Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei delichris:

Hopelijk heb je niets ingezet :D 

Ik gok niet nee. Maar blijkbaar ben je erg gepikeerd. Een elftal met McTomimay, Maguire, Shaw, Bissaka en Fred blijft kut. Zal mij verder een rotzorg zijn. Mooie doelpunten en vermaak mij prima met deze pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Ik gok niet nee. Maar blijkbaar ben je erg gepikeerd. Een elftal met McTomimay, Maguire, Shaw, Bissaka en Fred blijft kut. Zal mij verder een rotzorg zijn. Mooie doelpunten en vermaak mij prima met deze pot.

Nee hoor ben echt niet gepikeerd. Vind het eerder leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Regis:

Kan je niet weer naar te dikke Nederlanders gaan kijken die aan kogelstoten of pijltjes gooien doen?

:-D Echt he. 

Wist je trouwens dat Frank de Boer in potentie ook een hele goede trainer is? Die zou Bruno Fernandes ook opstellen! 

Zojuist zei La Pulga:

Jeetje die Pogba, zei nog tegen me vader van wie stelt hem nou op linksbuiten op.. maar wat speelt die goed daar!

Hij speelt niet echt linksbuiten, komt vooral vaak in centrale posities en komt daar ook het best tot zijn recht. Bij die laatste goal komt hij van de zijkant, maar ja, een strakke pass geven kan hij natuurlijk overal wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Dat hoop ik zeker, want voetballen kan hij zeker. En nog niet eens iedereen was erbij.

Dat was nu juist in zijn voordeel. Had een vrije rol, was overal op het veld om passes te versturen. Dat kan omdat je ook nog leunt op Fred en McTominay. Als hij straks één van die twee rollen in moet vullen omdat Rashford/Sancho/Greenwood/Cavani etc ook moeten spelen, is hij toch altijd iets minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites