Socrates Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Mooie open deuren hier ook. "Geluk van de kampioen" "Winst is winst" "De drie punten zijn erg belangrijk" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 2 uur geleden zei Azpi: Maguire doet dat 10x elke wedstrijd en krijgt geen penalty tegen Haha ik begin te vermoeden dat jij Maguire ooit tegen bent gekomen in Griekenland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) 6 goals voor Gallagher dit seizoen 12 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ook bij United zijn de getroffen met het corona virus, ik voorspel dat binnenkort wat competities stop gezet gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 26 minuten geleden zei La Pulga: Ook bij United zijn de getroffen met het corona virus, ik voorspel dat binnenkort wat competities stop gezet gaan worden. Was gisteren al bekend. Alleen niet wie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Brentford - United gaat vandaag niet door. Zal op een later tijdstip ingehaald gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 City gaat wel hard zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 1 uur geleden zei La Pulga: City gaat wel hard zo. Zeg dat wel bro. Veel harder dan tegen de 10 man van Wolves, arme Bielsa... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 21 uur geleden zei Kyrill: Zeg dat wel bro. Veel harder dan tegen de 10 man van Wolves, arme Bielsa... Het vaak lastige 2e jaar. Overleven en dan weer verder bouwen aan de mooiste club van Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 1 uur geleden zei Rossi: Het vaak lastige 2e jaar. Overleven en dan weer verder bouwen aan de mooiste club van Engeland. Ik vind en vond Leeds ook altijd al mooie club ja. Laatst met FM22 mobiel 6e geworden met ze in mijn 1e seizoen. Halve finale FA Cup gehaald die verloren van Liverpool. Kewell, Viduka en nu spelers als Raphina, Rodrigo en Kalvin Philips heerlijk. Hopen kunnen ze Bournemouth na doen dat er 5 jaar in bleef voor het pas weer degradeerde 🙏🙏🙏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind en vond Leeds ook altijd al mooie club ja. Laatst met FM22 mobiel 6e geworden met ze in mijn 1e seizoen. Halve finale FA Cup gehaald die verloren van Liverpool. Kewell, Viduka en nu spelers als Raphina, Rodrigo en Kalvin Philips heerlijk. Hopen kunnen ze Bournemouth na doen dat er 5 jaar in bleef voor het pas weer degradeerde 🙏🙏🙏 Hoop dat het weer een stabiele PL club wordt. Degradatie maakt het wel makkelijker om ze eindelijk eens te bezoeken. Kom er nu eigenlijk niet tussen en ik ga geen belachelijke prijzen betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Even volwassen doen. @KyrillGefeliciteerd met de overwinning van Arsenal bro!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 8 uur geleden zei La Pulga: Even volwassen doen. @KyrillGefeliciteerd met de overwinning van Arsenal bro!!! Thnx bro thnx. Idd volwassen en lief van je. Voor nu 4e baby. @Arsène wat waren ze goed zeg. Hopelijk gaan we uit ook zo spelen komende tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Palace - Soton was ook mooi, daar hadden nog wel 4 goals kunnen vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Het feit dat er in de Premier League nog wel met publiek gespeeld wordt maakt ook dat die potjes lekker wegkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 17 minuten geleden zei Elano: Het feit dat er in de Premier League nog wel met publiek gespeeld wordt maakt ook dat die potjes lekker wegkijken. Ja klopt. Maar dit steeft af naar competie stop 78.000 besmettingen per dag daar in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Mooi staaltje competitievervalsing dat de wedstrijden nu wel uitgesteld worden. Toen Arsenal er last van had rond de wedstrijd tegen Brentford gaf de FA niet thuis.. Lijkt me dat het nu weleens tijd is voor duidelijke richtlijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 4 uur geleden zei Arsène: Mooi staaltje competitievervalsing dat de wedstrijden nu wel uitgesteld worden. Toen Arsenal er last van had rond de wedstrijd tegen Brentford gaf de FA niet thuis.. Lijkt me dat het nu weleens tijd is voor duidelijke richtlijnen. Toen waren de besmettingen zo groot als nu, maar je hebt wel een punt. Ik vermoed dat ze gekeken hebben naar de besmettingen toen en nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 Op 16-12-2021 om 14:03 zei Kyrill: Ja klopt. Maar dit steeft af naar competie stop 78.000 besmettingen per dag daar in Engeland. Heb ik toch gelijk gekregen voor zeldzame keer.... Alleen Leeds-Arsenal is ''nog'''niet geannuleerd. En ook op lagere niveaus is er behoorlijk veel uitgesteld/geschrapt..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 Veel plezier zometeen iedereen met Leeds - Arsenal... Jammer niet meer potjes door gingen.... @Azpi @Arsène @Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Veel plezier zometeen iedereen met Leeds - Arsenal... Jammer niet meer potjes door gingen.... @Azpi @Arsène @Rossi Kan helaas niet kijken. Wel een piepjonge bank bij Leeds. Ben benieuwd of de 15-jarige Gray minuten mag gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 een overwinning kan straks vast het leed(s) verzachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 5 minuten geleden zei Aaron21: een overwinning kan straks vast het leed(s) verzachten. Geliked omdat ik erg leuke grap vindt. Maar hoop uiteraard Arsenal wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 Leeds is natuurlijk zwak en mist 8 spelers door blessures. Fijn om te zien we goede vorm van Westham thuis 2-0 voortzetten. Martinelli wat een heerlijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 Leeds is natuurlijk zwak en mist 8 spelers door blessures. Fijn om te zien we goede vorm van Westham thuis 2-0 voortzetten. Martinelli wat een heerlijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten