Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) ga zoumaldinho toch wel missen 27 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 17 minuten geleden zei oblomov: ga zoumaldinho toch wel missen Ben ik de enige op dit forum die WEL voor maar 1 club is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Ben ik de enige op dit forum die WEL voor maar 1 club is? Arsenal en PSV zijn gefuseerd hoor ik net? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei PJHoutman: Arsenal en PSV zijn gefuseerd hoor ik net? PSV volg ik maar ben ik al tijdje niet meer voor. Arsenal is enige club waar letterlijk elk duel van kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 13 minutes ago, Kyrill said: Ben ik de enige op dit forum die WEL voor maar 1 club is? alleen chelsea voor mij, ben wel maar naar 1 wedstrijd geweest omdat het super duur is 27 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) 12 uur geleden zei Kyrill: Daarom snap ik deze aankoop ook niet. Met Cavani heb je maar 1 echte spits die ervaren is. Greenwood kan nog geen heel seizoen in de spits spelen. De rest zijn wingers. @La Pulga hij zal nog niet spelen vermoed ik. 11 september dan zal hij gaan spelen. 28 augustus 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 9 uur geleden zei Kyrill: Ben ik de enige op dit forum die WEL voor maar 1 club is? Nee hoor, ik ben alleen voor Ajax. Kijk wel graag naar sommige teams, maar dat is natuurlijk trainer/seizoensafhankelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 9 uur geleden zei Kyrill: Ben ik de enige op dit forum die WEL voor maar 1 club is? Nope. En @oblomov wat vind jij superduur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Ik heb er wel zin in vandaag, genoeg leuke potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) 2 hours ago, delichris said: Nope. En @oblomov wat vind jij superduur? 200€ voor een kaartje en dan nog een vlucht en hotel. Was tegen united 2016 kwartfinale Fa Cup. 28 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 minuten geleden zei oblomov: 200€ voor een kaartje en dan nog een vlucht en hotel. Kaartjes kan je vast wel goedkoper vinden, maar is er geen fanclub van Chelsea in Nederland waar je lid van kan worden. Dan je vaak aardig goedkoop die kant op. Doe ik ook vaak met Manchester United. Ik kan voor z'n 350 euro een heel weekend. En met wat zakgeld ben ik maximaal 700 euro kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 1 minute ago, delichris said: Kaartjes kan je vast wel goedkoper vinden, maar is er geen fanclub van Chelsea in Nederland waar je lid van kan worden. Dan je vaak aardig goedkoop die kant op. Doe ik ook vaak met Manchester United. Ik kan voor z'n 350 euro een heel weekend. En met wat zakgeld ben ik maximaal 700 euro kwijt. maar ik zit in de bijstand dus 700€ gaat het niet worden haha wel leuk dat jij er regelmatig heen kan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 5 minuten geleden zei oblomov: maar ik zit in de bijstand dus 700€ gaat het niet worden haha wel leuk dat jij er regelmatig heen kan gaan. Dat is inderdaad balen. Maar het beste is om alles apart te doen. Dan is het goedkoper. Een tip mocht je ooit eens heen willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Chambers Holding Kolasinac wat een verdediging, dat kan toch niet goed gaan tegen man city? maar je weet maar nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 17 minuten geleden zei oblomov: Chambers Holding Kolasinac wat een verdediging, dat kan toch niet goed gaan tegen man city? maar je weet maar nooit Je ziet gewoon dat Arsenal zoekende is. City laat ze 20 minuten uitrazen en dan scoren ze. edit: Oh, nu al dus, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Dit wordt dubbele cijfers. Wat een verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 die arteta is al 18 maanden zoekende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Dit is echt dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 23 minutes ago, oblomov said: Chambers Holding Kolasinac wat een verdediging, dat kan toch niet goed gaan tegen man city? maar je weet maar nooit het is 10 jaar geleden dat ze met 8-2 van united verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Had best afgekeurd mogen worden, maar het is tegen Arsenal dus dikke prima #championshipnotchampionsleague Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) ik vind het net leuk dat ze nu niet meer zo zielig doen en gewoon laten doorspelen en niet zo vaak meer ingrijpen Klopp was er al over aan het zeuren 28 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Arsenal Volgende week dus echt een degradatiekraker tegen Norwich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) 9 minutes ago, Rogier. said: Arsenal Volgende week dus echt een degradatiekraker tegen Norwich. arteta kan nog een tactische meester zet doen in de rust heh zoiets 28 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wat een gek die Xhaka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) zie je daar begint het al hahaha ze gaan al naar huis haha 28 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten