delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart De grootste Engelse klassieker staat vandaag op het programma. Hopelijk kan United Liverpool verslaan vandaag. Hojlund is terug in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wat een wedstrijd tussen United en Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Ziek hoor dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Mag Wietse van der Goat altijd dit soort wedstrijdjes doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Scoor je de winnende > shirtje uit > rood > doei finale. Klasse gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart @delichris nu Gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wat een slotfase, Amad Diallo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 9 minuten geleden zei Thierryvane: Scoor je de winnende > shirtje uit > rood > doei finale. Klasse gedaan. Was nog maar de kwartfinale, finale staat ie gewoon in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei La Pulga: Was nog maar de kwartfinale, finale staat ie gewoon in de basis. Hoe kom ik in hemelsnaam bij de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei Thierryvane: Hoe kom ik in hemelsnaam bij de finale. Vooruitziende blik, niets mis mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei Thierryvane: Hoe kom ik in hemelsnaam bij de finale. Omdat dit wel voelde als een halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 minuut geleden zei Thierryvane: Hoe kom ik in hemelsnaam bij de finale. Omdat hij het over Wembley had? Overkant van mijn straat konden ze me horen juichen. Wat een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart https://www.youtube.com/watch?v=gNkg4xoMAYc waarom lukt het invoegen van de link niet? heel apart. muziek video kan wel weer namelijk. Of heeft dat te maken met de rechten dat ze er aan geven? Ontopic: Voor de mensen die het gemist hebben. Met Wytse van de Goat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Eerste 30 minuten van de tweede helft minimaal 4x man meer situatie gehad en géén één uitgespeeld. Dan vraag je om uitschakeling. Snap echt niet waarom Liverpool niet voor de 3-1 ging. Met een aanjager als Jota had je hier dik gewonnen. Echt een dikke teleurstelling dit. Leuk voor Diallo. Heel pauper dat juist Anthony scoort. Zal me verbazen als Gakpo volgend jaar nog bij Liverpool speelt. Blijft simpelweg matig spelen. @delichris gefeliciteerd 😡 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart @Acquafresca Dankje. Liverpool heeft ook geluk gehad dat Scott in de eerste helft tegen de keeper schoot. Dan is het 2-0 en dan had Liverpool het heel moeilijk gehad om nog gelijk te komen. De loting is voor United gunstig gevallen. We gaan spelen tegen Coventry City. De andere halve finale is Manchester City - Chelsea. Wedstrijden worden als het goed is gespeeld in het weekend van 20-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 11 uur geleden zei delichris: Omdat hij het over Wembley had? Overkant van mijn straat konden ze me horen juichen. Wat een wedstrijd. Heb je je vrouw op de nek genomen en ben je door de straat gaan paraderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 3 uur geleden zei Arezo: Heb je je vrouw op de nek genomen en ben je door de straat gaan paraderen? Nee dat nog net niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei delichris: Nee dat nog net niet. IK was aan het werk, en kon dus niet kijken. Gefeliciteerd pik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Nottingham Forest puntenaftrek gekregen voor overtreding(en) FFP Premier League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Nottingham Forest puntenaftrek gekregen voor overtreding(en) FFP Premier League Iedere club in dit tempo puntenaftrek, op City na 🤣🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Mainoo bij de Engelse selectie, nice hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Wat was eigenlijk de aanleiding om hem er op dit moment erbij te halen? Voor zover ik weet waren er geen blessures. Zat bij de selectie van Jong Engeland en moest zich opeens melden bij de receptie van het hotel, waar de assistent van Engeland 1 hem kwam ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 3 minuten geleden zei Sophomore: Wat was eigenlijk de aanleiding om hem er op dit moment erbij te halen? Voor zover ik weet waren er geen blessures. Zat bij de selectie van Jong Engeland en moest zich opeens melden bij de receptie van het hotel, waar de assistent van Engeland 1 hem kwam ophalen. Simpel hiij speelt al heellang erg goed, en is onwijs in vorm, ergo hij verdiend de oproep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Simpel hiij speelt al heellang erg goed, en is onwijs in vorm, ergo hij verdiend de oproep. Dan had hij 'm ook direct kunnen selecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Zojuist zei Lenstra: Dan had hij 'm ook direct kunnen selecteren. Is en blijft een rare bondcoach Hij is er nu bij en dat telt en is terecht toch @delichris @Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten