La Pulga Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Oei keepertje toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Toney bijna met de goal van de maand. Die pakt ramsdale dan wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Sneu van Arsenal wel dat ze de bal niet terug geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Vandaag wordt het toch fucking spannend. Konate redt het wss niet, dus even afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 8 minuten geleden zei Acquafresca: Vandaag wordt het toch fucking spannend. Konate redt het wss niet, dus even afwachten. Ik kan helaas niet kijken. Maar ik ben blij dat maar 1 van de 2 teams kan winnen hahahaha En ik hoop liever op Liverpool, dan op City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Heb met de afwezigen bij Liverpool en vooral door de aanwezigen bij City helemaal niet het idee dat het spannend wordt. Maar laat me graag verrassen straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Hier gaan we eens even goed voor zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart KDB Magic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Weer zo een dag waar alles fout gaat bij Diaz. Hopelijk straks Salah erin, want Alvarez blijft voorin hangen. Endo weer foutloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Gakpo is het ook niet he bij Liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart @Kyrill Gefeliciteerd met de 1e plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Kan iemand mij uitleggen waarom dat geen penalty was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 uur geleden zei Thomassje123: @Kyrill Gefeliciteerd met de 1e plaats Thnx maat. Zoals ik in FM zou zeggen "We bekijken per westrijd, kijken niet naar ranglijst nog. 1e komen staan in de PL, is veel makkelijker dan vast houden. En Arsenal moet iig nog naar City uit en Spurs, reken mijzelf alles behalve nog rijk, zkr met vorig seizoen in het achterhoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 uur geleden zei Acquafresca: Kan iemand mij uitleggen waarom dat geen penalty was? Omdat Doku de bal eerst raakt (licht, maar toch) en daarna een in botsing komt met de Argentijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart @Acquafrescakan jij mij uitleggen waarom Klopp tegen City thuis, met en Robertson en Salah en Tsimikas en Gakpo op bank begint? Joe Gomez had toch prima cv of RB kunnen staan ipv op links en dan bv Robertson of Tsimikas op LB? Als je al 9 man ofzo mist, doe je toch niet zo'n zwakke basis opstelling in één van je allerbelangrijkste westrijden van het seizoen? Dan rust je jongens toch eerder voor of na City thuis? Kan moeilijk geloven ze alle 4 niet fit genoeg waren, om te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart 6 uur geleden zei Vitesse88: Omdat Doku de bal eerst raakt (licht, maar toch) en daarna een in botsing komt met de Argentijn? Macallister raakt eerst de bal en vervolgens gaat de bal tegen Doku en krijgt Macallister paar noppen op zijn lijf. Overal op het veld is dat een overtreding met wss een gele kaart. Liverpool blijft genaaid worden in grote wedstrijden. @Kyrill ik denk dat de factor Foden een rol speelde. Gomez brengt verdedigend meer stabiliteit. Verder was Quansah natuurlijk gewoon weer degelijk achterin. Over Salah heb je 100% gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Arsenal heeft veruit, moeilijkste schema, van deze 3 teams.. Met City, Spurs en United allemaal nog uit oa. Als we 2/3 niet verliezen ben ik blij, als we 2/3 daarvan winnen word ik ecstatic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Opvallend dat de laatste 8 wedstrijden hetzelfde thuis- en uitpatroon kennen. Vooral lastig voor Arsenal dat elke uitwedstrijd die ze krijgen heel pittig is. Alle 5 ploegen in de top 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart (bewerkt) En alledrie nog tegen Brighton, Villa, Spurs en Wolves 11 maart bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart City beste programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart (bewerkt) İk zie City alleen punten laten liggen tegen Spurs en CP. Beetje hun angstgegners Liverpool heeft Edwards en iemand van Bournemouth gehaald voor technisch rebuild na Klopp. De meneer van Bournemouth heeft blijkbaar zelfde zaakwaarnemer als die van Alonso En ook belangrijk; Liverpool is actief op zoek naar een club waar ze internationale talent kunnen stallen, eventueel voor work permits. Je zou zeggen dat ze snel uitkomen op een Nederlandse of een Duitse club 12 maart bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Mooiste wedstrijd van de avond is natuurlijk weer in Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Coventry City, wat doe je.... 0-1 voor bij Wolves. Dikke kansen op 0-2 en nog veel meer. En ja hoor, 1-1, vlak voor tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 16 minuten geleden zei Satyr: Coventry City, wat doe je.... 0-1 voor bij Wolves. Dikke kansen op 0-2 en nog veel meer. En ja hoor, 1-1, vlak voor tijd. En 2-1.... maar! 90+7 2-2 90+10 2-3! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Echt een heerlijke pot zeg. Leuk dat Coventry het zo goed blijft doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten