Sophomore Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Knap een plek in het linkerrijtje kunnen verdedigen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 9 uur geleden zei Sophomore: Knap een plek in het linkerrijtje kunnen verdedigen... Snapt toch zelf ook wel, volledige focus op EL is, al tijdje Zkr nu Slavia Praag en erna winnaar van Dinamo-Villareal hebt. Uiteraard eerst Slavia. Hebben oa Leicester City uitgeschakeld. Maar PL is niet meer te redden tot aan kerst is er gewoon veels te veel punten gemorst. Sindsdien wel 28/44. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 ik ga kapot als Slavia Arsenal eruit kegelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 18 uur geleden zei Aaron21: ik ga kapot als Slavia Arsenal eruit kegelt. En ik als Granada, United eruit kegelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Salford nog altijd 0-1 achter tegen Grimsby. Op deze manier gaat het moeilijk worden nog mee te kunnen doen om de promotie wedstrijden richting de League One Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 5 uur geleden zei Jotew: Salford nog altijd 0-1 achter tegen Grimsby. Op deze manier gaat het moeilijk worden nog mee te kunnen doen om de promotie wedstrijden richting de League One 1-1 geworden, gaat idd heel moeilijk worden met een 11e en 5 punten achter de nummer 7, Newport County Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Mooi, dat vanity project van de Class of 92 en Lim kan niet snel genoeg uit de Football League verdwijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 9 uur geleden zei Sophomore: Mooi, dat vanity project van de Class of 92 en Lim kan niet snel genoeg uit de Football League verdwijnen. Oh ze hebben jou persoonlijk wat aan gedaan merk ik aan je reactie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 1 uur geleden zei Jotew: Oh ze hebben jou persoonlijk wat aan gedaan merk ik aan je reactie? De voetbalgemeenschap in het algemeen jah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 54 minuten geleden zei Sophomore: De voetbalgemeenschap in het algemeen jah. Want? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Tuchel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Man man man Chelsea ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 1 uur geleden zei Sophomore: De voetbalgemeenschap in het algemeen jah. Ik ben wel benieuwd naar de uitleg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Oh dat is toch algemeen bekend? Een kleine bloemlezing: Overgenomen door een idioot Lim die in Spanje bezig is Valencia de vernieling in te helpen, clubkleuren veranderen, schijt hebben aan de clubcultuur, competities verzieken door ff in de National League één van de beste niet-Celtic spelers kopen, een andere mede-eigenaar die zijn vrouw slaat en de vrouw van zijn broer neukt, Phil Neville, de belachelijke media aandacht voor dit project. Enfin, zijn zat uitgebreidere artikelen over geschreven waarom ze één van de meest gehate clubs in Engeland zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Voor degenen die WBA als houthakkersteam zien: Ga even goal 3 en 4 kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Salford is de opvolger van MK Dons qua haat ja. Ik heb er ook niks mee, vind alleen hun logo wel gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Moet eerlijk toegeven dat ik die documentaires met erg veel plezier heb gekeken (vooral de eerste paar seizoenen), dat zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 3 uur geleden zei Satyr: Voor degenen die WBA als houthakkersteam zien: Ga even goal 3 en 4 kijken Kregen ze ook wel alle ruimte voor, maar wel beauties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Op 23-3-2021 om 20:11 zei Aaron21: ik ga kapot als Slavia Arsenal eruit kegelt. Op 24-3-2021 om 14:38 zei Kyrill: En ik als Granada, United eruit kegelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Aaron21: ??? Je weet pas 1 wedstrijd gespeeld is? Ben je 5 ofzo? 1-1 is geen nederlaag. Ligt Bayern ook al uit dus, in jouw boek... Kinderachtig ventje. 9 april 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 waarom ben je nu zo serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Zo zeg City verliest van Leeds. Een verrassende uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Dan maar een weekje later kampioen Las ik nou dat leeds maar 2 schoten op goal had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 FM'd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Dan maar een weekje later kampioen Las ik nou dat leeds maar 2 schoten op goal had? Ze kunnen volgende week geen kampioen worden hoor. United heeft nu nog twee wedstrijden in te halen en als ze die winnen is het gat 8 punten en City moet nog 6 wedstrijden spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten