Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Eerste 30 minuten van de tweede helft minimaal 4x man meer situatie gehad en géén één uitgespeeld. Dan vraag je om uitschakeling. Snap echt niet waarom Liverpool niet voor de 3-1 ging. Met een aanjager als Jota had je hier dik gewonnen. Echt een dikke teleurstelling dit. Leuk voor Diallo. Heel pauper dat juist Anthony scoort. 

Zal me verbazen als Gakpo volgend jaar nog bij Liverpool speelt. Blijft simpelweg matig spelen. 

@delichris gefeliciteerd 😡

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Acquafresca Dankje. 

Liverpool heeft ook geluk gehad dat Scott in de eerste helft tegen de keeper schoot. Dan is het 2-0 en dan had Liverpool het heel moeilijk gehad om nog gelijk te komen. 

De loting is voor United gunstig gevallen. We gaan spelen tegen Coventry City. De andere halve finale is Manchester City - Chelsea. Wedstrijden worden als het goed is gespeeld in het weekend van 20-4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei delichris:

Omdat hij het over Wembley had?

Overkant van mijn straat konden ze me horen juichen. Wat een wedstrijd.

Heb je je vrouw op de nek genomen en ben je door de straat gaan paraderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was eigenlijk de aanleiding om hem er op dit moment erbij te halen? Voor zover ik weet waren er geen blessures. Zat bij de selectie van Jong Engeland en moest zich opeens melden bij de receptie van het hotel, waar de assistent van Engeland 1 hem kwam ophalen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sophomore:

Wat was eigenlijk de aanleiding om hem er op dit moment erbij te halen? Voor zover ik weet waren er geen blessures. Zat bij de selectie van Jong Engeland en moest zich opeens melden bij de receptie van het hotel, waar de assistent van Engeland 1 hem kwam ophalen.  

Simpel hiij speelt al heellang erg goed, en is onwijs in vorm, ergo hij verdiend de oproep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites