Pharrell Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ik dacht altijd dat vd beek een banktester was voor United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 8 minutes ago, Pharrell said: Ik dacht altijd dat vd beek een banktester was voor United nee hij is een teamviewer kijk maar naar de nieuwe sponsor your fred mate Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 1 minute ago, oblomov said: nee hij is een teamviewer kijk maar naar de nieuwe sponsor your fred mate nog niet aan gedacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Heerlijk dat publiek weer zeg... Heb ik echt gemist. Lekker om weer voetbal te kijken. Aardig schot van Leeds ook. EDIT: Wat een heerlijke pass van Pogba. 14 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MAson!!!!!!! En wat een pass van Pogba. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Lekkere tweede helft tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Bam en meteen weer raak. Pogba weer met een pass. Nee het is een waardeloos middenveld volgens iemand hier hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 3 uur geleden zei Regis: Ik zet in op een Bielsa masterclass vandaag. Zonde dat United met toch zo'n behoorlijk elftal zo'n vreselijk middelmatige trainer in huis heeft. Past gewoon niet Hopelijk heb je niets ingezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Leuke openingswedstrijd tot nu toe, beloofd wat voor dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Zojuist zei delichris: Hopelijk heb je niets ingezet Ik gok niet nee. Maar blijkbaar ben je erg gepikeerd. Een elftal met McTomimay, Maguire, Shaw, Bissaka en Fred blijft kut. Zal mij verder een rotzorg zijn. Mooie doelpunten en vermaak mij prima met deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Je kan Fred en McTominay noemen inderdaad. Je kan ook Pogba en Bruno noemen. 14 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Just now, delichris said: Bam en meteen weer raak. Pogba weer met een pass. Nee het is een waardeloos middenveld volgens iemand hier hahaha. James, Mctominay & Fred komen niet eens in de buurt van de basis voor Chelsea, Liverpool & Man City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Wat een masterclass van Ole deze middag. Bruno met zijn derde alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 1 minuut geleden zei Regis: Ik gok niet nee. Maar blijkbaar ben je erg gepikeerd. Een elftal met McTomimay, Maguire, Shaw, Bissaka en Fred blijft kut. Zal mij verder een rotzorg zijn. Mooie doelpunten en vermaak mij prima met deze pot. Nee hoor ben echt niet gepikeerd. Vind het eerder leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 4 minuten geleden zei delichris: Wat een masterclass van Ole deze middag. Bruno met zijn derde alweer. Masterclass van Bruno ja. Ole heeft hier echt geen poepert mee te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Socrates: Masterclass van Bruno ja. Ole heeft hier echt geen poepert mee te maken. Nee klopt. Hij stelt hem niet op. Hoppa Fred met de vijfde en weer een assist van Pogba. 14 augustus 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) Kan je niet weer naar te dikke Nederlanders gaan kijken die aan kogelstoten of pijltjes gooien doen? 14 augustus 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Jeetje die Pogba, zei nog tegen me vader van wie stelt hem nou op linksbuiten op.. maar wat speelt die goed daar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Onee tikkie breed Matic erin. @Regis nee die zijn op vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Zojuist zei Regis: Kan je niet weer naar te dikke Nederlanders gaan kijken die aan kogelstoten of pijltjes gooien doen? Echt he. Wist je trouwens dat Frank de Boer in potentie ook een hele goede trainer is? Die zou Bruno Fernandes ook opstellen! Zojuist zei La Pulga: Jeetje die Pogba, zei nog tegen me vader van wie stelt hem nou op linksbuiten op.. maar wat speelt die goed daar! Hij speelt niet echt linksbuiten, komt vooral vaak in centrale posities en komt daar ook het best tot zijn recht. Bij die laatste goal komt hij van de zijkant, maar ja, een strakke pass geven kan hij natuurlijk overal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Leuke doelpuntjes, zeker ook die van Leeds. Verder een vreselijke ren-je-rotshow met een paar geweldige passers op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Een goede overwinning en nu beter gestart dan vorig jaar en uiteraard top of the league. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Just now, delichris said: Een goede overwinning en nu beter gestart dan vorig jaar en uiteraard top of the league. Mooie overwinning! hopen dat Pogba met regelmaat zo goed kan presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 2 minuten geleden zei oblomov: Mooie overwinning! hopen dat Pogba met regelmaat zo goed kan presteren Dat hoop ik zeker, want voetballen kan hij zeker. En nog niet eens iedereen was erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 3 minuten geleden zei delichris: Dat hoop ik zeker, want voetballen kan hij zeker. En nog niet eens iedereen was erbij. Dat was nu juist in zijn voordeel. Had een vrije rol, was overal op het veld om passes te versturen. Dat kan omdat je ook nog leunt op Fred en McTominay. Als hij straks één van die twee rollen in moet vullen omdat Rashford/Sancho/Greenwood/Cavani etc ook moeten spelen, is hij toch altijd iets minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten