Aaron21 Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 16 uur geleden zei Acquafresca: Seizoen definitief voorbij. Wmb zijn dit de factoren voor zo een abrupte einde; - Klopps nieuws kwam veelste vroeg naar buiten - Afrika cup maakte Salah kapot en cups als league cup de andere fitte spelers - Te veel vertrouwen in Nunez - In een titelstrijd constant nieuws over nieuwe manager Slot gaat het heel heel heel moeilijk krijgen. Ga morgen wel een lijstje maken over wat ik anders zou willen zien volgend jaar Je ziet het toch vaak hé, zo'n vroege aankondiging van een trainersafscheid en zelden levert het erna nog dezelfde teamprestaties op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Ik waag een poging. Vertrek: Kelleher 20mil Konate 50mil Matip gratis Tsimilkas 15mil Jones 20mil Thiago 10mil Diaz 60mil Aankopen Linksback - Robinson (35mil??) Centrale verdediger - Inacio/Diomande/Pacho (50mil?) Verdedigende middenvelder - Droomtransfer is Guimares, maar Liverpool kan dat niet betalen / Neves (50mil?) / Andre (35mil?) / Wiefer (?) Linksbuiten Williams (70?) / Galeno (50?) Aanvaller Droom transfer is Watkins, maar Liverpool kan dat niet betalen / Guirassy (15?) / Dovbyk 50(?) Basis Alisson - op een normalde dag beste keeper van de wereld Trent - belachelijk goede voetballer en wmb degene waar je je team eromheen moet bouwen Aankoop - VVD - wellicht zijn laatste seizoen, maar speelde tot twee maanden terug zoals vanouds Aankoop - Aankoop - een balaafpakker en misschien wel fijn als die kan voetballen Macallister - als vm is die zeer matig, maar als een passer op het middenveld is hij top 10 in de wereld Szobo - begon ijzersterk, maar kan een team nog niet dragen. Hoop ook dat Liverpool met de punt naar voren gaat spelen met hem Salah - ja, nog steeds een grote (zie video hieronder) Als er een bod boven 100 miljoen komt, per direct accepteren. Daaronder kan je geen vervanger halen. Jota/aankoop - spreekt voor zich denk ik Aankoop - Diaz haalt gewoon veel te weinig rendement uit zijn spel. Dit is een beetje wat ik hoop te zien aangevuld met jeugd zoals Quansah, Bradley en Clarke. Spelers als Summerville moet je niet willen, die is echt niet beter dan pak m beet Elliot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Leicester gepromoveerd naar de PL en Slot voor meer dan 10 miljoen naar Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Op 25-4-2024 om 16:13 zei Acquafresca: Ik waag een poging. Vertrek: Kelleher 20mil Konate 50mil Matip gratis Tsimilkas 15mil Jones 20mil Thiago 10mil Diaz 60mil Aankopen Linksback - Robinson (35mil??) Centrale verdediger - Inacio/Diomande/Pacho (50mil?) Verdedigende middenvelder - Droomtransfer is Guimares, maar Liverpool kan dat niet betalen / Neves (50mil?) / Andre (35mil?) / Wiefer (?) Linksbuiten Williams (70?) / Galeno (50?) Aanvaller Droom transfer is Watkins, maar Liverpool kan dat niet betalen / Guirassy (15?) / Dovbyk 50(?) Basis Alisson - op een normalde dag beste keeper van de wereld Trent - belachelijk goede voetballer en wmb degene waar je je team eromheen moet bouwen Aankoop - VVD - wellicht zijn laatste seizoen, maar speelde tot twee maanden terug zoals vanouds Aankoop - Aankoop - een balaafpakker en misschien wel fijn als die kan voetballen Macallister - als vm is die zeer matig, maar als een passer op het middenveld is hij top 10 in de wereld Szobo - begon ijzersterk, maar kan een team nog niet dragen. Hoop ook dat Liverpool met de punt naar voren gaat spelen met hem Salah - ja, nog steeds een grote (zie video hieronder) Als er een bod boven 100 miljoen komt, per direct accepteren. Daaronder kan je geen vervanger halen. Jota/aankoop - spreekt voor zich denk ik Aankoop - Diaz haalt gewoon veel te weinig rendement uit zijn spel. Dit is een beetje wat ik hoop te zien aangevuld met jeugd zoals Quansah, Bradley en Clarke. Spelers als Summerville moet je niet willen, die is echt niet beter dan pak m beet Elliot. Moet gezegd worden, dat Gravenberch vandaag wel een goede pot speelt. Zit ook nog wel potentie in die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april (bewerkt) 44 minuten geleden zei Oerlie: Moet gezegd worden, dat Gravenberch vandaag wel een goede pot speelt. Zit ook nog wel potentie in die jongen. Vond je? Ik vind hem simpelweg te licht voor het middenveld van Klopp. Op één of ander manier vind ik dat hij te weinig energie heeft/lichtzinnig is. Geen idee hoe Slot straks gaat spelen, wel gehoord dat hij liever 4231 speelt. Mocht er geen middenvelder bij komen, schat ik Elliot hoger in. Het deed er niet meer toe, maar weer een gigantisch blunder van de scheids. Krankzinnig toch wel. Quansah weer een grote fout bij de 2-2. Konate definitief benchwarmer. Wat een kut seizoen is het uiteindelijk geworden hé. Ja Klopp heeft te weinig gedaan om spelers fit te houden, maar de spelers hebben het ook na de eenrichtingsverkeer tegen United opgegeven lijkt het. Hopen dat Arsenal uiteindelijk wel kampioen wordt. Belachelijk 27 april bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 5 minuten geleden zei Acquafresca: Vond je? Ik vind hem simpelweg te licht voor het middenveld van Klopp. Op één of ander manier vind ik dat hij te weinig energie heeft/lichtzinnig is. Geen idee hoe Slot straks gaat spelen, wel gehoord dat hij liever 4231 speelt. Mocht er geen middenvelder bij komen, schat ik Elliot hoger in. Het deed er niet meer toe, maar weer een gigantisch blunder van de scheids. Krankzinnig toch wel. Quansah weer een grote fout bij de 2-2. Konate definitief benchwarmer. Wat een kut seizoen is het uiteindelijk geworden hé. Ja Klopp heeft te weinig gedaan om spelers fit te houden, maar de spelers hebben het ook na de eenrichtingsverkeer tegen United opgegeven lijkt het. Hopen dat Arsenal uiteindelijk wel kampioen wordt. Ja ik vond Gravenberch heel goed meevallen vandaag, zeker geen perfecte wedstrijd hoor. Quansah was immens slecht, beide tegengoals mag ie op aangekeken worden, oogde aan de bal ook wel onzeker. Vond de wissels van Klopp ook niet sterk, Luis Diaz had ik er bijvoorbeeld nooit afgehaald. Ben ook wel benieuwd waar dat onderonsje met Salah overging, Salah leek toch serieus geïrriteerd richting Klopp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 31 minuten geleden zei Acquafresca: Vond je? Ik vind hem simpelweg te licht voor het middenveld van Klopp. Op één of ander manier vind ik dat hij te weinig energie heeft/lichtzinnig is. Geen idee hoe Slot straks gaat spelen, wel gehoord dat hij liever 4231 speelt. Mocht er geen middenvelder bij komen, schat ik Elliot hoger in. Ik denk dat je sowieso toe bent aan wat verversing en versterking, in vrijwel alle linies eigenlijk. De back-up opties zijn simpelweg te matig. Een Gravenberch is ook niet een speler die je verder helpt als je elftal niet helemaal draait. Laat staan een Quansah. Slot kennende zal hij vooral meer opties willen in de breedte. Salah verkopen betekent dat je in ieder geval een back-up spits, nr. 6 en RCV kan halen. Begrijp overigens niet helemaal hoe het kan dat Liverpool relatief minder financiële middelen lijkt te hebben dan de concurrentie. Ja, Anfield is minder groot, maar de club Liverpool staat wel echt ergens voor in mijn ogen. Is er commercieel een ongelofelijk gat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Het seizoen van Liverpool gaat op Slot. En bijna weer Klopp gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Antony scoort de 1-0 na een geweldige wedstrijd van hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Scoort Anto weer eens voor het eerst sinds 2 jaar, doet Onana weet een Onanaatje 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 38 minuten geleden zei delichris: Het seizoen van Liverpool gaat op Slot. En bijna weer Klopp gehad. Goh, als je niet kan winnen tegen de tweede slechtste ploeg uit de PL denk ik dat je vooral moet zwijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Chick van Antony is al 8 maanden zwanger, dit was zijn eerste moment dat ie het wereldwijd bekend kon maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april (bewerkt) 3 uur geleden zei Rogier.: Ik denk dat je sowieso toe bent aan wat verversing en versterking, in vrijwel alle linies eigenlijk. De back-up opties zijn simpelweg te matig. Een Gravenberch is ook niet een speler die je verder helpt als je elftal niet helemaal draait. Laat staan een Quansah. Slot kennende zal hij vooral meer opties willen in de breedte. Salah verkopen betekent dat je in ieder geval een back-up spits, nr. 6 en RCV kan halen. Begrijp overigens niet helemaal hoe het kan dat Liverpool relatief minder financiële middelen lijkt te hebben dan de concurrentie. Ja, Anfield is minder groot, maar de club Liverpool staat wel echt ergens voor in mijn ogen. Is er commercieel een ongelofelijk gat? Eigenaren van Liverpool willen dat Liverpool self-sufficient is. Daarom willen ze met minimale investering alles winnen. Net spent is dus cruciaal bij hun. Die spelen Fm in het echt. Met Edwards ging de verkoop prima en werden er ook goede spelers binnengehaald bv. Hopelijk wilt Slot met dat geld niet allemaal Eredivisie-historie spelers halen zoals meerdere Nederlandse trainers dat hebben gedaan. Ik ben van mening dat je spelers moet halen die je beste 11 gaat versterken. Daarom denk ik dat spelers als Nunez, Gakpo, Gravenberch en Endo nog zullen blijven voor de breedte. Haha @delichris hopelijk ben je blij met conference league volgend jaar. 27 april bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 14 uur geleden zei Bogatyr: Goh, als je niet kan winnen tegen de tweede slechtste ploeg uit de PL denk ik dat je vooral moet zwijgen. Als je ook even verder kijkt dan je neus lang is. Dan had je denk deze niet neergezet. @Acquafresca Het is wel CL voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 1 uur geleden zei delichris: Als je ook even verder kijkt dan je neus lang is. Dan had je denk deze niet neergezet. @Acquafresca Het is wel CL voetbal Snap ik even niet haha The plan is for Arne Slot to focus on coaching and preparing @LFC’s first team while reporting to a sporting director, Richard Hughes, who will oversee recruitment and other aspects of the football department. ↪️ They believe the new structure is more appropriate to the complexities and demands of the modern game and that it will give the man in charge of their first team more support to do his job. En daarbovenop komt dus Edwards. Een beetje Nederlandse structuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april @Acquafresca Conference League = CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 4 uur geleden zei delichris: Als je ook even verder kijkt dan je neus lang is. Dan had je denk deze niet neergezet. @Acquafresca Het is wel CL voetbal Het gaat mij om het typetje Delichris dat vaak naar bovenkomt. Iemand dat grappig denkt te zijn, maar het eigenlijk totaal niet is. Het is een beetje afgezaagd aan het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 29 minuten geleden zei Bogatyr: Het gaat mij om het typetje Delichris dat vaak naar bovenkomt. Iemand dat grappig denkt te zijn, maar het eigenlijk totaal niet is. Het is een beetje afgezaagd aan het worden. Tja dan ben je hier wel even bezig om iedereen te quoten. Dit soort grappen worden vaker gemaakt, maar dan zie ik je niet. Het valt mij juist op dat je mij moet hebben omdat United slecht was. Aangezien ik je alleen maar zie reageren als United slecht speelt. Dan weet je niet hoe snel je moet reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 2 uur geleden zei delichris: Tja dan ben je hier wel even bezig om iedereen te quoten. Dit soort grappen worden vaker gemaakt, maar dan zie ik je niet. Het valt mij juist op dat je mij moet hebben omdat United slecht was. Aangezien ik je alleen maar zie reageren als United slecht speelt. Dan weet je niet hoe snel je moet reageren. Neen helemaal niet. Over Liverpool en Arsenal ook wanneer ze punten laten liggen. Chelsea ook wanneer ze weer een op z'n Chelsea punten laten liggen. Dat argument mag dus al van tafel geveegd worden. Ik heb er geen moeite mee om toe te geven dat ik je humor niet echt kan smaken. Anyway: Wat speelt Arsenal goed zeg, hoop dat ze dit jaar de titel pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Wat een frustrerende wedstrijd vanuit Tottenham oogpunt. 2 goals uit corners weggegeven (waarbij ik vind dat de scheidsrechter de keeper wel iets meer mag beschermen) en een goal tegen waarbij je zelf in principe 15 seconde ervoor een penalty had kunnen krijgen. Moeten is een groot woord maar er was gewoon contact waardoor Kulusevski onderuit ging. Je kan ook zeggen dat Tottenham naïef was en Arsenal volwassen maar dat maakt het niet minder frustrerend... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Arsenal speelde voor hun doen ook geen geweldige wedstrijd. Maar goed, het belangrijkste in deze wedstrijd was 3 punten en die hebben ze. Hopelijk morst City wat punten onderweg, zodat het spannende slotdag wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Salah blijft toch dus toch een jaartje. Toch wel een mega zorg minder voor Slot straks. Denk dat dit wel betekent dat Diaz vertrekt. Die levert op dit moment nog wat op itt Nunez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Corners wel echt een wapen van Arsenal dit seizoen. Zag statistieken voorbij komen dat ze de meeste goals uit standaard situaties hebben sinds het wba van Tony Pulis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april https://www.voetbalzone.nl/nieuws/salarisplafond-in-premier-league-maakt-eind-aan-onbeperkt-budget-van-rijke-clubs/434150 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten