Kyrill Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 5 uur geleden zei Azpi: Maandag is er een meeting met de clubs en captains. Competitie zal wel worden stop gezet Was het niet gewoon veel slimmer geweest als ze al eerder zonder publiek zouden zijn gaan spelen? Je zit daar op 90k bijna 100k besmettingen per dag alleen al in Engeland Ik zou geweldig vinden als Liverpool dit nog wint haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Wat voor een VAR zit daar joh. Terecht rood voor Robertson, maar die tackle van Kane was ook donkerrood in echt alle opzichten. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 13 minutes ago, Rogier. said: Wat voor een VAR zit daar joh. Terecht rood voor Robertson, maar die tackle van Kane was ook donkerrood in echt alle opzichten. Ongelofelijk. Kane is Engels die mag dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 1 minuut geleden zei Azpi: Kane is Engels die mag dat Xhaka is toch Zwitser:? Die mag blijkbaar ook... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Just now, Kyrill said: Xhaka is toch Zwitser:? Die mag blijkbaar ook... maar Kane is aanvoerder van het Engelse elftal die word altijd in bescherming genomen. Heb ook de hele wedstrijd moeten aanhoren van het Engelse commentaar hoe goed TAA is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Zojuist zei Azpi: maar Kane is aanvoerder van het Engelse elftal die word altijd in bescherming genomen. Heb ook de hele wedstrijd moeten aanhoren van het Engelse commentaar hoe goed TAA is. Fair enough! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Zie je ook hoe goed Conte is om het Liverpool zo moeilijk te maken met zo’n middelmatig team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 13 minuten geleden zei Azpi: Zie je ook hoe goed Conte is om het Liverpool zo moeilijk te maken met zo’n middelmatig team Ze verloren nog bijna van 10 man van Liverpoool vanwege die mega pass van Allison op Tsimikas. Als die eerder had voorgegeven op Salah was het 2-3.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 23 minutes ago, Kyrill said: Ze verloren nog bijna van 10 man van Liverpoool vanwege die mega pass van Allison op Tsimikas. Als die eerder had voorgegeven op Salah was het 2-3.... En Kane had 4x kunnen scoren ga maar eens kijken naar de Expected goals. Man Utd en Arsenal, met betere teams, waren kansloos tegen Liverpool. De intensiteit is enorm verhoogd door Conte en het lijkt erop dat ze weten wat ze moeten doen aan de bal. Zelfs Dele Ali had een goede wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Conte is ook gewoon een fantastische coach. Weet het tactisch goed neer te zetten in zowel aanvallend als verdedigend opzicht, en kan het bovenal overbrengen naar de spelersgroep. Natuurlijk heeft hij vaak geld gekregen om te investeren, maar hij maakt het wel waar. 1 uur geleden zei Azpi: Kane is Engels die mag dat Zou wel veel verklaren ja. Belachelijk onnodig ook op die plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 6-1 in grote kansen en hij heeft nog geen spelers kunnen halen…. Vrees dat ze toch echt een probleem gaan worden komende tijd onder Conte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Wel echt een heerlijke pot gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 13 uur geleden zei Azpi: en hij heeft nog geen spelers kunnen halen…. Vrees dat ze toch echt een probleem gaan worden komende tijd onder Conte Daar word de competitie als geheel toch alleen maar leuker van? Ik snap dat je graag wint van de rivalen uit je stad en het liefst met grote cijfers, maar hoe sterker de competitie hoe meer waarde die overwinningen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 4 hours ago, ElMarcos said: Daar word de competitie als geheel toch alleen maar leuker van? Ik snap dat je graag wint van de rivalen uit je stad en het liefst met grote cijfers, maar hoe sterker de competitie hoe meer waarde die overwinningen hebben. Ja daar heb je gelijk in, maar we hebben het al moeilijk genoeg met Liverpool en Man City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 1 uur geleden zei Azpi: Ja daar heb je gelijk in, maar we hebben het al moeilijk genoeg met Liverpool en Man City. Hoezo moeilijk tegen Liverpool. Dat is toch een makkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Samenvatting van bijna 15 minuten gezien 2 weken geen spelen heeft Spurs gelukkig geen goed gedaan @Azpi. Idd wat mega veel grote kansen. Kane had ook na 19 minuten dik rood moeten krijgen en hebben. En die bal van Dele Alli breed op Kane, kan het nog zachter? Man man... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Samenvatting van bijna 15 minuten gezien 2 weken geen spelen heeft Spurs gelukkig geen goed gedaan @Azpi. Idd wat mega veel grote kansen. Kane had ook na 19 minuten dik rood moeten krijgen en hebben. En die bal van Dele Alli breed op Kane, kan het nog zachter? Man man... Volgens mij kunnen we stellen dat onder Conte het spel toch juist goed gedaan heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 18 minuten geleden zei timpy00: Volgens mij kunnen we stellen dat onder Conte het spel toch juist goed gedaan heeft? Uiteraard, zeg ik van niet dan? Ivm veel Corona gevallen hebben ze 2 weken niet gespeeld. Als ze meer wedstrijd ritme gehad gisteren weet ik zkr ze wel gewonen hadden en meer kansen hadden afgemaakt. Maar ik ben Arsenal fan dus ik hoop Spurs zo min mogelijk tot geen wedstrijden wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 35 minuten geleden zei Kyrill: Uiteraard, zeg ik van niet dan? Ivm veel Corona gevallen hebben ze 2 weken niet gespeeld. Als ze meer wedstrijd ritme gehad gisteren weet ik zkr ze wel gewonen hadden en meer kansen hadden afgemaakt. Maar ik ben Arsenal fan dus ik hoop Spurs zo min mogelijk tot geen wedstrijden wint. Dan begreep ik je bericht verkeerd omdat je aangaf heeft ze geen goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 5 hours ago, delichris said: Hoezo moeilijk tegen Liverpool. Dat is toch een makkie robertson is gelukkig wel geschorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 @Arsènewat master class gisteravond van Nketiah, Pepe en Tavares. Vooral die eerste twee. Heerlijke pot zeg. Sunderland speelde ook leuk en goed zeg. Die hadden meer schoten op doel dan Feyenoord en Ajax samen afgelopen zondag. En commentator Van Vliet eerst 1,5 jaar zei 80M van Pepe ging nu zelfs meerdere malen zingen "Oh Charlie Patino" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Ik kon helaas niet alles zien :( Maar in ieder geval ronde verder We kunnen week na week weer concluderen dat we in 2 jaar echt flinke stappen hebben gezet onder Meneer Arteta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Kane krijgt alleen geen rood omdat het minuut 19 is. Is het minuut 59 dan kan hij douchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 4 minuten geleden zei Satyr: Kane krijgt alleen geen rood omdat het minuut 19 is. Is het minuut 59 dan kan hij douchen. Dat hoort toch helemaal geen invloed te hebben? Al is het minuut 1 of minuut 5 of 65. Rood is rood? Zoals ik laatst al zei ook nu hier ook Xhaka hoorde rood te krijgen tegen Leeds. Ik denk ook niet arbitrage gaat om feit of minuut 19 of minuut 59 is, puur en alleen ze gewoon niet rood waardig genoeg vinden, ongeacht welke minuut het is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 20 minuten geleden zei Kyrill: Dat hoort toch helemaal geen invloed te hebben? Al is het minuut 1 of minuut 5 of 65. Rood is rood? Zoals ik laatst al zei ook nu hier ook Xhaka hoorde rood te krijgen tegen Leeds. Ik denk ook niet arbitrage gaat om feit of minuut 19 of minuut 59 is, puur en alleen ze gewoon niet rood waardig genoeg vinden, ongeacht welke minuut het is... Nee, het hoort niet, maar het gebeurd vaak zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten