak aardig goedkoop die kant op. Doe ik ook vaak met Manchester United. Ik kan voor z'n 350 euro een heel weekend. En met wat zakgeld ben ik maximaal 700 euro kwijt.

maar ik zit in de bijstand dus 700€ gaat het niet worden haha :classic_ninja: wel leuk dat jij er regelmatig heen kan gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei oblomov:

maar ik zit in de bijstand dus 700€ gaat het niet worden haha :classic_ninja: wel leuk dat jij er regelmatig heen kan gaan. 

Dat is inderdaad balen. Maar het beste is om alles apart te doen. Dan is het goedkoper. Een tip mocht je ooit eens heen willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei oblomov:

Chambers Holding Kolasinac 

wat een verdediging, dat kan toch niet goed gaan tegen man city? maar je weet maar nooit

Je ziet gewoon dat Arsenal zoekende is. City laat ze 20 minuten uitrazen en dan scoren ze.

edit: Oh, nu al dus, hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites