Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Hoho! Even zonder flauwekul, hij weigerde de training te leiden omdat Spurs aan de ESL mee wil doen en Mourinho wil daar niks mee te maken hebben.

Als dat echt waar is, dan verdiend hij een standbeeld.

EzVBbQ4VEAAtBON?format=png&name=small

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof er niets van. Waarom zoeken clubs extra inkomsten? Omdat ze 40 miljoen aan een trainer zoals hij moeten uitgeven, om nog maar te zwijgen van de makelaars en al de rest. Hij is evenveel een onderdeel van het probleem.

Voor hem staat het gewoon beter op zijn CV "ik werd ontslagen omdat ik de grote baas tegensprak in verdediging van het voetbal" dan  "ik werd ontslagen omdat ik niet beter kan doen dan West ham"

Noem me dan maar een cynicus, maar zijn winstpercentage bij tottenham is 51%, het laagste in zijn carriere. Hij was al een dead man walking, dit is een leuke uitvlucht

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik geloof er niets van. Waarom zoeken clubs extra inkomsten? Omdat ze 40 miljoen aan een trainer zoals hij moeten uitgeven, om nog maar te zwijgen van de makelaars en al de rest. Hij is evenveel een onderdeel van het probleem.

Voor hem staat het gewoon beter op zijn CV "ik werd ontslagen omdat ik de grote baas tegensprak in verdediging van het voetbal" dan  "ik werd ontslagen omdat ik niet beter kan doen dan West ham"

Noem me dan maar een cynicus, maar zijn winstpercentage bij tottenham is 51%, het laagste in zijn carriere. Hij was al een dead man walking, dit is een leuke uitvlucht

Moeten ze 40 miljoen aan een trainer zoals Mourinho uitgeven ja? Of is dit een volledig vrijwillige keuze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei joostmakaay:

Moeten ze 40 miljoen aan een trainer zoals Mourinho uitgeven ja? Of is dit een volledig vrijwillige keuze?

Tja, het is nu eenmaal wat hij vraagt. Ik zeg niet dat het een slimme keus was van tottenham, maar denk maar niet dat een Tuchel of een Zidane het voor een habbekrats doen. Ze zijn allemaal onderdeel van het probleem. nu moeten ze niet boswachter/brandweer gaan spelen. En dat geldt ook voor de spelers. Dat donnaruma en Raiola een verdriedubeling van et loon willen in coronatijden is gewoon wansmakelijk. Op zich kan ik het clubs niet kwalijk nemen dat ze extra geld zoeken

Het is een bende corrupte geldwolven tegenover een andere bende corrupte geldwolven. Denken dat Mourinho hier een held is, is zo hypoctiet als iets. 2 weken geleden waren we aan het knielen voor al die arme stadionbouwers, nu zijn fifa en Uefa plotseling de grote helden, terwijl ze de pik van de saoudi's en de russen nog in hun bek hebben...

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrassend dat Tuchel het tactisch liet staan. Kwamen er totaal niet doorheen, kwamen constant een man tekort aanvallend op het middenveld. Duidelijk zichtbaar hoe goed Brighton verdedigend stond, Mount continu richting de buitenkant als hij de bal rond de middellijn kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Arsène:

Bedankt vriend maar ik kan niet lezen/zien. Je moet registreren ervoor/betalen. Ik heb met ingocnito tabblad geopend en ook dat helpt helaas niet. Maar vind wel wat anders nu al op google(y)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites