Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Aubameyang en Lacazette zijn "ziek" maar die zijn niet veel beter. Alleen Saka zit op de bank die kwaliteit heeft 

Je moet een opletten hoe Arsenal van achteruit opbouwt zo slecht… ze durven het niet eens nu… ze gaan steeds lang haha

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar Arsenal fans hoeven zich geen zorgen te maken want ze gaan voluit voor Ødegaard die in 14 PL wedstrijden 1x gescoord heeft en 2 assists vorig seizoen _O_ hij kost ook maar 45 miljoen 

waarom ze niet vol voor Maddison gaan is mij een raadsel

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Beppu:

Die hadden natuurlijk altijd Guus Til op moeten pikken toen het nog kon.

Ja maar dan had ie Drita uit niet op zijn naam gehad he! Daar droomt iedere jongen toch van. De stap naar Feyenoord was dan ook vele malen logischer. Niemand zit toch te wachten op Chelsea en United joh. Drita, Plovdiv, Waalwijk daar ben je ooit voor op foebele gegaan!

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, Kyrill said:

Jongens Brentford voor eerst in 74 jaar op hoogste niveau, mijn pa is 73.1-0 en het had nog erger kunnen zijn. #fml #goonerlife #verdedigenkunnenweniet

Het is echt triest dat ze met die Arteta doorgaan. Recruitment is ook drama. Ze zullen wel weer die Neto halen want die zit bij die zaakwaarnemer waar die Edu en Raul bevriend mee zijn net zoals Cedric, David Luiz & Willian. 

Als ik Arsenal fan was zou ik gewoon zoals in die film "Good Bye, Lenin!" doen alsof het nog early 2000s was en de wedstrijden van die tijd terugkijken  

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites