delichris Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Ik hoop dat ETH aanstaande zaterdag gaat beginnen met: De Gea Dalot Maguire Martinez Malacia Eriksen van de Beek Sancho Fernandez Rashford Ronaldo Misschien wel erg aanvallend, maar aanval is de beste verdediging. Arnautovic is ook al 33. Je moet juist meer jongere spelers halen vanaf half twintig tot 28 dan heb je er nog wat jaren plezier van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Rice en Šeško en je bent al een eind op weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 (bewerkt) Rice heeft een paar maanden terug verlengd. Dus die wil daar nog blijven denk ik. Los van dat Whu minimaal 120 ervoor zal vragen. Er zijn genoeg middenvelders die beter dan zijn dan McFred. Bruno Guimares, William Carvalho, Guendouzi, Neves, Gueye. Even wat namen die mij binnen schieten die geen gekke bedragen hoeven te kosten. Maar Ten Hag wilde perse FdJ en zit nu zonder een middenvelder Ooit een quote gelezen van een bestuurder van Shakhtar. Toen zij interesse toonden in Fred, ging Shakhtar ervanuit dat United met 20mil zou komen en zij richting de 30 zouden vragen. United kwam dus uiteindelijk direct met een bod van bijna 60 miljoen. 😂 8 augustus 2022 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Rabiot Als Juve-liefhebber zou ik er blij mee zijn dat 'ie vertrekt. En dat zegt eigenlijk al genoeg.. Dit kan toch niet waar zijn? En dan ook nog eens Arnautovic, uit het eigen netwerkje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Vind Ward-Prowse meer wat voor United eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 22 minuten geleden zei neva: Vind Ward-Prowse meer wat voor United eigenlijk. Dat zou een goede aankoop zijn, maar ik denk dat hij al gauw tegen de 80 a 90 miljoen euro moet gaan kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 1 uur geleden zei neva: Vind Ward-Prowse meer wat voor United eigenlijk. Ward-Prowse and Oriol Romeu zou een enorme upgrade zijn voor United en dan heb je ook nog de beste vrijetrappen nemer ter wereld (vind ik dan) 2 uur geleden zei delichris: Nee er is geen paniek. Met de Jong duurt het nu te lang en ze schakelen door. En ik vermoed dat ETH genoeg gezien heeft van Fred en Scott. duurt nu te lang? Ze zijn al 3 maanden bezig! Er is een topic op redcafé van 1384 pagina’s https://www.redcafe.net/threads/frenkie-dejong-laporta-he-wants-to-stay-we-want-him-to-stay.467252/ 😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Rabiot Pak dan Melo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 uur geleden zei delichris: Nee er is geen paniek. Met de Jong duurt het nu te lang en ze schakelen door. En ik vermoed dat ETH genoeg gezien heeft van Fred en Scott. Daar zou iemand als ETH, met zijn voetbalkennis, geen weken voor nodig moeten hebben. Dat zie je na één wedstrijd ook wel. Verbazingwekkend dat ze gisteren gewoon weer in de basis stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Wilfried Zaha gelinkt aan Chelsea. Zou ik erg blij mee zijn. Heeft nog maar een contract voor 12 maanden en is een bewezen Premier League speler. Met Werner, Hudson-Odoi en Ziyech die weg gaan is het zeker een goede vervanger vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Chelsea zou zich eens een keer druk moeten maken over een goed meevoetballende en scorende spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 (bewerkt) 4 minutes ago, Jotew said: Chelsea zou zich eens een keer druk moeten maken over een goed meevoetballende en scorende spits. zoals? Er zijn er niet veel beschikbaar momenteel. Maar je hebt wel gelijk maar Zaha zou een vervanger zijn voor de 3 wingers die weg gaan. de enige spelers die ik kan bedenken momenteel is Antonio van Westham (maar kan die spelen in een team dat meer de bal heeft ipv het counter voetbal van westham?) of Jonathan David van Lille (maar die is meer een soort van Werner type). 8 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 56 minuten geleden zei Jotew: Daar zou iemand als ETH, met zijn voetbalkennis, geen weken voor nodig moeten hebben. Dat zie je na één wedstrijd ook wel. Verbazingwekkend dat ze gisteren gewoon weer in de basis stonden. Het is niet verrassend. Ik geloof oprecht dat Ten Hag een goede veldtrainer is. Maar een logische opstelling maken en vlug zien wat wel en wat niet werkt was bij Ajax ook al nooit zijn sterkste punt. Maar dat je de tijd hebt om zo'n ploeg te analyseren, een hele voorbereiding hebt om wat anders te proberen en dan alsnóg aan komt zetten met die twee.. Dat kan echt niet. Dan heb je op dat vlak echt helemaal niet zoveel voetbalverstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 17 minuten geleden zei Socrates: Maar dat je de tijd hebt om zo'n ploeg te analyseren, een hele voorbereiding hebt om wat anders te proberen en dan alsnóg aan komt zetten met die twee.. Dat kan echt niet. Dan heb je op dat vlak echt helemaal niet zoveel voetbalverstand. Als ik naar de selectie kijk heeft hij ook niet heel veel plausibele alternatieven om te proberen. Je zou toch verwachten dat een van de top prioriteiten was om daar minimaal één nieuwe speler aan te trekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 4 minuten geleden zei ElMarcos: Als ik naar de selectie kijk heeft hij ook niet heel veel plausibele alternatieven om te proberen. Je zou toch verwachten dat een van de top prioriteiten was om daar minimaal één nieuwe speler aan te trekken? Dat eerste vind ik echt nonsens. Als je ook maar iets kan halen uit afgelopen seizoen(en) is dat McFred niet werkt. Kunnen niet voetballen, hebben geen vertrouwen, maken veel foutjes.. En versterken elkaar daarin. Dan kom je als nieuwe trainer erbij met een kortere voorbereidingsperiode en wil je meer nadruk op balbezit. Combinatievoetbal. Het eerste wat je doet is daar werken aan een andere samenstelling. - Iqbal deed het daar goed, kan goed voetballen - Savage is solide - Garner heeft een goed seizoen bij Nottingham achter de rug en is een aardige controleur - Van de Beek heeft laten zien veel beter te zijn in balbezit en kan ook best pressen en wat duels aan te gaan - Eriksen een linie terug laten zakken is een optie, zie ook gister weer in de tweede helft Bovenal had je ook met één zes kunnen spelen. Je gaat me echt niet vertellen dat er geen andere opties waren. Nu heb je het meest disfunctionele aan het elftal wederom geïnstalleerd én het zelfs moeilijker voor ze gemaakt om meer te vragen in balbezit, waar het juist zo vaak mis is gegaan. Resultaat was hun misschien wel slechtste gezamenlijke optreden ooit. Zag ergens nog spelersbeoordelingen: McTominay een 1, Fred een 2. Kan niet eens zeggen dat het overdreven is. Krijgen vanalles over zich heen ook nu. En terecht. Maar Ten Hag maakt dit mogelijk. En nu heb je die twee al beperkte middenvelders volledig hun zelfvertrouwen afgepakt. Chapeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 uur geleden zei Bolderbast: Rabiot Pak dan Melo. Melo . In zo'n rijtje verwacht je dan ook een Kevin Prince Boateng ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 5 minuten geleden zei Beppu: Melo . In zo'n rijtje verwacht je dan ook een Kevin Prince Boateng ofzo Hij doelt op Arthur Melo denk ik? Niet dat ze daar wat aan zouden hebben overigens, die komt de middencirkel niet uit. Dan kan je beter Eriksen daar laten spelen. Je hebt gewoon een CVM nodig met defensieve kwaliteiten die nog een beetje kan ballen ook. En anders een type Frenkie de Jong: vooral goede voetballer, maar ook hoge werkbereidheid in defensief opzicht. Llorente, Merino, Tonali, Bennacer, Laimer, Nunes, Caqueret.. Allemaal goede opties. Als je al een middenvelder van Juve wil, kunnen ze nog beter voor Zakaria gaan. Kan verdedigen en beter voetballen dan McTominay. Maar dat laatste is ook niet zo moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 (bewerkt) McTominnay is voor mij wel de betere van die 2. VdBeek ernaast (heeft natuurlijk ook geen fuck laten zien btw) had wel logischer geweest. Fysiek sterke middenvelder is gewoon een must in de EPL. Rodri/Philips, Fabinho, Partey/Xhaka, Hojbjerg/Bissouma, Joelinton spelen niet voor niks bij hun rijke clubs, tenzij ze een bal afplakker a la Kante en Ndidi hebben. Dus ik snap ergens de reden waarom ze voor Rabiot gaan, al zou Brozovic ze veel meer helpen denk ik. Arnautovic is natuurlijk compleet belachelijk. Nog over Liverpool en Barella. Blijkbaar waren Lijnders en Klopp echt onder de indruk, maar wilde hij vooralsnog in Italië blijven. Jammer 8 augustus 2022 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 6 minuten geleden zei Socrates: Hij doelt op Arthur Melo denk ik? Niet dat ze daar wat aan zouden hebben overigens, die komt de middencirkel niet uit. Dan kan je beter Eriksen daar laten spelen. Je hebt gewoon een CVM nodig met defensieve kwaliteiten die nog een beetje kan ballen ook. En anders een type Frenkie de Jong: vooral goede voetballer, maar ook hoge werkbereidheid in defensief opzicht. Llorente, Merino, Tonali, Bennacer, Laimer, Nunes, Caqueret.. Allemaal goede opties. Als je al een middenvelder van Juve wil, kunnen ze nog beter voor Zakaria gaan. Kan verdedigen en beter voetballen dan McTominay. Maar dat laatste is ook niet zo moeilijk. Ah, ik dacht dat het over middenvelders ging met een lastig karakter. Zegt wel genoeg hoe ik over Rabiot denk door gelijk aan Felipe Melo te denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 1 minuut geleden zei Acquafresca: McTominnay is voor mij wel de betere van die 2. Hoe kom je daarbij dan? Fred kan in een rol meer als B2B tenminste nog een beetje meeballen, geluiden waren in principe ook positief over hem in pre-season. McTominay kan echt vrijwel niks met een bal. Zag je dat hakje gisteren? Het is ook echt schaamteloos. 3 minuten geleden zei Acquafresca: VdBeek ernaast (heeft natuurlijk ook geen fuck laten zien btw) Nah, in zijn invalbeurten (bijv. tegen Watford) laat hij wel gewoon zien een stuk beter te kunnen voetballen. Bij Everton liet hij zien te kunnen verdedigen op het middenveld (speelde De Bruyne nog uit de wedstrijd). Gisteren zag je ook al meteen dat het een veel betere voetballer is, met als hoogtepunt dat balletje die hij met één keer raken doorstak op Sancho. 7 minuten geleden zei Acquafresca: Fysiek sterke middenvelder is gewoon een must in de EPL. Rodri/Philips, Fabinho, Partey/Xhaka, Hojbjerg/Bissouma, Joelinton spelen niet voor niks bij hun rijke clubs, tenzij ze een bal afplakker a la Kante en Ndidi hebben. Dus ik snap ergens de reden waarom ze voor Rabiot gaan Mwah, niet per sé een must. Ligt ook aan hoe je speelt. Je zag gisteren dat als de fysiek sterke McTominay eruit is en Eriksen voor de defensie gaat voetballen, ManU veel beter in staat was het spel te spelen wat ze willen. Het gaat er vooral om dat je wat balans op je middenveld hebt. Je moet ook spelers hebben die defensieve arbeid leveren. Rodri is belangrijk, maar City heeft bijvoorbeeld ook weleens met Gündogan of zelfs Silva gespeeld als controleur. Je noemt Kanté ook. Een bal afpakken en arbeid steken in de weg terug naar doel hoeft niet per sé met 2 meter en een sterk lichaam gepaard te gaan. Rabiot is lang, maar lui en slap. Dan kan je nog beter Fred hebben. 15 minuten geleden zei Acquafresca: Nog over Liverpool en Barella. Blijkbaar waren Lijnders en Klopp echt onder de indruk, maar wilde hij vooralsnog in Italië blijven. Jammer Geweldige middenvelder. Liverpool had ook voor Renato Sanches moeten gaan overigens. 10 minuten geleden zei Beppu: Ah, ik dacht dat het over middenvelders ging met een lastig karakter. Zegt wel genoeg hoe ik over Rabiot denk door gelijk aan Felipe Melo te denken Zou misschien ook kunnen, ik weet het eigenlijk ook niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Ik baseer het op wat ik van United vorig seizoen(20 live en de rest samenvattingen) heb gezien. Zowat de enige samen met Ronaldo die nog wat van probeerde te maken. Ik zou die veel liever houden Fred. VdBeek was niet eens een gegarandeerde starter bij Everton. Kijk het is stukken makkelijker mee te voetballen als je net bent ingevallen en de tegenstander begint moe te raken. Vooral als je een dynamische middenvelder bent. Milner veranderde de wedstrijd eergisteren, maar om te zeggen dat hij beter kan starten dan Thiago (drie weken geblesseerd btw) gaat iedereen te ver. Wat ik bedoel is dat vdBeek wss te kort komt, maar dat vermoeidheid een vertekend beeld geeft. Ik was een enorm fan van hem bij Ajax, maar daarna is het toch echt een teleurstelling geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Acquafresca: Ik baseer het op wat ik van United vorig seizoen(20 live en de rest samenvattingen) heb gezien. Zowat de enige samen met Ronaldo die nog wat van probeerde te maken. Ik zou die veel liever houden Fred. Goh, willen zal die wel. Maar hij is al heel lang echt by far de slechtste voetballer. Fred had naar het einde toe + in pre-season juist een wat betere periode hè. 12 minuten geleden zei Acquafresca: VdBeek was niet eens een gegarandeerde starter bij Everton. Een tijdje wel, maar kreeg een blessure. 12 minuten geleden zei Acquafresca: Kijk het is stukken makkelijker mee te voetballen als je net bent ingevallen en de tegenstander begint moe te raken. Eh, nou, als McTominay invalt geeft hij niet ineens zulke balletjes als die one touch van VDB op Sancho gisteren. Beetje rare uitspraak. Ook tegen Rayo zag je dat VDB weer prima was in link up-play, iets wat McFred totaal niet hebben. 12 minuten geleden zei Acquafresca: Milner veranderde de wedstrijd eergisteren, maar om te zeggen dat hij beter kan starten dan Thiago Wat een vergelijking. 12 minuten geleden zei Acquafresca: Wat ik bedoel is dat vdBeek wss te kort komt, maar dat vermoeidheid een vertekend beeld geeft. Ik was een enorm fan van hem bij Ajax, maar daarna is het toch echt een teleurstelling geworden. Tja, ik vind dit grove onzin, maar goed. Snap best als Liverpool-fan dat je liever McFred ziet bij de rivaal. Van de Beek had een andere club moeten kiezen, dat wel. En ManU had al meerdere keren andere trainers moeten kiezen. 8 augustus 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Is goed Socrates. . jij weet beter. Fijne dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Je gaat letterlijk gewoon niet in op de argumenten die ik geef mbt Van de Beek. Kan je wel zo kinderachtig gaan doen, maar dat is nergens voor nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Als jij dingen afkapt als Liverpool fan, wat een vergelijking, onzin etc dan is een discussie onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten