Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Urbeto:

Toch wel een degelijk punt voor Slot. Helaas wel in de achtervolging bij City nu, maar die komen 1 december weer naar Anfield toe. 

Schandalig eigenlijk dat je de beste (of een van de?) seizoensstart ooit hebt, en dat je alsnóg tweede staat in de competitie ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Bogatyr:

Die Virgil is compleet van het padje. Waarom krijgt die man geen rood? Mocht dit bij de tegenpartij geweest zijn had ik het wel eens willen zien.

Wat is dit nu weer voor calimero opmerking? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Wat is dit nu weer voor calimero opmerking? 

Waarom wordt dat toch altijd zo snel geroepen? Je mag best een andere mening hebben, maar om dan meteen iemand als Calimero weg te zetten... dat gaat wel erg snel he. ;c

Enkele puntjes (buiten de fout van VVD) die mij zijn opgevallen:

* Fout van Konate op Martinelli in het strafschopgebied niet gefloten. Voor mij is het moeilijk te zien of hij de bal speelt, maar ik zou eerder denken van niet. Op ieder ander deel van het veld wordt hier een fout gefloten.

* Díaz trapte de bal twee keer weg om een snelle vrije trap te voorkomen, en toch bleef de kaart uit. Het was echt een bizarre wedstrijd gisteren qua beslissingen.

* De afgekeurde goal van Jesus was ook zoiets vreemds. (Hier heb ik alle herhalingen nog niet van terug gezien dus mea culpa als ik hier fout zit).

Ik zou graag eens willen zien dat een Arsenal-speler hiermee wegkomt, zowel wat Van Dijk als Díaz deden. Ik herinner me nog een gele kaart voor Rice en Trossard een paar weken geleden. En dit is niet de eerste keer dat Van Dijk ongestraft blijft bij zulke acties. Ik begrijp de frustratie van Arsenal-fans wel, want het wordt echt een beetje teveel. De scheidsrechters in de Premier League zitten de laatste jaren echt onder het gewenste niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BREAKING NEWS

@Bogatyr; Waarom? Omdat je met je opmerking insinueert dat er geen rood wordt gegeven omdat het Arsenal betreft. Of dat de situaties wel goed gelezen zouden worden wanneer het andersom was geweest. Dát is Calimerogedrag. Het niveau van de arbitrage + VAR in de Premier League is absoluut bedroevend, maar dat heeft echt niets met het voortrekken of benadelen van één of meerdere clubs te maken. 

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei sennid:

Penalty of niet het is wel weer een typische De Ligt situatie waar hij om bekend is. Het ongelukkige blijft aan hem kleven.

Ten Hag is gewoon onhoudbaar en zal op dit tempo de kerst niet halen of tijdens de kerst ontslagen worden. Een Nederlandse enclave bij een grote club werkt gewoon niet. Zie Barca en nu Man Utd.

Kenner :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel onvermijdelijk geworden, dat ontslag. Benieuwd welke manager het aandurft om aan de slag te gaan met deze groep miskopen van Ten Hag. Flinke klus, al denk ik alsnog dat hier wel meer uit te halen is, dan Erik tot nu toe liet zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Was wel onvermijdelijk geworden, dat ontslag. Benieuwd welke manager het aandurft om aan de slag te gaan met deze groep miskopen van Ten Hag. Flinke klus, al denk ik alsnog dat hier wel meer uit te halen is, dan Erik tot nu toe liet zien.

Nou heeft Ten Hag natuurlijk totaal niet goed gepresteerd. Maar alles wat daar nu misgaat gaat daar al ongeveer 10 a 15 jaar mis toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei 007mark:

Southgate?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Dan kunnen Ruudje en Rene ook vast uitkijken naar een andere club.

Ruud neemt de honneurs nu waar he. Daarnaast heb je kans dat hij ook wel als assistent aan mag blijven gezien zijn verleden als speler.

2 minuten geleden zei timpy00:

Nou heeft Ten Hag natuurlijk totaal niet goed gepresteerd. Maar alles wat daar nu misgaat gaat daar al ongeveer 10 a 15 jaar mis toch?

Maar Ten Hag kan dan alsnog toch wel beter presteren dan de afgelopen twee seizoenen? Vind het vooral heel bizar dat het vertrouwen in hem uitgesproken wordt en in de zomer de aankopen redelijk naar zijn hand zijn gezegd en dat ze hem er nu (al) uitgooien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Ruud neemt de honneurs nu waar he. Daarnaast heb je kans dat hij ook wel als assistent aan mag blijven gezien zijn verleden als speler.

Ja weet ik, maar een nieuwe trainer neemt toch z'n eigen staf mee.. Daarnaast kijk ik er bij United niet van op dat ze ook Ruud zo weer de laan uitsturen, qua beleid is het toch al hopeloos daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Jotew:

qua beleid is het toch al hopeloos daar. 

Inderdaad zeg. Lijkt me verstandig dat ze daar eerst een mannetje aanstellen die een beleid uitstipt en dan lijkt het mij verstandig dat dat beleid niet direct op het bereiken van de CL afgestemd is, maar dat dat gewoon een project voor de lange termijn is. Even een stapje terug om er vervolgens een paar vooruit te zetten. Alle dure spelers de deur uit en het gaan doen op een manier zoals een Brighton bijv. Dan kan je dat als United zijnde veel makkelijker uitbouwen door de betere financiële middelen en de reputatie die je alsnog hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei bas huijsmans:

Maar Ten Hag kan dan alsnog toch wel beter presteren dan de afgelopen twee seizoenen? Vind het vooral heel bizar dat het vertrouwen in hem uitgesproken wordt en in de zomer de aankopen redelijk naar zijn hand zijn gezegd en dat ze hem er nu (al) uitgooien. 

Ik zei volgens mij ook dat Ten Hag ook niet goed presteert.

Zijn eerste seizoen was vrij goed denk ik. Totaal niet door kunnen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites