Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Socrates:

Masterclass van Bruno ja. Ole heeft hier echt geen poepert mee te maken. 

Nee klopt. Hij stelt hem niet op.

Hoppa Fred met de vijfde en weer een assist van Pogba.

Edited by delichris

Zojuist zei Regis:

Kan je niet weer naar te dikke Nederlanders gaan kijken die aan kogelstoten of pijltjes gooien doen?

:-D Echt he. 

Wist je trouwens dat Frank de Boer in potentie ook een hele goede trainer is? Die zou Bruno Fernandes ook opstellen! 

Zojuist zei La Pulga:

Jeetje die Pogba, zei nog tegen me vader van wie stelt hem nou op linksbuiten op.. maar wat speelt die goed daar!

Hij speelt niet echt linksbuiten, komt vooral vaak in centrale posities en komt daar ook het best tot zijn recht. Bij die laatste goal komt hij van de zijkant, maar ja, een strakke pass geven kan hij natuurlijk overal wel. 

Just now, delichris said:

Een goede overwinning en nu beter gestart dan vorig jaar en uiteraard top of the league.

Mooie overwinning! hopen dat Pogba met regelmaat zo goed kan presteren

3 minuten geleden zei delichris:

Dat hoop ik zeker, want voetballen kan hij zeker. En nog niet eens iedereen was erbij.

Dat was nu juist in zijn voordeel. Had een vrije rol, was overal op het veld om passes te versturen. Dat kan omdat je ook nog leunt op Fred en McTominay. Als hij straks één van die twee rollen in moet vullen omdat Rashford/Sancho/Greenwood/Cavani etc ook moeten spelen, is hij toch altijd iets minder. 

9 minutes ago, Socrates said:

Dat was nu juist in zijn voordeel. Had een vrije rol, was overal op het veld om passes te versturen. Dat kan omdat je ook nog leunt op Fred en McTominay. Als hij straks één van die twee rollen in moet vullen omdat Rashford/Sancho/Greenwood/Cavani etc ook moeten spelen, is hij toch altijd iets minder. 

als Ole een beetje inzicht heeft moet hij toch kunnen inzien dat die dat juist niet moet gaan doen…  

Edited by oblomov

14 minutes ago, delichris said:

@oblomov Hij heeft in ieder geval gescoord.

ik hoop dat die blijft dit seizoen, altijd leuk een speler uit de jeugd die doorbreekt.  Dan hoef je Koundé ook niet te halen en kan Zouma fijn blijven (is ook fijn voor Ziyech)

wat een start voor Aston Villa :uhoh:

Edited by oblomov

8 minuten geleden zei oblomov:

ik hoop dat die blijft dit seizoen, altijd leuk een speler uit de jeugd die doorbreekt.  Dan hoef je Koundé ook niet te halen en kan Zouma fijn blijven (is ook fijn voor Ziyech)

wat een start voor Aston Villa :uhoh:

Koundé is echt een baasje, geweldige verdediger. Als je de middelen hebt zou ik het gewoon doen.

Liverpool tegen Norwich blijft voor mij toch de Suarez-wedstrijd. Ongekend die wedstrijden, met name die twee thuiswedstrijden. Geweldige mooie doelpunten ook veelal, echt het kijken waard voor wie ze niet op het netvlies heeft staan. 

19 uur geleden zei Socrates:

:-D Echt he. 

Wist je trouwens dat Frank de Boer in potentie ook een hele goede trainer is? Die zou Bruno Fernandes ook opstellen! 

Hij speelt niet echt linksbuiten, komt vooral vaak in centrale posities en komt daar ook het best tot zijn recht. Bij die laatste goal komt hij van de zijkant, maar ja, een strakke pass geven kan hij natuurlijk overal wel. 

Ja was meer hangend linksbuiten, beetje zoals Van de Beek ook vorig jaar af en toe moest spelen. Vind het maar een rare formatie maar gister heeft het goed uitgepakt. 

Ook knap dat ze echt niets hebben weggegeven gister, die 1-1 was niet eens een kans en er was een kans in de 88e minuut maar verder stond het wel echt goed achterin.