Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Acquafresca:

Vandaag wordt het toch fucking spannend. Konate redt het wss niet, dus even afwachten. 

Ik kan helaas niet kijken. Maar ik ben blij dat maar 1 van de 2 teams kan winnen hahahaha :D

En ik hoop liever op Liverpool, dan op City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thomassje123:

@Kyrill Gefeliciteerd met de 1e plaats

Thnx maat. Zoals ik in FM zou zeggen "We bekijken per westrijd, kijken niet naar ranglijst nog. 1e komen staan in de PL, is veel makkelijker dan vast houden. En Arsenal moet iig nog naar City uit en Spurs, reken mijzelf alles behalve nog rijk, zkr met vorig seizoen in het achterhoofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Acquafrescakan jij mij uitleggen waarom Klopp tegen City thuis, met en Robertson en Salah en Tsimikas en Gakpo op bank begint? :cab:

Joe Gomez had toch prima cv of RB kunnen staan ipv op links en dan bv Robertson of Tsimikas  op LB? Als je al 9 man ofzo mist, doe je toch niet zo'n zwakke basis opstelling in één van je allerbelangrijkste westrijden van het seizoen? Dan rust je jongens toch eerder voor of na City thuis? Kan moeilijk geloven ze alle 4 niet fit genoeg waren, om te starten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Vitesse88:

Omdat Doku de bal eerst raakt (licht, maar toch) en daarna een in botsing komt met de Argentijn? 

Macallister raakt eerst de bal en vervolgens gaat de bal tegen Doku en krijgt Macallister paar noppen op zijn lijf. Overal op het veld is dat een overtreding met wss een gele kaart.

Liverpool blijft genaaid worden in grote wedstrijden. 

@Kyrill ik denk dat de factor Foden een rol speelde. Gomez brengt verdedigend meer stabiliteit. Verder was Quansah natuurlijk gewoon weer degelijk achterin. Over Salah heb je 100% gelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal heeft veruit, moeilijkste schema, van deze 3 teams.. 

Met City, Spurs en United allemaal nog uit oa. Als we 2/3 niet verliezen ben ik blij, als we 2/3 daarvan winnen word ik ecstatic. 

Screenshot_20240311_152732_Instagram.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

İk zie City alleen punten laten liggen tegen Spurs en CP. Beetje hun angstgegners

Liverpool heeft Edwards en iemand van Bournemouth gehaald voor technisch rebuild na Klopp. De meneer van Bournemouth heeft blijkbaar zelfde zaakwaarnemer als die van Alonso 

En ook belangrijk; Liverpool is actief op zoek naar een club waar ze internationale talent kunnen stallen, eventueel voor work permits. Je zou zeggen dat ze snel uitkomen op een Nederlandse of een Duitse club

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Satyr:

Coventry City, wat doe je.... 0-1 voor bij Wolves. Dikke kansen op 0-2 en nog veel meer.

En ja hoor, 1-1, vlak voor tijd.

En 2-1....

maar!

90+7 2-2

90+10 2-3!

Link naar opmerking
Deel via andere websites