Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei oblomov:

Het is echt triest dat ze met die Arteta doorgaan. Recruitment is ook drama. Ze zullen wel weer die Neto halen want die zit bij die zaakwaarnemer waar die Edu en Raul bevriend mee zijn net zoals Cedric, David Luiz & Willian. 

Mijn beste vriend is zelfs nog meer Die Hard Fan, 2 tattoo's zelfs. Maar hij was zkr aantal keren vorig seizoen klaar met Arteta. Ik ben nog steeds af en toe van mening dat Emery het zo slecht nog niet gedaan had qua resultaten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit ligt niet aan Arteta hoor. Met zo'n selectie als die van Arsenal kan je gewoon niet teveel verwachten. Natuurlijk zou Arsenal dit niet mogen verliezen, maar het verschil is nou eenmaal niet zo groot in Engeland, zeker bij een uitwedstrijd. 

Overigens wel droog dat Dervisoglu praktisch in hetzelfde shirt was blijven spelen ten tijde van z'n transfer ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Kyrill said:

Mijn beste vriend is zelfs nog meer Die Hard Fan, 2 tattoo's zelfs. Maar hij was zkr aantal keren vorig seizoen klaar met Arteta. Ik ben nog steeds af en toe van mening dat Emery het zo slecht nog niet gedaan had qua resultaten.....

Kijk maar hoe Emery het doet met Villareal. Dat is gewoon een klasse coach. Hij heeft alleen de schijn tegen omdat die zo slecht engels sprak en een beetje onhandig overkwam. Ze geven nu ook Arteta meer tijd dan ze Emery gegeven hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar jongens, even serieus.. wat is er in al die jaren gebeurd met Arsenal? Ik stam nog uit ‘The Invincibles’ tijd waarin Arsenal echt een topploeg was met jaarlijks CL voetbal. Maar het is al jaren niet meer om aan te gluren. Eigenlijk vanaf het moment dat Wenger is opgestapt. 

Gevoelsmatig zit Arsenal een beetje in het zelfde schuitje als United toen Ferguson weg ging. Alleen lijkt United nu eindelijk de juiste weg naar boven weer gevonden te hebben, maar Arsenal is daar echt nog heel ver van verwijderd. Die mogen op deze manier blij zijn als ze überhaupt top 6 halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei La Pulga:

Beetje zin in vandaag? Gaan Sancho en Varane al spelen?

Zekers. Varane zal vermoedelijk niet spelen. De transfer is nog niet officieel rond. Sancho zal zeker gaan spelen. En er zitten weer supporters in Old Trafford ook wel erg fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Regis:

Ik zet in op een Bielsa masterclass vandaag. Zonde dat United met toch zo'n behoorlijk elftal zo'n vreselijk middelmatige trainer in huis heeft. Past gewoon niet

Ik vond ze tegen Ajax anders niet heel bijzonder, maar toen was het team zeker nog niet compleet toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal heeft al heel lang hetzelfde probleem (ook nog onder Wenger). Streven tiki-taka voetbal na, maar halen tal van spelers die totaal niet passen in die dominante speelstijl. Echt, dat aankoopbeleid slaat al jaren nergens op. 

Hier ook wel zin in Man Utd - Leeds. Jammer dat Van de Beek weer niet speelt, snap sowieso niet dat hij niet is vertrokken. Lelijke opstelling ook weer van die flutcoach. Hopen op een goed Leeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pogba is een linker winger nu en Bruno speelt AMC. Dan heb je met Scotty en Fred de controlerende middenvelders. Shaw is de beste Engelse linksback en dan te weten dat Telles geblesseerd is. Maguire is een uitstekende centrale verdediger de enige die er niet in hoort is Victo. Gelukkig is Varane er nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Pogba hoort natuurlijk niet op linksvoor. Dat heb je net met die kans kunnen zien. Kan je beter voor Bruno Fernandes op links en Van de Beek op tien gaan. Shaw de beste Engelse linksback vind ik helemaal niet en Maguire is imo ook geen 'uitstekende' verdediger, maar goed, dat maakt verder ook niet zoveel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites