Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 2 minuten geleden zei Azpi: Je hebt er wel vertrouwen in dat is mooi. De wedstrijd waarin lukaku terugkeert. in principe heb je wel het team ervoor om het iedereen lastig te maken alleen het middenveld en de verdediging is niet zo sterk (zonder varane) Ik herinner me voor het seizoen de discussie begon met hem over Varane en White en aantal andere hier zoals @Karlo. Maar op gisteren na doet Ben White het al heellang fucking goed. En wat heeft Varane gepresteerd tot dusver? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Zojuist zei delichris: Ik keek gisteren nog en toen stond er nog dat ze zaterdag tegen Chelsea spelen en dinsdag tegen Arsenal. In een app die ik heb staat het zelfs nog zo. Vandaar dat ik het zei. Dan moet je andere app nemen die het wel goed doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 1 minute ago, Kyrill said: Ik herinner me voor het seizoen de discussie begon met hem over Varane en White en aantal andere hier zoals @Karlo. Maar op gisteren na doet Ben White het al heellang fucking goed. En wat heeft Varane gepresteerd tot dusver? varane is geblesseerd daar kan die niet zo heel veel aan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Dan moet je andere app nemen die het wel goed doet Daar kan ik niets aan doen. En Varane is geblesseerd door de nationale selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik herinner me voor het seizoen de discussie begon met hem over Varane en White en aantal andere hier zoals @Karlo. Maar op gisteren na doet Ben White het al heellang fucking goed. En wat heeft Varane gepresteerd tot dusver? Waarom tag je mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 3 minutes ago, delichris said: Ik keek gisteren nog en toen stond er nog dat ze zaterdag tegen Chelsea spelen en dinsdag tegen Arsenal. In een app die ik heb staat het zelfs nog zo. Vandaar dat ik het zei. @Azpi We zullen eerst zien hoe het dinsdag vergaat. Maar ik hoop wel dat Donny nu kansen krijgt en ook dat Bailly gaat spelen ipv Lindelof. daar zou ik als united supporter ook mijn hoop uit halen. Het was echt een stuk beter met Donny op het middenveld en als die maguire niet die rode kaart had gepakt hadden jullie denk ik die wedstrijd gewonnen. Als je nou de wedstrijd zo kunt beginnen als de 2e helft dan zal het al een stuk beter gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Zojuist zei Karlo: Waarom tag je mij? Je zei Ben White slechte aankoop was en Varane een hele goede? Maar laat maar zitten het is wel lang geleden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 4 minuten geleden zei Azpi: daar zou ik als united supporter ook mijn hoop uit halen. Het was echt een stuk beter met Donny op het middenveld en als die maguire niet die rode kaart had gepakt hadden jullie denk ik die wedstrijd gewonnen. Als je nou de wedstrijd zo kunt beginnen als de 2e helft dan zal het al een stuk beter gaan Ik vond niet dat Maguire met 2x geel van het veld moest. Die eerste gele kaart vond ik niet een kaart. Het was die Watford speler die de overtreding maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Op 1-8-2021 om 13:20 zei Karlo: Oprechte vraag: waarom vergelijken? Wat is het nut? Waarom moet de één een 'betere' aankoop zijn dan de ander? Want nu komt het inderdaad over alsof jij de publieke opinie over Arsenal en haar aankoopbeleid probeert de verdedigen hier met een krampachtige sneer naar een aankoop van een andere Engelse club, terwijl niemand zegt (en vindt, denk ik) dat White geen goede aankoop is. Dan heb je niet goed gelezen. Bovenstaande heb ik op 1 augustus gepost en was namelijk mijn reactie op jouw statement dat White een betere aankoop zou zijn dan Varane. En als je het nog eens goed en rustig leest, met name de laatste zin, zie je zelfs dat ik White indirect een goede aankoop voor Arsenal vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 17 minuten geleden zei Karlo: Dan heb je niet goed gelezen. Bovenstaande heb ik op 1 augustus gepost en was namelijk mijn reactie op jouw statement dat White een betere aankoop zou zijn dan Varane. En als je het nog eens goed en rustig leest, met name de laatste zin, zie je zelfs dat ik White indirect een goede aankoop voor Arsenal vind. Hebt helemaal gelijk mijn excuses! Sorry voor de onnodige mention! Hele fijne zondag! Veel plezier met Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Nu wordt Blanc genoemd als interim manager bij United. Dat wordt dus weer een oud speler als dit waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 (bewerkt) 57 minutes ago, delichris said: Nu wordt Blanc genoemd als interim manager bij United. Dat wordt dus weer een oud speler als dit waar is. dat is tenminste wel iemand met ervaring ik had liever brucey gezien 21 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 1 minuut geleden zei Azpi: dat is tenminste wel iemand met ervaring Alleen een weinig indrukwekkend cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Nee Bruce is te licht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 4 minuten geleden zei Karlo: Alleen een weinig indrukwekkend cv. Voor United meer dan goed genoeg. Anders gaan ze toch lekker seizoen af maken met Carrick en Fletcher Dan is er gewoon amper verschil met OGS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 5 minuten geleden zei Kyrill: Voor United meer dan goed genoeg. Nee, vind ik niet. Qua statuur en aanhang wereldwijd nog altijd één van de grootste, die verdienen een manager die meer gepresteerd heeft dan een paar titels met PSG en een beker met Bordeaux. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 2 minuten geleden zei Karlo: Nee, vind ik niet. Qua statuur en aanhang wereldwijd nog altijd één van de grootste, die verdienen een manager die meer gepresteerd heeft dan een paar titels met PSG en een beker met Bordeaux. Eens dat we oneens zijn. ''Manager die meer gepresteerd heeft'' Wie is dat volgens jou dan en wie is haalbaar voor dit magere en slecht presterende United? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Voor mensen die het niet gezien hebben. Dit was oprecht één van de beste invalbeurten die ik ooit gezien heb. Hij deed gewoon vrijwel alles goed. Elk balcontact. Vertel mij dan maar dat Klaassen en Til zulke balletjes kunnen geven. Ik blijf het een grote schande vinden dat hij niet eens bij de selectie zit. Bosnië laat Pjanic ook niet thuis als hij niet speelt bij zijn club. Echt goede voetballers hebben niet altijd wedstrijdritme nodig om een hoog niveau te halen. Eerder motivatie en vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 17 minuten geleden zei Kyrill: Anders gaan ze toch lekker seizoen af maken met Carrick en Fletcher Puur uit nieuwsgierigheid, maar op basis waarvan denk je dat de assistenten het niet zouden kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 15 minuten geleden zei Kyrill: Eens dat we oneens zijn. ''Manager die meer gepresteerd heeft'' Wie is dat volgens jou dan en wie is haalbaar voor dit magere en slecht presterende United? Je hebt je leesbril vandaag niet op zeker? Citaat Wellicht Carrick interim? En dan rustig kijken wat de beste match is. Zou het op dit moment even niet weten eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Ze kunnen ook nog bondscoaches proberen los te krijgen. Een Mancini of Luis Enrique bijvoorbeeld. Maar moeten dat zelf ook nog maar willen uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 3 minuten geleden zei Karlo: Je hebt je leesbril vandaag niet op zeker? Ok dus je weet in feite niemand , duidelijk. Je vindt alleen dat ze beter ''verdienen'' @Nom de Guerre United is een club DIE MOET presteren. De druk is immens, de spelers worden allemaal monster salarissen betaald meer veel meer dan bijvoorbeeld spelers van Liverpool. De druk is groot er moeten prijzen, punten en minimaal CL plaatsing gehaald worden of meer. Maar sinds vertrek van Ferguson is allemaal maar slechter op geworden. Het zou goed kunnen gaan maar bij club als United vanwege alle redenen die ik net genoemd hebben zou ik eerder voor iemand die succesen heeft behaald gaan dan voor oud spelers die 0 manager ervaring hebben.... Kijk Arsenal heeft soort gelijk iets gedaan met Arteta maar die was heellang assistent van Guardiola dat is met alle respect wel wat andere koek dan assistent zijn van een OGS of David Moyes. Bruno Jardim, Allegri, Blanc, Zidane, Eddie Howe, Brendan Rodgers etc zou ik geschikter achten voor een club waar de druk levensgroot is dan twee oud spelers die 0 manager ervaring hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 wat een zielige duik van sterling… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 13 minuten geleden zei Azpi: wat een zielige duik van sterling… Iedere voetballer doet tegenwoordig.... Maar die van Raheem horen wel bij 5% ergste fopduiken ja.... Ergste is scheidsrechters nog vaak geven, zelfs tijdens VAR tijdperk nog.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten