Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Op 26-8-2021 om 13:14 zei La Pulga: Weet ik, ik wilde gewoon dat een specifiek iemand mij dezelfde uitleg gaf. Overigens, winnen één keer van West Brom en willen gelijk volgend jaar strijden om CL plaatsen. Terwijl er minstens 8 teams verder zijn dan Arsenal. Ik noem ze bij deze ook even op. ManUtd, ManCity, Liverpool, Leicester, Chelsea, West Ham, Everton en Tottenham (die zijn wel wat gelijkwaardig) Het beleid van een Wolves vind ik ook wat beter dan dat van Arsenal. Ik gun(ners) jullie trouwens wel gewoon puntjes tegen City hoor, maar wel even realistisch blijven aub. Lieverdje, je hebt grotendeels gelijk. Chelsea, City, United, Leicster en ja HELAAS Spuds/Spurs zijn verder dan Arsenal. Maar nee maatje Everton en Westham zijn zkr niet beter/verder dan Arsenal en Wolves ook niet. Zoals ze zeggen in het Engels ''now your just pushing your luck'' Laatste 5 seizoenen om het eerlijk te houden klasseringen: Everton 10e,12e,8e,8e,7e = 45/5=9 Wolves 13e, 7e,(niet in PL dus zeg maar 21e)=20/2=10 Westham 6e, 16e,10e,13e,11e=56/5=11,2 Arsenal 8e, 8e,5e,6e,5e=32/5=6,4 Ja 1) Arsenal is geen top club Ja 2) Leicster, Spurs, Chelsea, City en Liverpool zijn beter 3) Everton, WOlves en Westham zijn niet beter dan Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Lieverdje, je hebt grotendeels gelijk. Chelsea, City, United, Leicster en ja HELAAS Spuds/Spurs zijn verder dan Arsenal. Maar nee maatje Everton en Westham zijn zkr niet beter/verder dan Arsenal en Wolves ook niet. Zoals ze zeggen in het Engels ''now your just pushing your luck'' Laatste 5 seizoenen om het eerlijk te houden klasseringen: Everton 10e,12e,8e,8e,7e = 45/5=9 Wolves 13e, 7e,(niet in PL dus zeg maar 21e)=20/2=10 Westham 6e, 16e,10e,13e,11e=56/5=11,2 Arsenal 8e, 8e,5e,6e,5e=32/5=6,4 Ja 1) Arsenal is geen top club Ja 2) Leicster, Spurs, Chelsea, City en Liverpool zijn beter 3) Everton, WOlves en Westham zijn niet beter dan Arsenal Het ging over komende seizoenen, niet over de afgelopen 5 jaar. Ik zie met het huidige beleid niet dat Arsenal komende jaren nog mee doet om plaatsen voor de CL, de huidige top blijft maar investeren en Arsenal loopt maar achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 12 minuten geleden zei delichris: Het is zo goed als rond. Mendes en United hebben continu contact met elkaar. Lijkt inderdaad helemaal rond te zijn. Bekendmaking over een uur. Hoop nu wel echt dat de niet-selectie van LvG en de komst van Ronaldo ervoor zorgt dat Van de Beek zijn conclusies trekt en weggaat. Die gaat echt níks meer spelen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Het ging over komende seizoenen, niet over de afgelopen 5 jaar. Ik zie met het huidige beleid niet dat Arsenal komende jaren nog mee doet om plaatsen voor de CL, de huidige top blijft maar investeren en Arsenal loopt maar achter. Op basis van wat vindt je dat komende 5 seizoenen Westham, Wolves en Everton wel mee gaan doen om CL voetbal schat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Just now, Kyrill said: West Ham gaat boven Arsenal eindigen dit seizoen. Zouma is ook beter dan elke Arsenal verdediger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei Kyrill: Op basis van wat vindt je dat komende 5 seizoenen Westham, Wolves en Everton wel mee gaan doen om CL voetbal schat? Dat zeg ik niet, ik zeg dat zij boven Arsenal gaan eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei La Pulga: Dat zeg ik niet, ik zeg dat zij boven Arsenal gaan eindigen. Ik wil wedje aangaan voor 20 euro. Ik krijg 20 euro als alleen Westham , Everton of Wolves boven Arsenal eindigd jij krijgt 20 euro als ze alle 3 boven Arsenal eindigen? Deal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 dit is een team met een goede manager en ze krijgen Zouma er nog bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 8 minuten geleden zei Kyrill: Zoals ze zeggen in het Engels ''now your just pushing your luck'' Nee, in het Engels zeggen ze “Now you’re just pushing your luck.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei oblomov: dit is een team met een goede manager en ze krijgen Zouma er nog bij Als Zouma zo goed waarom is ie dan nog steeds nooit succes geweest bij Chelsea ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 1 minute ago, Kyrill said: Als Zouma zo goed waarom is ie dan nog steeds nooit succes geweest bij Chelsea ;)? 5 goals vorig seizoen. Meer dan 40 miljoen odegaard Zouma is altijd een goede speler geweest voor Chelsea en een leuke gast ook, geeft nooit problemen, top professional 27 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 1 minuut geleden zei oblomov: 5 goals vorig seizoen. Meer dan 40 miljoen odegaard Ja en? Odegaard is min of meer net zo duur als Buendia en 2 jaar jonger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Just now, Kyrill said: Ja en? Odegaard is min of meer net zo duur als Buendia en 2 jaar jonger. Zouma heeft een hele zware blessure gehad heh (gescheurde ACL). Toch heeft die 2x de Premier League gewonnen en de Champions League. En hij speelde toch regelmatig. Vond hem altijd wel een goede verdediger en vind het jammer dat die nu weg gaat. Hij is niet zo'n goede voetballer maar verdedigen kan die wel. was Odegaard een succes bij Arsenal vorig seizoen? Zo'n succes dat die 40 miljoen waard is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Mooi toch Ronaldo terug bij United. Cirkel rond en zo. Hoop echt dat hij nog minimaal één seizoen kan laten zien mee te kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei oblomov: Zouma heeft een hele zware blessure gehad heh (gescheurde ACL). Toch heeft die 2x de Premier League gewonnen en de Champions League. En hij speelde toch regelmatig. Vond hem altijd wel een goede verdediger en vind het jammer dat die nu weg gaat. Hij is niet zo'n goede voetballer maar verdedigen kan die wel. was Odegaard een succes bij Arsenal vorig seizoen? Zo'n succes dat die 40 miljoen waard is? Ik had het allang niet meer over Zouma ik had het over Buendia tov Odegaard. Waarbij jij vervolgens alleen over Odegaard en Zouma doorgaat en niks over Buendia zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minutes ago, Kyrill said: Ik had het allang niet meer over Zouma ik had het over Buendia tov Odegaard. Waarbij jij vervolgens alleen over Odegaard en Zouma doorgaat en niks over Buendia zegt Ik vind het maar kiezen tussen 2 middelmatige spelers. Niet iets voor top ploegen. Die zouden bij chelsea verhuurd worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zojuist zei oblomov: Ik vind het maar kiezen tussen 2 middelmatige spelers. Niet iets voor top ploegen. Die zouden bij chelsea verhuurd worden Des te beter dan verwacht je weinig van beide spelers en kan je alleen maar positief verrast worden ipv negatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 24 minuten geleden zei Rogier.: Lijkt inderdaad helemaal rond te zijn. Bekendmaking over een uur. Hoop nu wel echt dat de niet-selectie van LvG en de komst van Ronaldo ervoor zorgt dat Van de Beek zijn conclusies trekt en weggaat. Die gaat echt níks meer spelen nu. Ronaldo is meer voor spits dan op het middenveld. Ik vermoed dat Martial weggaat en wat andere spelers behalve van de Beek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Wat een transferperiode zeg. Hij gaat t vast goed doen bij united. @delichris Ben je er blij mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Just now, Kyrill said: Des te beter dan verwacht je weinig van beide spelers en kan je alleen maar positief verrast worden ipv negatief Daar heb je helemaal gelijk in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ronaldo had net zo goed voor Man City getekend als voor United. Het gaat alleen om CR7 niet om de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Vind het wel zielig voor Fernandes. Daar gaan de penalties en vrije trappen sorry voor de tripple post 27 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 3 minuten geleden zei MNie: Wat een transferperiode zeg. Hij gaat t vast goed doen bij united. @delichris Ben je er blij mee? Ik ben er zeker blij. Sinds vanmiddag ik de geruchten binnen kreeg bleef ik het nieuws volgen. @oblomov Daar vergis jij je in. Ronaldo heeft vaak aangegeven graag terug te komen naar United. En toen zijn voetbalvader hem belde is het heel snel gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 6 minutes ago, delichris said: Ik ben er zeker blij. Sinds vanmiddag ik de geruchten binnen kreeg bleef ik het nieuws volgen. @oblomov Daar vergis jij je in. Ronaldo heeft vaak aangegeven graag terug te komen naar United. En toen zijn voetbalvader hem belde is het heel snel gegaan. hij leek anders toch wel bereid om voor city te tekenen. Nu word dat natuurlijk weer allemaal anders gedraaid door de united fans. Slim van de Glazers. Kunnen ze weer 10 jaar door Ik hoop eigelijk dat dat ook waar is dat die liever niet voor city had getekend en dat het alleen maar was om united wakker te maken. Is toch leuk om ronaldo weer bij United te zien. 27 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten