Jump to content

Brits voetbal

Recommended Posts

3 uur geleden zei PJHoutman:

Dacht dat jij voor Colchester was

Zo dacht ik tot een aantal jaar terug op de één of andere manier dat jij voor Charlton was. Zelfs altijd op ze gelet bij de uitslagen ;c Zelfde als voor Lennard bij Colchester. Dat is nu ook niet meer nodig begrijp ik.

Hier zelf Derby - Wednesday gekeken. Ging na rust opeens heel snel met de doelpunten. Blijft wat wrang dat ze er nu uitliggen door die zes strafpunten.

• Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

He verdommé, forum doet nog steeds raar, ik eindig continue op voetbalzone.nl.

Lower League Update:   Championship: De degradanten uit de Premier League doen het vrij dramatisch. Huddersfield won de laatste twee duels en klimt daarmee net uit de gevarenzone, maar

Posted Images

Op 8-5-2021 om 17:38 zei Kyrill:

Is dat niet beetje kort door de bocht? Ja ze hebben puinzooi van gemaakt maar is toch mooie traditie getrouwe club om te degraderen zelfs naar het 3e niveau? Laatste jaren hebben ze zelfs regelmatig promotie playoffs gespeeld.... IK zou zonde vinden iig.

Derby heeft een hoger beroep tegen de EFL verloren en lijkt strafpunten te krijgen en dus te degraderen. Wycombe zou er dan inblijven, een enorme beloning voor een geweldig seizoen.

6 minuten geleden zei Satyr:

Derby heeft een hoger beroep tegen de EFL verloren en lijkt strafpunten te krijgen en dus te degraderen. Wycombe zou er dan inblijven, een enorme beloning voor een geweldig seizoen.

Duidelijk! Fijn voor Wycombe en fans. 

15 uur geleden zei Satyr:

Al lees ik ook dat die punten aftrek mogelijk pas aan het begin van komend seizoen wordt doorgevoerd.

Arsenal was al uitgespeeld maar wint wel voor de 2e keer dit seizoen van Chelsea in competitie verband, hoop voor Pep ie gekeken heeft....

17 uur geleden zei Regis:

Jammer dat ze bij Ziggo snel weg schakelen naar die pratende barbiepop in de studio. 

FA Cup finale moet je gewoon op de BBC kijken. 

Lucky goal voor Utd, De Gea gaf een pass, Fernandes raakt 'm niet en Cavani scoort. Op het moment van de pass van De Gea, die dus de assist geeft, staat Cavani meters buitenspel.

10 uur geleden zei Satyr:

Lucky goal voor Utd, De Gea gaf een pass, Fernandes raakt 'm niet en Cavani scoort. Op het moment van de pass van De Gea, die dus de assist geeft, staat Cavani meters buitenspel.

Was geen buitenspel hoor.