Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei La Pulga:

Bijlow moet je toch niet bij United willen? Of De Gea gaat alsnog verlengen en dan wordt Bijlow tweede keeper.

Sowieso vaag dat United aan hem denkt. Goede keeper hoor, maar geen internationale top keeper. Ze hebben Dean Henderson ook nog. Die ontloopt qua niveau Bijlow niet en heeft al flink wat PL ervaring. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Lazy:

Sowieso vaag dat United aan hem denkt. Goede keeper hoor, maar geen internationale top keeper. Ze hebben Dean Henderson ook nog. Die ontloopt qua niveau Bijlow niet en heeft al flink wat PL ervaring. 

Dean Henderson is geblesseerd met een dijbeenblessure. Tom Heaton is op dit moment de eerste keeper. Ik vermoed dat de Gea weg zal gaan en dat Onana gaat komen. Bijlow een goede keeper, maar laat hem eens een heel seizoen keepen zonder geblesseerd te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei neva:

Kan me niet voorstellen dat iemand 30 miljoen zou betalen voor een reservekeeper.

Naja om hem dan een jaartje te laten wennen aan alles in Engeland vind ik geen vreemde gedachte. Al vind ik Bijlow naar United sowieso wel een vreemde gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Szoboszlai gaat dus nummer 8 dragen. Toch een verantwoordelijkheid nadat de vorige Leipzig middenvelder daarin dik gefaald is. Nu nog Lavia ophalen bij Southampton en Ignacio bij Sporting. Dan heeft Fsg alle verwachtingen overtroffen. 

Wellicht dat Tsimilkas en Gomez bij mekaar nog 30 miljoen opleveren. En een leuk bod vanuit Saoedi Arabië voor Thiago kan de bovenstaande transfers wel eens realistisch maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei delichris:

Mason Mount voor €65 naar Manchester United en krijgt nummer zeven.

Had ik net zo goed ipv te tanken, Mount kunnen halen voor onze zaalvoetbal team. 

Ik denk dat het een prima transfer is. Mount heeft alles wat Ajacieden denken dat Donny had. Loopvermogen, scorend vermogen, creatief en volgens mij absoluut geen onrustzaaier. Komt er nog een spits bij of blijft het bij Rashford en Martial?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Acquafresca:

Had ik net zo goed ipv te tanken, Mount kunnen halen voor onze zaalvoetbal team. 

Ik denk dat het een prima transfer is. Mount heeft alles wat Ajacieden denken dat Donny had. Loopvermogen, scorend vermogen, creatief en volgens mij absoluut geen onrustzaaier. Komt er nog een spits bij of blijft het bij Rashford en Martial?

Ik wilde em ook halen maar koos voor Diablo IV.

Lijkt me wel dat er een spits komt, Weghorst is nu weg en dan blijft er niet veel over. Als De Gea vertrekt dan zal er ook wel een keepertje moeten komen, al kan je volgens mij prima met Henderson het seizoen in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Acquafresca:

United moet lekker 110 mil overmaken naar Inter en vragen of ze Lautaro en Onana naar het vliegveld kunnen brengen.

Ik vind Lautaro echt geen bijzondere spits maar daarvoor zie ik em te weinig spelen om een echt oordeel te geven. Al zegt het wel veel dat Alvarez hem op het WK was voorbij gegaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2018: Max Kilman gaat voor 40.000 van Maidenhead naar Wolves,  Maidenhead kreeg ook 20% bij een volgende transfer.

2023: Max Kilman staat op het punt om voor 40 miljoen naar Napoli te gaan, wat Maidenhead 8 miljoen op zou leveren :classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei La Pulga:

Ik vind Lautaro echt geen bijzondere spits maar daarvoor zie ik em te weinig spelen om een echt oordeel te geven. Al zegt het wel veel dat Alvarez hem op het WK was voorbij gegaan. 

Mwah. Ik wil geen discussie aanwakkeren, maar in teams waar Messi speelt, gaat het erom dat je het meeste uit Messi haalt. Alvarez is redelijk, maar absoluut geen topspeler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Acquafresca:

United moet lekker 110 mil overmaken naar Inter en vragen of ze Lautaro en Onana naar het vliegveld kunnen brengen.

Onana kan ik inkomen. Erik ten Hag kent hem, past in de speelstijl van Ten Hag en gaat zich wel staande kunnen houden in Engeland. Qua spits weet ik niet of Martinez nu de ideale man is als 9 in Engeland. Speelt in Italië vaak met een sterkere/grotere spits naast zich. Dan zou ik Vlahovic wellicht logischer vinden. Al ben ik ben wel fan van Lautaro. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Kolo Muani ;) 

Daar zou ik nooit de 100 miljoen die Frankfurt wil hebben aan uit geven. Dit soort typische transfers hebben de laatste jaren wel vaker plaatsgevonden en zijn vaker mis dan goed gegaan. 

Die heeft echt een Nicolas Pepe vibe over zich heen hangen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet de manier waarop je hoopt dat zo'n club afscheid neemt van iemand met zoveel jaren trouwe dienst. Ik snap dat Ten Hag en United wellicht een andere doelman willen, maar met het beperkte transferbudget, was dit nu de grootste prioriteit? Ik zou eerder verwacht hebben dat ze een echte nummer 1 spits zouden halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Niet de manier waarop je hoopt dat zo'n club afscheid neemt van iemand met zoveel jaren trouwe dienst. Ik snap dat Ten Hag en United wellicht een andere doelman willen, maar met het beperkte transferbudget, was dit nu de grootste prioriteit? Ik zou eerder verwacht hebben dat ze een echte nummer 1 spits zouden halen.

Als je in de top mee wilt doen en voor de titel(s) wil gaan, dan begint het met een topkeeper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Renato:

Als je in de top mee wilt doen en voor de titel(s) wil gaan, dan begint het met een topkeeper. 

Ben ik niet met je oneens, maar is de upgrade t.o.v. De Gea echt zo groot dat het je de kans op een topspits moet kosten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites