Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei bas huijsmans: Dan hadden ze hem toch al wel aan het begin van het seizoen ontslagen. Ik bedoel meer waarom zou het bestuur hem nu ineens ontslaan, want dan hadden ze dit al 5x eerder in het seizoen kunnen doen. Ook sinds de nieuwe eigenaar er is had het al wel gekund denk ik. Dat er een half miljard aan verkeerde spelers is geïnvesteerd vind ik niet de fout van Ten Hag, maar van het gebrek aan een technisch directeur die verantwoordelijk is voor de aankopen. Dat die er niet is ligt echt aan United zelf. Qua selectie wat er nu staat vind ik het ook helemaal niet zo gek dat ze 6e staan. City, Arsenal, Liverpool, Tottenham hebben al sowieso een betere selectie en Aston Villa heeft dan nu gewoon een super seizoen. Dat er qua spel meer uit te halen is, ben ik het dan wel mee eens en dat is wel gewoon Ten Hag te verwijten Nee want in het begin van het seizoen, vlogen ze er al uit in poule met Bayern, Galatasaray en Kopenhagen En nu is de kans ze Europees nog mislopen via de PL zelf dus. Dus in begin van seizoen zou onlogisch geweest zijn, nu ze nu ook nog op deze manier kunnen mislopen, is reden tot ontslag natuurlijk groter dan in het begin van het seizoen tov nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei AntiChrist7: Hoeveel van hen hebben 7-0 op hun doos gekregen na het spenderen van een half miljard, inclusief laatste eindigen in een CL groep met Kopenhagen en galatasaray? Er zit 0 progressie in hun spel, en hijzelf is ook compleet de weg kwijt. Ze verdienden te winnen tegen Chelsea zei ie. Als we dan toch over stats gaan hebben: Ohja, en ze hebben het meeste shots tegen ook nog. Daar zit gewoon geen systeem in Scorebordjournalistiek. Concentreer je maar op Liverpool, jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 8 minuten geleden zei Aaron21: Scorebordjournalistiek. Concentreer je maar op Liverpool, jongen. Lol ga je nu serieus alleen die 7-0 isoleren uit de hele commentchain? Google gewoon negative records man utd als je twee uurtjes hebt bedankt voor je bijdrage..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 38 minuten geleden zei Kyrill: Nee want in het begin van het seizoen, vlogen ze er al uit in poule met Bayern, Galatasaray en Kopenhagen En nu is de kans ze Europees nog mislopen via de PL zelf dus. Dus in begin van seizoen zou onlogisch geweest zijn, nu ze nu ook nog op deze manier kunnen mislopen, is reden tot ontslag natuurlijk groter dan in het begin van het seizoen tov nu. Vind jij niet dat hij aan het begin van het seizoen in principe best al ontslagen had kunnen worden? United begon heel slecht aan de PL, vloog er snel uit in de CL en het spel was niet heel best. Er waren toen best wel momenten dat het begrijpelijk was als die ontslagen werd. Nu zijn we een half jaar verder en denk ik niet dat ze hem dit seizoen nog gaan ontslaan omdat er al wel meer punten in het seizoen waren dat het kon. CL voetbal gaan ze niet meer halen en dat weten ze ook al wel langere tijd denk ik zo. Plek 5 (wat misschien nog CL oplevert) of 6 gaat echt wel lukken wat nog Europa League voetbal is (dacht ik). Plek 7 zelfs nog Conference League. Daarnaast zitten ze nog in de FA Cup wat nog een prijs op kan gaan leveren. Of hij volgend seizoen nog de trainer is, is dan weer een andere vraag vind ik haha Ik pleit ook nergens voor zijn ontslag of dat hij per sé moet blijven zitten he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april TH nu ontslaan is best riskant. Ja, je kunt gokken op een schokeffect. Vraag is dan met wie aan het roer? Denk dat ze wachten tot een TD op zijn plekkie zit voordat ze een beslissing nemen over TH. Ze zijn toch bezig met die Wilcox als TD of is dat een loos gerucht gebleken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Wat zijn die commentatoren van Viaplay kut zeg, zo slaapverwekkend. Heb al een Red Bull door hem achterover moeten tikken, anders val ik zo in slaap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Qua cijfers doet Ten Hag het helemaal niet slecht. Alleen zitten er soms slechte potten bij. Zo'n wedstrijd als tegen Chelsea mag je nooit en te nimmer weggeven. Daar kan Ten Hag ook niets aan doen. En Ten Hag heeft nooit met zijn beste elf kunnen spelen dit seizoen. En bedenk dan ook maar eens naar alle blessures die United heeft gehad. Dat is nog nooit zo hoog geweest als nu. Ik hoop dat United de FA Cup finale wint en dat Ten Hag mag blijven en dat er een mooie zomer gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Vandaag tegen United en tevens ook het begin van een lastige reeks wedstrijden. Tot eind april speelt Liverpool om de 3/4 dagen. En vooral veel uit duels. Dan is dit een fijn moment om een versnelling erbij te doen. Hopen dat Endo weer fit is. Want Macallister wat verder vooruit op het middenveld is een weergaloze speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Hopelijk word Manchester wel een beetje gespaard, 1 keer keihard op je bek gaan is genoeg op een dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 25 minuten geleden zei La Pulga: Hopelijk word Manchester wel een beetje gespaard, 1 keer keihard op je bek gaan is genoeg op een dag. Het is een wonder dat het maar 0-1 staat. Wordt een kopie van de fa cup wedstrijd. Liverpool speelt niet uit en United jaagt op die ene kans. Het had makkelijk 0-3 kunnen staan en dan overdrijf ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 minuten geleden zei Acquafresca: Het is een wonder dat het maar 0-1 staat. Wordt een kopie van de fa cup wedstrijd. Liverpool speelt niet uit en United jaagt op die ene kans. Het had makkelijk 0-3 kunnen staan en dan overdrijf ik niet Klopt helemaal, 0 kansen gecreëerd nog en ik zie het nog niet gebeuren dat United de wedstrijd gaat kantelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Brunoooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Bruno . Kom maar dat gifje mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 4 minuten geleden zei delichris: Bruno . Kom maar dat gifje mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Zojuist zei PJHoutman: Verdomme, je was me net voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 11 minuten geleden zei PJHoutman: Nee niet die. I love Mainoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei delichris: Nee niet die. I love Mainoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Als ze echt zo streng blijven, ben ik heel benieuwd wat er met Man City gaat gebeuren met de 115 aanklachten die er lopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april De aanklachten van City zijn toch totaal wat anders dan deze aanklachten? Dit is volgens mij gewoon een kwestie van te veel geld uitgeven voor wat er binnenkort en bij City gaat het over de manier hoe ze aan het geld zijn gekomen met verboden sponsordeals etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Op 8-4-2024 om 19:07 zei bas huijsmans: De aanklachten van City zijn toch totaal wat anders dan deze aanklachten? Dit is volgens mij gewoon een kwestie van te veel geld uitgeven voor wat er binnenkort en bij City gaat het over de manier hoe ze aan het geld zijn gekomen met verboden sponsordeals etc. Maar City zijn ze dus al sinds 2018 aan het onderzoeken... En nog steeds geen ''straf''/''uitspraak'' en heel veel andere clubs intussen wel... Ik vind het hoogst verdacht iig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april (bewerkt) @Acquafrescalaa@Acquafresca Laat maar is tegen Spurs haahaha Ga iig toch kijken. 13 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 5 minuten geleden zei Kyrill: @Acquafrescais lekekr weer. Ik ga nu zo Newcastle - City kijken tot dat City 3 goals verschil voorkomt, dan stop ik ermee. Uiteraard hoop ik op winst Newcastle of gelijkspel desnoods. Newcastle - Tottenham is het he. City speelt om 16.00 uur tegen Luton. Wel jammer dat je dan Koert Westerman op zo'n potje als commentator krijgt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten