Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Regis:

Mooi. Kunnen ze eindelijk eens de fatsoenlijke potten op het open kanaal gooien ipv steeds maar Brighton - Burnley oid terwijl er in Italie of Spanje veel interessantere clashes zijn. Wel heel zuur voor Ziggo, ja. Toch veel mensen geweest die speciaal zijn overgestapt ivm F1 en het voetbal.

Bij de NENT group zal er geen open (ofwel gratis) kanaal zijn gok ik ;c

Zuur voor Ziggo. Ergens wel blij dat Premier League en Bundesliga nu bij dezelfde aanbieder zitten. Mits de prijs van Viaplay acceptabel is kan ik dus straks F1, Bundesliga, Darts en Premier League bij een aanbieder kijken. Meer heb ik eigenlijk niet nodig (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoelde natuurlijk Serie A potten meer op ziggo. Nu verkiezingen ze altijd 22 timmermannen die lange ballen pompen en blind rennen en vliegen boven absolute toppers in aantrekkelijkere competities;. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei PJHoutman:

Heeft viaplay straks wel kanalen op de digitale televisie eigenlijk? 

6 minuten geleden zei Regis:

Nee. Is dus gewoon een dienst als Netflix dus of streamen of via een 'app' op je tv. 

Ik denk dat het er wel komt. De infrastructuur ligt er voor ze. Ze moeten alleen een keuze maken bij welke provider ze dit pakket willen gaan onderbrengen. 

Als ze alleen willen streamen gaan ze ontzettend veel klanten mislopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-7-2021 om 20:16 zei The Saint:

Ik denk dat het er wel komt. De infrastructuur ligt er voor ze. Ze moeten alleen een keuze maken bij welke provider ze dit pakket willen gaan onderbrengen. 

Zou wel grappig zijn als ze dit bij Ziggo laten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-7-2021 om 20:05 zei Regis:

Bedoelde natuurlijk Serie A potten meer op ziggo. Nu verkiezingen ze altijd 22 timmermannen die lange ballen pompen en blind rennen en vliegen boven absolute toppers in aantrekkelijkere competities;. 

Heb ik jou ooit kunnen betrappen op iets zinnigs zeggen over Engels voetbal? Beperk je aub tot Ajax, je hebt hier duidelijk 0 verstand van ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-7-2021 om 20:16 zei The Saint:

Het kan eventueel via app die je op je smart tv installeert. Heb je de providers niet nodig. Eventueel doe je dan via de providers de app op de tv-ontvanger zoals Amazon en Netflix nu in de menu van de KPN ontvanger Zitten. 

Als ze losse zenders gaan doen zal het zenderpakket bij elke provider aangeboden gaan worden om dan het grootste bereik te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-7-2021 om 11:52 zei E2E:

Is er ooit een speler zoveel populairder geworden na het _missen_ van een penal? 

Care. Als echte kenner van mijn favoriete club Arsenal, weet ik al ruim 2 jaar dat Bukayo heel goed is en enorme potentie heeft. Is vaak een van beste presterende Arsenal spelers maar das niet vaak heel moeilijk dan nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Albert Sampi naar Arsenal. Speelde afgelopen seizoen 30 wedstrijden bij Anderlecht, maar is me niet echt opgevallen in de paar potjes die ik heb gezien. Is het wat? 

Zeker een talentvolle speler. Wel nog wisselvallig en kan het fysiek weleens moeilijk krijgen in de PL. Ik vind hem wel bij Arsenal passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-7-2021 om 12:02 zei Rogier.:

Oei, einde Ziggo Sport dit. Ook de Premier League gaat naar de NENT Group. Heel erg matig, moeten nu extra gaan betalen vermoedelijk, terwijl het bij Ziggo gewoon in het pakket zit :classic_sad:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/weer-domper-voor-ziggo-viaplay-haalt-ook-rechten-premier-league-binnen~a5829d89/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Jammer van de Premier League, maar mooi dat ze ook darts en F1 wegtrekken. Gaat het niveau bij Ziggo Sport toch weer iets omhoog, net wat minder marginaal.

Spaans, Italiaans en nu ook Frans voetbal. Prima voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Socrates:

Jammer van de Premier League, maar mooi dat ze ook darts en F1 wegtrekken. Gaat het niveau bij Ziggo Sport toch weer iets omhoog, net wat minder marginaal.

Spaans, Italiaans en nu ook Frans voetbal. Prima voor mij.

Sinds wanneer zend Ziggo ook darts uit? ;c Dat zit bij RTL. 

Verwacht overigens dat Ziggo het met het toevoegen van de Ligue 1 niet gaat overleven qua abonnees. De meeste abonnees zullen toch vooral voor F1 en de Premier League (en wellicht La Liga) een abonnement hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KPn is hier in regio Den Haag/Rijswijk alles aan overnemen met iig Glasvezel. Wie weet binnenkort zender pakket. Maar goed veel ga niet aan hebben gratis tv via mijn ouders kijken(nu deed via Ziggo) ze gaan volgend jaar naar Spanje verhuizen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites