Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei 007mark:

Leicester City - Spurs zometeen. Met speciale aandacht voor de basisplek van Buonanotte. Benieuwd wat Feyenoord nu precies is mis gelopen.

Held. Glad vergeten, maar ik ga het opzetten nu :D 

(als dit een slaapverwekkende kutpot wordt hoor je het natuurlijk ook :-D)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

United die matig blijft, wat een verrassing.

Volgende week is het Man Utd - Liverpool.  Heeeel benieuwd hoe die wedstrijd gaat verlopen.

Die ga ik zeker kijken.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal dus nooit begrijpen, dat als je 5 dagen in de week op het trainingsveld staat en 6 dagen in de week er mee bezig bent, je dan niet als topclub zijnde je minstens 3 van zulke aanvallen minimaal kan maken per wedstrijd. 

Mooie aanval, zie ik graag :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, 007mark said:

Slotball :classic_love:

Die was heerlijk inderdaad. Meningen schijnen verder over het getoonde spel aan de bal, en het spel van het middenveld, nog wel verdeeld te zijn. Volgende pot eerst maar eens United verslaan. ETH weer eens richting de uitgang drukken :D Heb nog nooit een trainer het zo slecht zien doen, zoveel geld uit zien geven, om vervolgens te mogen blijven. Heerlijk mooi

bewerkt door WillieColón
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijk komt Chiesa over van juventus en ze halen alvast een keeper voor volgend jaar. Die wel echt stukken minder kan meevoetballen dan Alisson. 

Ugarte dan toch naar Manchester United nu McTominay naar Napoli gaat. Ugarte is dan weer helemaal geen speler die ik bij Ten Hag vind passen, is aan de bal niet heel sterk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites