Arles Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Onbegrijpelijk inderdaad. Ik vraag me ook af wat de reden is dat het er volgens de journos ‘unlikely’ uitziet. Zelfs als Liverpool nog niet doordrukt zal er vast al contact zijn gelegd toch? Vanuit Amorims oogpunt zou ik dan ook rustig aan doen en niet te snel tekenen bij West Ham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april DaveOCKOP can exclusively reveal that current Wolves manager Gary O’Neil has been interviewed for the Liverpool job. Hopelijk neemt hij Neto mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Sorry @Fantasyje wil liever niet dat ik in dit board post, ga toch mijn zegje doen. Ik denk niet Arne Slot al klaar is voor Liverpool. Dat neemt niet weg, Slot hele hele goede trainer is. Maar de druk bij Liverpool is zoveel male groter dan bij Feyenoord, waar heel "volksfeest" is vanwege winnen van de beker. Plus Engelse media zijn genadeloos. En kijk naar ETH, alleen bij Liverpool is die druk nog 3-5x zo groot /hoger zij beter team hebben, en laatste jaren wel meedoen om titel, itt Manchester United. Ik ben eens met Acquafresca beter eerst team als Ac Milan, Dortmund of Spurs voor slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Je zegt te vaak sorry op de dingen waar je helemaal geen sorry op moet zeggen. Slot zou een leuke trainer zijn voor Liverpool, als die dan Van Dijk weet te raken kan dat vervolgens wel overgebracht worden naar de rest van de selectie. 23 april bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Dus de druk bij Feyenoord is minder hoog dan bij Liverpool omdat Feyenoorders blij zijn met het winnen van een prijs? Bijzondere redenering. Ik zie ook niet waarom Slot niet klaar zou zijn voor een internationale topclub. Hij heeft laten zien bij een erg lastige club alle koppen dezelfde kant uit te kunnen krijgen en dat te koppelen aan resultaat. Tactisch heeft hij een duidelijk idee, maar hij is tegelijkertijd ook niet bang hier en daar aanpassingen aan te brengen wanneer de tegenstander dat vereist. Natuurlijk blijft het een grote stap naar Liverpool qua niveau, maar ik denk dat Slot die stap echt wel aan kan. Hij is ook welbespraakt genoeg om met de Engelse media te kunnen dealen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Bijzondere redenering hebben over ''lastige'' club en dan komen met Feyenoord en ervoor AZ. Feyenoord heeft misschien wel eens problemen gehad, welke club niet? Feyenoord is altijd al een van de beste clubs van Nederland geweest en gebleven en AZ ook al jaren, ik zie daar niks ''lastig'' club aan, en alle koppen dezelfde kant uit, heeft ie goed gedaaan maar zo bijzonder is dat toch niet? En ik vind je argument in Feyenoord topic ook kul, dat je niet van kleinere club naar grotere club kan overstappen, kijk alleen al naar bijvoorbeeld Eddie Howe en vroeger Brendan Rodgers. 23 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zojuist zei Kyrill: Bijzondere redenering hebben over ''lastige'' club en dan komen met Feyenoord en ervoor AZ. Feyenoord heeft misschien wel eens problemen gehad, welke club niet? Feyenoord is altijd al een van de beste clubs van Nederland geweest en gebleven en AZ ook al jaren, ik zie daar niks ''lastig'' club aan, en alle koppen dezelfde kant uit, heeft ie goed gedaaan maar zo bijzonder is dat toch niet? Als je Feyenoord niet als een lastige club ziet denk ik niet dat een discussie zin heeft, maar ik ga het toch proberen. Feyenoord heeft totdat Slot kwam een jaar of dertig lang vrijwel uitsluitend wanbeleid gevoerd. Tegelijkertijd verwacht het Legioen wel ieder jaar dat je tot de laatste speeldag meedoet om de titel. Dat is een scheef verwachtingspatroon waar je maar mee moet kunnen dealen als trainer, zeker aangezien de financiële mogelijkheden bij Feyenoord altijd beperkter zijn dan in, bijvoorbeeld, de hoofdstad. Dat maakt Feyenoord in Nederland één van de lastigste clubs om trainer te zijn. Het is niet voor niets dat de prijzenkast van PSV voller is dan die van Feyenoord, ondanks dat Feyenoord qua achterban de tweede club van Nederland is. In Rotterdam krijg je wél de verwachtingen, maar doorgaans niet de financiële mogelijkheden om die verwachtingen in te lossen. Dat dat fenomeen de laatste jaren ietwat lijkt te kenteren is niet uitsluitend, maar zeker wel deels de verdienste van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 minuten geleden zei Urbeto: Als je Feyenoord niet als een lastige club ziet denk ik niet dat een discussie zin heeft, maar ik ga het toch proberen. Feyenoord heeft totdat Slot kwam een jaar of dertig lang vrijwel uitsluitend wanbeleid gevoerd. Tegelijkertijd verwacht het Legioen wel ieder jaar dat je tot de laatste speeldag meedoet om de titel. Dat is een scheef verwachtingspatroon waar je maar mee moet kunnen dealen als trainer, zeker aangezien de financiële mogelijkheden bij Feyenoord altijd beperkter zijn dan in, bijvoorbeeld, de hoofdstad. Dat maakt Feyenoord in Nederland één van de lastigste clubs om trainer te zijn. Het is niet voor niets dat de prijzenkast van PSV voller is dan die van Feyenoord, ondanks dat Feyenoord qua achterban de tweede club van Nederland is. In Rotterdam krijg je wél de verwachtingen, maar doorgaans niet de financiële mogelijkheden om die verwachtingen in te lossen. Dat dat fenomeen de laatste jaren ietwat lijkt te kenteren is niet uitsluitend, maar zeker wel deels de verdienste van Slot. Ja oke oke , daar ben ik het mee eens, in dat opzicht is het idd lastig club is/was... Maar dat kan ie toch nooit helemaal alleen gedaan hebben? Dat gaat laatste jaren toch ook vanwege goed bestuur? Zoals bij Ajax nu totaal niet het geval is.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 3 minuten geleden zei Kyrill: Ja oke oke , daar ben ik het mee eens, in dat opzicht is het idd lastig club is/was... Maar dat kan ie toch nooit helemaal alleen gedaan hebben? Dat gaat laatste jaren toch ook vanwege goed bestuur? Zoals bij Ajax nu totaal niet het geval is.... Zoals reeds gezegd: 6 minuten geleden zei Urbeto: Als je Feyenoord niet als een lastige club ziet denk ik niet dat een discussie zin heeft, maar ik ga het toch proberen. Feyenoord heeft totdat Slot kwam een jaar of dertig lang vrijwel uitsluitend wanbeleid gevoerd. Tegelijkertijd verwacht het Legioen wel ieder jaar dat je tot de laatste speeldag meedoet om de titel. Dat is een scheef verwachtingspatroon waar je maar mee moet kunnen dealen als trainer, zeker aangezien de financiële mogelijkheden bij Feyenoord altijd beperkter zijn dan in, bijvoorbeeld, de hoofdstad. Dat maakt Feyenoord in Nederland één van de lastigste clubs om trainer te zijn. Het is niet voor niets dat de prijzenkast van PSV voller is dan die van Feyenoord, ondanks dat Feyenoord qua achterban de tweede club van Nederland is. In Rotterdam krijg je wél de verwachtingen, maar doorgaans niet de financiële mogelijkheden om die verwachtingen in te lossen. Dat dat fenomeen de laatste jaren ietwat lijkt te kenteren is niet uitsluitend, maar zeker wel deels de verdienste van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 minuten geleden zei Urbeto: Zoals reeds gezegd: Oke die allerlaatste zin had ik gemist, bedankt En wat is er gek aan dat Legioen denkt je meedoet om de titel? Je bent de laatste 8 jaar vaker kampioen geworden, dan wat was het de 20 jaar + daarvoor? Dit seizoen had het ook gekund hoor, Ajax draait voor geen meter, en als je niet steeds had gelijk gespeeld tegen teams als Fortuna en NEC, was de achterstand op PSV, nu heel stuk kleiner... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik denk dat Slot zeer beperkte middelen krijgt voor transfers. In de zomer toch wel flink geïnvesteerd in Szoboszlai, Macca en Endo. Geen CL gespeeld dit jaar. Vertrek Salah zal wel wat creëren, maar hem vervangen is onmogelijk. Laten we wel wezen, Klopp heeft met deze selectie ver boven hun kunnen gepresteerd. Klopp is een hele grote meneer die spelers kan inspireren. Ik weet te weinig over Slot om over zijn kunnen te praten, maar we moeten dus wel praten over het feit of hij in staat is hetgeen te doen wat Klopp heeft gedaan met deze selectie. En daarom zie ik het heel somber in voor Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 30 minuten geleden zei Kyrill: Oke die allerlaatste zin had ik gemist, bedankt En wat is er gek aan dat Legioen denkt je meedoet om de titel? Je bent de laatste 8 jaar vaker kampioen geworden, dan wat was het de 20 jaar + daarvoor? Dit seizoen had het ook gekund hoor, Ajax draait voor geen meter, en als je niet steeds had gelijk gespeeld tegen teams als Fortuna en NEC, was de achterstand op PSV, nu heel stuk kleiner... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 3 minuten geleden zei Urbeto: Lekker niveau voor een potentieele mod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 minuten geleden zei Kyrill: Lekker niveau voor een potentieele mod Ach, schei eens uit Karel. Je leest mijn reacties duidelijk niet eens en komt als kers op de taart vervolgens met een open deur waar Ibrahim Afellay nog stijl van achterover zou slaan. Als Feyenoord alles had gewonnen hadden ze inderdaad kampioen kunnen worden. Als mijn oma wielen had gehad, was ze een fiets geweest. Het is hetzelfde principe: van beide zaken is geen enkele sprake, dus die vlieger gaat gewoon niet op. Hieronder nog een voorbeeld. Je stelt een vraag die ik zelf nota bene al beantwoord heb in een eerdere post. Vind je het dan heel gek dat je een plaagstootje terug krijgt? 37 minuten geleden zei Kyrill: Oke die allerlaatste zin had ik gemist, bedankt En wat is er gek aan dat Legioen denkt je meedoet om de titel? Je bent de laatste 8 jaar vaker kampioen geworden, dan wat was het de 20 jaar + daarvoor? Dit seizoen had het ook gekund hoor, Ajax draait voor geen meter, en als je niet steeds had gelijk gespeeld tegen teams als Fortuna en NEC, was de achterstand op PSV, nu heel stuk kleiner... 50 minuten geleden zei Urbeto: Als je Feyenoord niet als een lastige club ziet denk ik niet dat een discussie zin heeft, maar ik ga het toch proberen. Feyenoord heeft totdat Slot kwam een jaar of dertig lang vrijwel uitsluitend wanbeleid gevoerd. Tegelijkertijd verwacht het Legioen wel ieder jaar dat je tot de laatste speeldag meedoet om de titel. Dat is een scheef verwachtingspatroon waar je maar mee moet kunnen dealen als trainer, zeker aangezien de financiële mogelijkheden bij Feyenoord altijd beperkter zijn dan in, bijvoorbeeld, de hoofdstad. Dat maakt Feyenoord in Nederland één van de lastigste clubs om trainer te zijn. Het is niet voor niets dat de prijzenkast van PSV voller is dan die van Feyenoord, ondanks dat Feyenoord qua achterban de tweede club van Nederland is. In Rotterdam krijg je wél de verwachtingen, maar doorgaans niet de financiële mogelijkheden om die verwachtingen in te lossen. Dat dat fenomeen de laatste jaren ietwat lijkt te kenteren is niet uitsluitend, maar zeker wel deels de verdienste van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) 6 minuten geleden zei Urbeto: Ach, schei eens uit Karel. Je leest mijn reacties duidelijk niet eens en komt als kers op de taart vervolgens met een open deur waar Ibrahim Afellay nog stijl van achterover zou slaan. Als Feyenoord alles had gewonnen hadden ze inderdaad kampioen kunnen worden. Als mijn oma wielen had gehad, was ze een fiets geweest. Het is hetzelfde principe: van beide zaken is geen enkele sprake, dus die vlieger gaat gewoon niet op. Hieronder nog een voorbeeld. Je stelt een vraag die ik zelf nota bene al beantwoord heb in een eerdere post. Vind je het dan heel gek dat je een plaagstootje terug krijgt? Zucht 2 landstitels in laatste 7 jaar... daarvoor in 18 jaar tijd 0 titels... Dus wie leest er nou wiens tekst niet? Als je in 7 jaar tijd 28% van alle landstitels pakt(dat is 2 van 7 immers) en daarvoor 0 in 18 jaar tijd, is toch niet zo gek dat je fans denken dat je om de titel mee kan doen? 23 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Kyrill, je argumenten en posts slaan echt als kut op Dirk. Onvoorstelbaar. Dat gezegd hebbende, denk ik @Acquafresca dat het juist de kracht is van Slot om spelers beter te maken en voor zich te winnen. Dus wat dat betreft past hij juist in het profiel van een Klopp-opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 30 minuten geleden zei 007mark: Dat gezegd hebbende, denk ik @Acquafresca dat het juist de kracht is van Slot om spelers beter te maken en voor zich te winnen. Dus wat dat betreft past hij juist in het profiel van een Klopp-opvolger. Ik denk dat je daar gelijk in hebt, maar het gaat ook om de reputatie van een trainer (om het even bij FM-termen te houden). Toen Klopp naar Liverpool ging, zat Liverpool in het slop en Klopp had vlak daarvoor twee keer de Bundesliga gewonnen met een underdog en een CL-finale gehaald in een campagne waarin wereldtoppers werden verslagen. De selectie was heel matig dus er kwam nogal iemand binnen en dan heb je meteen de spelers aan boord (naast het feit dat hij er sowieso erg goed in is om spelers voor zich te winnen natuurlijk). Nu hoort Liverpool al minstens zes jaar weer bij de top van Europa en spelen er absolute wereldsterren. Zeker gezien ze in Engeland lichtelijk neerkijken op de eredivisie, kan ik me voorstellen dat iemand als Salah niet meteen onder de indruk zal zijn van Slot. Wat een voordeel zal zijn is dat hij drie Nederlanders treft die hem ongetwijfeld hoog zullen hebben zitten, maar in tegenstelling tot Klopps arrival zal er meteen gepresteerd moeten worden. Als het voetbal het eerste half jaar matig is en ze staan (ik noem maar wat) zesde, denk ik dat hij de kleedkamer heel snel kan gaan verliezen. En dan is het een kwestie van tijd voordat je je biezen kan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Trossard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Als Ben White twee keer tegen je scoort dan kun je er wel mee ophouden, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Dat Chelsea is ook gewoon helemaal niets meer, triest eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 3 uur geleden zei Arles: Ik denk dat je daar gelijk in hebt, maar het gaat ook om de reputatie van een trainer (om het even bij FM-termen te houden). Toen Klopp naar Liverpool ging, zat Liverpool in het slop en Klopp had vlak daarvoor twee keer de Bundesliga gewonnen met een underdog en een CL-finale gehaald in een campagne waarin wereldtoppers werden verslagen. De selectie was heel matig dus er kwam nogal iemand binnen en dan heb je meteen de spelers aan boord (naast het feit dat hij er sowieso erg goed in is om spelers voor zich te winnen natuurlijk). Nu hoort Liverpool al minstens zes jaar weer bij de top van Europa en spelen er absolute wereldsterren. Zeker gezien ze in Engeland lichtelijk neerkijken op de eredivisie, kan ik me voorstellen dat iemand als Salah niet meteen onder de indruk zal zijn van Slot. Wat een voordeel zal zijn is dat hij drie Nederlanders treft die hem ongetwijfeld hoog zullen hebben zitten, maar in tegenstelling tot Klopps arrival zal er meteen gepresteerd moeten worden. Als het voetbal het eerste half jaar matig is en ze staan (ik noem maar wat) zesde, denk ik dat hij de kleedkamer heel snel kan gaan verliezen. En dan is het een kwestie van tijd voordat je je biezen kan pakken. Denk dat ik vrijwel hetzelfde zeg, alleen dan in een post in het Feyenoord topic. Daar had ik een iets uitgebreidere reactie gegeven namelijk. Zou best kunnen dat hij 1-0 achter staat bij binnenkomst, mede omdat hij relatief onbekend is. Maar áls er een club is waar hij kan slagen, is het denk ik Liverpool. Omdat ik van mening ben dat hij redelijk vergelijkbaar is met Klopp, en Feyenoord/Liverpool qua clubfilosofie en DNA ook dicht bij elkaar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 5-0!!!!! Grootste zege ooit tegen Chelsea in 209 duels!! Historische avond!! @Arsène @Keeza @Dansmeister @Thierryvane @cimbomcu @La Pulga @Bogatyr Wat was het genieten Arteta heeft het Karelball virus ook te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Nou Pochetino kom er maar in. Want je hebt zaterdag gespeeld en dat was een zware wedstrijd. Of niet Pep? Wel mooi dat Arsenal won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april (bewerkt) Dit is Liverpool sinds winterstop. Aanvallers missen alles. Verdedigers passief. Everton gaat overal op het veld voor een standaardisatie en van daaruit vernederen ze vDijk en Konate. Oprecht een Sean Dyche masterclass. Geen flauw idee waarom Gakpo niet speelt. Ze bakken er alle 3 niks van en nogsteeds moet hij op de bank beginnen Oh zijn vrouw is aan het bevallen lees ik 24 april bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Seizoen definitief voorbij. Wmb zijn dit de factoren voor zo een abrupte einde; - Klopps nieuws kwam veelste vroeg naar buiten - Afrika cup maakte Salah kapot en cups als league cup de andere fitte spelers - Te veel vertrouwen in Nunez - In een titelstrijd constant nieuws over nieuwe manager Slot gaat het heel heel heel moeilijk krijgen. Ga morgen wel een lijstje maken over wat ik anders zou willen zien volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten