Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei FlyD:

Je moet niet in de VS spelen om naar een club in Miami te gaan. Dat is een heel populaire bestemming voor heel veel grote namen (Pogba, Lukaku, De Bruyne, Depay,...)

Als ze daar tijd voor hebben moeten ze ook niet janken over het drukke speelschema. Dan hebben ze daar geen tijd voor

P.s  is dit vrij recentelijk of in de zomerstop gebeurd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Miami is best groot.

Ja maar grote spelers hebben ze niet op Messi na hé(figuurlijk groot iig:classic_ninja:) . Die andere spelers daar hebben salaris cap, plus kan me niet voorstellen dat Messi al zijn Barcelona miljarden nu al kwijt is. 

@FlyD ja oké. Wie denk jij dan dat het zou kunnen zijn? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei FlyD:

Het voorval zou zich hebben voorgedaan in ‘een club in Miami’

image.thumb.png.a42a915ba902ce649509b97452f6561e.png

Vergeet betekenis 3 niet @Kyrill. Dat kunnen heel veel voetballers zijn.

Voetballer staat er "heel bekend" persoon. Enige heel bekende persoon die er speelt is Messi. Die namen jij opnoemt spelen er niet, lijkt me onwaarschijnlijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Djurovski:

Als ze daar tijd voor hebben moeten ze ook niet janken over het drukke speelschema. Dan hebben ze daar geen tijd voor

P.s  is dit vrij recentelijk of in de zomerstop gebeurd ?

Dat staat er niet bij. Het kan zelfs jaren geleden gebeurd zijn (als het al waar is).

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ja maar grote spelers hebben ze niet op Messi na hé(figuurlijk groot iig:classic_ninja:) . Die andere spelers daar hebben salaris cap, plus kan me niet voorstellen dat Messi al zijn Barcelona miljarden nu al kwijt is. 

@FlyD ja oké. Wie denk jij dan dat het zou kunnen zijn? 

15 minuten geleden zei Kyrill:

Voetballer staat er "heel bekend" persoon. Enige heel bekende persoon die er speelt is Messi. Die namen jij opnoemt spelen er niet, lijkt me onwaarschijnlijk 

Miami is, zeker onder voetballers, een heel populaire vakantiebestemming. Het kan dus elke voetballer die 'heel bekend' is zijn geweest. Daarnaast staat er geen moment bij waarop het gebeurde. Dus ik ga niet speculeren welke 'heel bekende' voetballer het geweest kan zijn uit de afgelopen 6 tot 8 jaar (ik ga er vanuit dat het was op een moment dat het legaal was, anders had dat waarschijnlijk erbij gestaan. Eerder begreep ik dat jij beter weet vanaf welke leeftijd dat het geval is in Miami).

Link naar opmerking
Deel via andere websites