MNie Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 5 minuten geleden zei delichris: Mooi zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 13 minuten geleden zei oblomov: Vind het wel zielig voor Fernandes. Daar gaan de penalties en vrije trappen sorry voor de tripple post Ze hebben zelfs Fernandes gevraagd of Ronaldo wilt komen en Sir Alex heeft hem gebeld om te zeggen dat hij terug moet komen. Ronaldo zou nooit voor City getekend hebben. Voor hem is er maar één club in Manchester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Hoeveel miljoen maakt Juve uiteindelijk verlies op zijn aankoop? 65? 70? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 47 minuten geleden zei Kyrill: Ik wil wedje aangaan voor 20 euro. Ik krijg 20 euro als alleen Westham , Everton of Wolves boven Arsenal eindigd jij krijgt 20 euro als ze alle 3 boven Arsenal eindigen? Deal? Ik denk dat jij gezien jouw huidige situatie beter even voorlopig geen wedjes kan doen. We doen dat wel voor de eer goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: Hoeveel miljoen maakt Juve uiteindelijk verlies op zijn aankoop? 65? 70? Als je transfergeld bedoelt wel wat, maar in principe niets. Want Ronaldo is qua merchandise altijd goed voor veel geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei delichris: Als je transfergeld bedoelt wel wat, maar in principe niets. Want Ronaldo is qua merchandise altijd goed voor veel geld. Ja ik bedoel transfergeld zoals Kaka voor 69 miljoen van Milan naar Real ging en uiteindelijk voor 0 euro weer terug naar Milan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 uur geleden zei delichris: Ronaldo is meer voor spits dan op het middenveld. Ik vermoed dat Martial weggaat en wat andere spelers behalve van de Beek. Klopt, maar er komt wel weer een speler bij die altijd moet spelen. Gezien de weinige invalbeurten die Van de Beek heeft, lijkt het er niet op dat dat er dan meer gaan worden. Ook al is Ronaldo niet voor zijn plek gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 6 minuten geleden zei Rogier.: Klopt, maar er komt wel weer een speler bij die altijd moet spelen. Gezien de weinige invalbeurten die Van de Beek heeft, lijkt het er niet op dat dat er dan meer gaan worden. Ook al is Ronaldo niet voor zijn plek gehaald. Inderdaad, ik zie Pogba ook niet meer hangend op links maar bijvoorbeeld al terugschuiven. Ben benieuwd hoe Ronaldo het zondag gaat doen tegen zijn eigen thuisland (Wolves) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Erg tof dat CR naar z’n enige echte huis in Engeland keert. Heeft Utd deze zomer toch even lekker ingekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Waar moet ie gaan spelen dan? Ik hoorde vandaag spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik denk dat ze voorin veel gaan rouleren, vooral tussen Rashford en Ronaldo (de één links en de ander spitta). Sancho zal vooral vanaf rechts komen en dan heb je nog Cavani, Lingard, Greenwood en Martial op de bank. Beetje te veel van het goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 24 minuten geleden zei La Pulga: Ik denk dat ze voorin veel gaan rouleren, vooral tussen Rashford en Ronaldo (de één links en de ander spitta). Sancho zal vooral vanaf rechts komen en dan heb je nog Cavani, Lingard, Greenwood en Martial op de bank. Beetje te veel van het goeie. Daarom snap ik deze aankoop ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Daarom snap ik deze aankoop ook niet. Wij zijn het zowaar met elkaar eens. Maar ik denk dat het gewoon komt om City af te troeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 9 minuten geleden zei La Pulga: Wij zijn het zowaar met elkaar eens. Maar ik denk dat het gewoon komt om City af te troeven. Jaaa, dat we dat nog tijdens dit huidige leven van ons mogen meemaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 hour ago, Kyrill said: Daarom snap ik deze aankoop ook niet. De united eigenaren zijn Amerikanen. DIe snappen zelf ook niks van voetbal. Die snappen wel dat Ronaldo goed is voor commerciële inkomsten. Voetbal is voor hun bijzaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei oblomov: De united eigenaren zijn Amerikanen. DIe snappen zelf ook niks van voetbal. Die snappen wel dat Ronaldo goed is voor commerciële inkomsten. Voetbal is voor hun bijzaak. Naja laten we wel zijn, los van de commerciële inkomsten, als je voor 25-30 mil 1 vd 2 beste voetballers van de afgelopen 20 jaar kunt halen, die nog steeds gewoon bijna 1 op 1 loopt, lijkt me dat toch prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minute ago, Elsjorro1990 said: Naja laten we wel zijn, los van de commerciële inkomsten, als je voor 25-30 mil 1 vd 2 beste voetballers van de afgelopen 20 jaar kunt halen, die nog steeds gewoon bijna 1 op 1 loopt, lijkt me dat toch prima? ja hoor prima. je moet wel je hele speelstijl gaan aanpassen aan hem. Ronaldo zal zelf wel de opstelling aan OGS doorgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Voetbaltechnisch imo een transfer waar ik niks van snap. Maar goed, fuck voetbaltechnisch man, het gaat om Ronaldo terug bij United. Op zulke momenten is de romantiek meer waard dan het voetbalinhoudelijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 13 minuten geleden zei cimbomcu: Voetbaltechnisch imo een transfer waar ik niks van snap. Maar goed, fuck voetbaltechnisch man, het gaat om Ronaldo terug bij United. Op zulke momenten is de romantiek meer waard dan het voetbalinhoudelijke. Behalve als het 1 grote flop wordt. Beetje zoals Litmanen terug bij Ajax, al had hij wel een mooi doelpunt tegen Roma. Ook tegen AZ was toen netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Helaas was Jari voor mijn tijd :( Bij Ronaldo zit het wel anders denk ik, die man zelf scoort altijd wel 20+ goals en presteert daarom ook vrijwel altijd individueel geweldig. Probleem met hem is nu dat vaak zijn teams waarin hij speelt gaan lijden door zijn spel. Hij doet verdedigend bijvoorbeeld niks, is niet echt een teamspeler en eist ook veel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 13 minuten geleden zei cimbomcu: Helaas was Jari voor mijn tijd :( Bij Ronaldo zit het wel anders denk ik, die man zelf scoort altijd wel 20+ goals en presteert daarom ook vrijwel altijd individueel geweldig. Probleem met hem is nu dat vaak zijn teams waarin hij speelt gaan lijden door zijn spel. Hij doet verdedigend bijvoorbeeld niks, is niet echt een teamspeler en eist ook veel op. Dan is Heitinga misschien wat recenter. Maar inderdaad, daarom denk ik dat het niet gaat werken. Je spel afstellen op iemand van 36 is gewoon niet gezond voor een club dat weer wilt aansluiten bij de top. Ik hoop voor hem dat hij het goed gaat doen dan kan hij weer een documentaire maken maar ik denk het niet, simpelweg omdat het geen echte spits is. Op linksbuiten gaat het misschien nog wel lukken maar daar kan je echt beter iemand neerzetten met een goede pass en aktie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 uur geleden zei oblomov: Ronaldo zal zelf wel de opstelling aan OGS doorgeven. Dan zal het vast tactisch beter in elkaar steken dan als OGS het zelf doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Alleen media technisch is dit al een geniale transfer. Manu in één klap weer echt de grootste club van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) @rich ruzzian 27 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Alleen media technisch is dit al een geniale transfer. Manu in één klap weer echt de grootste club van de wereld. niet op basis van recent succes en prijzen iig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten