Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Regis:

Ik zet in op een Bielsa masterclass vandaag. Zonde dat United met toch zo'n behoorlijk elftal zo'n vreselijk middelmatige trainer in huis heeft. Past gewoon niet

Ik vond ze tegen Ajax anders niet heel bijzonder, maar toen was het team zeker nog niet compleet toch?

Arsenal heeft al heel lang hetzelfde probleem (ook nog onder Wenger). Streven tiki-taka voetbal na, maar halen tal van spelers die totaal niet passen in die dominante speelstijl. Echt, dat aankoopbeleid slaat al jaren nergens op. 

Hier ook wel zin in Man Utd - Leeds. Jammer dat Van de Beek weer niet speelt, snap sowieso niet dat hij niet is vertrokken. Lelijke opstelling ook weer van die flutcoach. Hopen op een goed Leeds.

McTominay, Fred, Bruno én Pogba vind ik toch wel 'lelijk' ja. Zeer controlerend en behoudend. Maguire en Shaw ook geen fan van, maar bon, veel beter hebben ze allicht ook niet.

Wel mooi zo'n vol stadion trouwens (om te zien, want het slaat natuurlijk nergens op atm).

Pogba is een linker winger nu en Bruno speelt AMC. Dan heb je met Scotty en Fred de controlerende middenvelders. Shaw is de beste Engelse linksback en dan te weten dat Telles geblesseerd is. Maguire is een uitstekende centrale verdediger de enige die er niet in hoort is Victo. Gelukkig is Varane er nu.

Ja, Pogba hoort natuurlijk niet op linksvoor. Dat heb je net met die kans kunnen zien. Kan je beter voor Bruno Fernandes op links en Van de Beek op tien gaan. Shaw de beste Engelse linksback vind ik helemaal niet en Maguire is imo ook geen 'uitstekende' verdediger, maar goed, dat maakt verder ook niet zoveel uit.

Zojuist zei delichris:

Hopelijk heb je niets ingezet :D 

Ik gok niet nee. Maar blijkbaar ben je erg gepikeerd. Een elftal met McTomimay, Maguire, Shaw, Bissaka en Fred blijft kut. Zal mij verder een rotzorg zijn. Mooie doelpunten en vermaak mij prima met deze pot.

Just now, delichris said:

Bam en meteen weer raak. Pogba weer met een pass. Nee het is een waardeloos middenveld volgens iemand hier hahaha.

James, Mctominay & Fred komen niet eens in de buurt van de basis voor Chelsea, Liverpool & Man City 

1 minuut geleden zei Regis:

Ik gok niet nee. Maar blijkbaar ben je erg gepikeerd. Een elftal met McTomimay, Maguire, Shaw, Bissaka en Fred blijft kut. Zal mij verder een rotzorg zijn. Mooie doelpunten en vermaak mij prima met deze pot.

Nee hoor ben echt niet gepikeerd. Vind het eerder leuk.