Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Arsène:

Ik denk niet dat ze bij City lekker naar het stadion komen, ondanks de huidige stand in de league.

Waarom denk je dat dan? Omdat ze dik winnen van WBA dat met exact 1 basisspeler uit de League speelde? Ik heb Arsenal - Chelsea gezien, maar misschien moet jij dat ook nog eens doen. En dan ga je dit weekend een nog betere ploeg krijgen dan Chelsea. Wees maar gewoon blij met alles onder de 3 goals verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja WBA speelde met 6 debutanten basis en veel van hun invallers ook, maar das niet ons als Arsenal zijnde onze probleem. Ze staan toch echt 2e in Championship met 10 punten na 4 duels . Everton wint bijvoorbeeld eergisteren maar met 1-2 bij Huddersfield de nummer 10 van het championship....

@La Pulga wat heeft Mbappe met PL te maken?

Arsenal is helaas geen top 6 team meer maar club in opbouw. Hopelijk maximaal eind volgend seizoen weer CL voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ja WBA speelde met 6 debutanten basis en veel van hun invallers ook, maar das niet ons als Arsenal zijnde onze probleem. Ze staan toch echt 2e in Championship met 10 punten na 4 duels . Everton wint bijvoorbeeld eergisteren maar met 1-2 bij Huddersfield de nummer 10 van het championship....

@La Pulga wat heeft Mbappe met PL te maken?

Arsenal is helaas geen top 6 team meer maar club in opbouw. Hopelijk maximaal eind volgend seizoen weer CL voetbal.

Ik ga die antwoord niet eens bevragen, balhaar.

Waarom speelde gister Arsenal trouwens voor de League Cup en de andere topclubs niet? Weet iemand hoe dat gaat in Engeland? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Met een rode kaart in minuut 59 (toen het nog 1-1 stond). O.b.v. die LC-wedstrijden kun je nu eenmaal echt niks zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Ik ga die antwoord niet eens bevragen, balhaar.

Waarom speelde gister Arsenal trouwens voor de League Cup en de andere topclubs niet? Weet iemand hoe dat gaat in Engeland? 

Oke tietzak, geniet van je vodka fanta.

Omdat we 8e geworden zijn dan stroom je nu al in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Arsenal is geen topclub, dus ik snap deze zin niet ;c 

On a more serious note; ploegen in Europa slaan de eerste ronde over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Rogier.:

Arsenal is geen topclub, dus ik snap deze zin niet ;c 

On a more serious note; ploegen in Europa slaan de eerste ronde over.

Weet ik, ik wilde gewoon dat een specifiek iemand mij dezelfde uitleg gaf. :classic_love:

Overigens, winnen één keer van West Brom en willen gelijk volgend jaar strijden om CL plaatsen. Terwijl er minstens 8 teams verder zijn dan Arsenal. Ik noem ze bij deze ook even op.

ManUtd, ManCity, Liverpool, Leicester, Chelsea, West Ham, Everton en Tottenham (die zijn wel wat gelijkwaardig) Het beleid van een Wolves vind ik ook wat beter dan dat van Arsenal.

Ik gun(ners) jullie trouwens wel gewoon puntjes tegen City hoor, maar wel even realistisch blijven aub.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Arsène said:

Auba :classic_love: geraakt door malaria, covid, gezondheidsproblemen bij zijn moeder en dan zo knallen. Ik denk niet dat ze bij City lekker naar het stadion komen, ondanks de huidige stand in de league.

kosten WBA starting 11 ; 10 miljoen pond

kosten Arsenal starting 11: 216 miljoen pond

Aubameyang was wel lekker bezig, misschien ook omdat die op de juiste positie stond (arteta ;c

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei oblomov:

kosten WBA starting 11 ; 10 miljoen pond

kosten Arsenal starting 11: 216 miljoen pond

Aubameyang was wel lekker bezig, misschien ook omdat die op de juiste positie stond (arteta ;c

Ben je blij met Kounde?

Ook Moriba lijkt naar Chelsea te gaan. Hopelijk betalen jullie even extra omdat Chelsea toch alle geld van de wereld heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minutes ago, La Pulga said:

Ben je blij met Kounde?

Ook Moriba lijkt naar Chelsea te gaan. Hopelijk betalen jullie even extra omdat Chelsea toch alle geld van de wereld heeft.

Ja:classic_love:. Volgde dat Sevilla team van Lopetegui en keek veel wedstrijden, met destijds nog Éver Banega (mooie voetballer). Ik vind hem alleen aan de kleine kant voor een centrale verdediger. Al denk ik dat die goed uit zijn recht komt als de rechter centrale verdediger in de 3. Nu is die nog niet nodig maar als vervanger voor de ouder wordende Azpi en Thiago Silva is het natuurlijk weer zoals gewoonlijk geweldig gedaan door Marina (zeker als je bedenkt dat die goedkoper is dan Ben White:-D al zullen er wel nog bonussen en clausules bij komen denk ik). Met de verkoop van Zouma zal je uiteindelijk netto maar weinig betalen om hem binnen te halen. En mbt Moriba denk ik dat Chelsea misbruik gaat maken van de situatie waar Barcelona in zit. Vraag me wel af wat ze met hem moeten momenteel? Waarschijnlijk word die dan weer meteen verhuurd want Saul zou al komen of die moet misschien naar united gaan.

Roman heeft trouwens een nieuw bootje gekocht 

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

United wilt nu ook Ronaldo kopen. Lijkt mij toch wel een mooiere plek voor hem. Denk alleen dat hij het niveau echt niet meer aan kan.

Citaat

Cristiano Ronaldo maakt niet de overstap van Juventus naar Manchester City. De BBC en transferexpert Fabrizio Romano melden vrijdag dat de Premier League-club een streep heeft gezet door zijn komst. Volgens de berichtgeving hebben the Citizens het aantrekken van de Portugees overwogen, maar is het besluit genomen om zijn komst niet te realiseren.

Romano benadrukt op Twitter dat Manchester City de afgelopen dagen niet tot een akkoord is gekomen met Ronaldo over zijn persoonlijke voorwaarden. Ook met Juventus is er geen moment een akkoord geweest over een eventuele transfersom.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Srangaman:

Vorig seizoen 'gewoon' 29 goals in 33 wedstrijden in de Serie A. 4 in 6 in de Champions League. 

Die kan er niks meer van nee :D

Ik zeg niet dat hij er niets van kan, maar je ziet de laatste jaren toch ook steeds meer zijn gebreken? Qua tempo kan het hem echt wel tegenvallen hoor in de PL en ik vind ook niet dat hij een spits is omdat hij ruimte nodig heb en redelijk makkelijk te verdedigen is als hij geen ruimte heeft.

Hoeveel penalties waren dat eigenlijk vorig seizoen en hoeveel velddoelpunten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei PJHoutman:

'Die moeten er ook in'. Zes in de competitie, twee in de CL. 

Ja prima, maar daar hebben ze bij ManUtd nu Fernandes voor. Ik vind de huidige aanval juist lekker zo met Rashford - Greenwood/Cavani - Sancho en ik zie Ronaldo dan niet echt iets toevoegen. 

Voor mijn vader (groot ManUtd fan) hoop ik het maar al te graag maar ik denk dat hij meer het spel gaat vertragen en frustraties gaat meebrengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites