Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Kyrill said:

Hoe was dit net GEEN rood voor Creswell @Azpi @ElMarcos @Lazy @La Pulga @rich ruzzian @Socrates dit was nog wilder en twee benen meer dan hummels op Antony en het is niks wtf.. Twee benen gestrekt en vliegend van de grond af... :uhoh:

image.jpeg.129c9b72e3c293a74140d061eff91d84.jpeg

zo ziet het er erg uit naar was niet zo erg 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Azpi:

image.jpeg.129c9b72e3c293a74140d061eff91d84.jpeg

zo ziet het er erg uit naar was niet zo erg 

Houdt toch op. Neem nog een vodka redbull... Dit soort dingen niet eens geel en niet eens overtreding tegen kan echt alleen in de PL:-D Dit hoort onder elke omstandigheden donker rood te zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Kyrill said:

Houdt toch op. Neem nog een vodka redbull... Dit soort dingen niet eens geel en niet eens overtreding tegen kan echt alleen in de PL:-D Dit hoort onder elke omstandigheden donker rood te zijn... 

maitland-Nikes maakt een 100% overtreding op sarr voor de esr  goal maar daar word ook niks aan gedaan door de var

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kyrill:

Hoe was dit net GEEN rood voor Creswell @Azpi @ElMarcos @Lazy @La Pulga @rich ruzzian @Socrates dit was nog wilder en twee benen meer dan hummels op Antony en het is niks wtf.. Twee benen gestrekt en vliegend van de grond af... :uhoh:

Die foto van Azpi geeft een enorm vertekend beeld. Zat te kijken en had geen moment het idee dit is rood. Dacht wel toen de VAR ging kijken dat het rood zou worden, maar dat bleek gelukkig niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Lazy said:

Die foto van Azpi geeft een enorm vertekend beeld. Zat te kijken en had geen moment het idee dit is rood. Dacht wel toen de VAR ging kijken dat het rood zou worden, maar dat bleek gelukkig niet zo.

Op die foto lijkt het alsof die er zo inkwam, maar die foto is hoe die uiteindelijk eindigt en de intensiteit waarmee die Henderson raakt is niet eens zo hoog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Satyr:

Arsenal wint door een bal niet terug te geven en een overtreding, maar alles wat Kyrill laat zien is een foto van iets dat lang niet zo erg was als het lijkt.

Houd toch op joh vent. Dat doet niemand. Scheidsrechter MOET dan afluiten en dat deed hij niet. Daarnaast was er goal voor buitenspel afgekeurd zijn... Is dat voor rare regel dat buitenspel is als er achter keeper nog gewoon verdediger van Watford op de lijn staat ;e;e. Daarnaast ook gemiste pingel van Aubameyang. En zo goed als 2-0 van Odegaard tot zelfde kneus Aubameyang hem aanraakt... Daarnaast ook nog eens 6 schoten op doel, 5 naast en 5 blocked shots. Lul maar lekker eind weg.... Haha. Ik vind je hier toch al heellang niet meer geloofwaardig. 

Als dit geen rood is, is niks rood meer. En die van Hummels al helemaal niet. 

Vanaf minuut 11 zelfs Westham fans "were up" 

Dat linkerbeen is ziekes hoog en vol op Henderson zijn rechter knie. Ben 100% eens met Sherwood en Wright. 

Screenshot_20211108_094102_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094106_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094132_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094212_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094227_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_100108_com.google.android.youtube.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Kyrill:

Houd toch op joh vent. Dat doet niemand. Scheidsrechter MOET dan afluiten en dat deed hij niet. Daarnaast was er goal voor buitenspel afgekeurd zijn... Is dat voor rare regel dat buitenspel is als er achter keeper nog gewoon verdediger van Watford op de lijn staat ;e;e. Daarnaast ook gemiste pingel van Aubameyang. En zo goed als 2-0 van Odegaard tot zelfde kneus Aubameyang hem aanraakt... Daarnaast ook nog eens 6 schoten op doel, 5 naast en 5 blocked shots. Lul maar lekker eind weg.... Haha. Ik vind je hier toch al heellang niet meer geloofwaardig. 

Als dit geen rood is, is niks rood meer. En die van Hummels al helemaal niet. 

Vanaf minuut 11 zelfs Westham fans "were up" 

Dat linkerbeen is ziekes hoog en vol op Henderson zijn rechter knie. Ben 100% eens met Sherwood en Wright. 

Screenshot_20211108_094102_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094106_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094132_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094212_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_094227_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20211108_100108_com.google.android.youtube.jpg

Mooi foto collectie, die verder niets zeggen maar goed. Check hier de bewegende beelden:

Cresswell wil de bal trappen, maar komt met zijn voet vol boven op de bal waardoor zijn voet omhoog schiet. De bal stuitert daardoor ook vreemd weg. Hij heeft niet de intentie om wild in te komen en wil die bal wegtrappen. 

Wat de situatie met Hummels ermee te maken heeft is mij even onduidelijk. Dan kun je namelijk ELKE rode kaart er bij gaan betrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Mooi foto collectie, die verder niets zeggen maar goed. Check hier de bewegende beelden:

Cresswell wil de bal trappen, maar komt met zijn voet vol boven op de bal waardoor zijn voet omhoog schiet. De bal stuitert daardoor ook vreemd weg. Hij heeft niet de intentie om wild in te komen en wil die bal wegtrappen. 

Wat de situatie met Hummels ermee te maken heeft is mij even onduidelijk. Dan kun je namelijk ELKE rode kaart er bij gaan betrekken.

Die beelden heb ik ook bekeken en net als Tim Sherwood en Ian Wright daar in de studio vind ik het nog steeds rood ;) En al helemaal schandalig dat niet eens overtreding tegen is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minutes ago, Kyrill said:

Die beelden heb ik ook bekeken en net als Tim Sherwood en Ian Wright daar in de studio vind ik het nog steeds rood ;) En al helemaal schandalig dat niet eens overtreding tegen is...

Het is alleen rood als die direct zo inkomt maar door toeval en uiteindelijk  indirect eindigt die zo met zijn been op Henderson en er zit helemaal geen kracht of snelheid achter. 

230C2A7D-DEA9-45E3-88E5-41341277E5EC.jpeg.59e729d17220f20dafd004ba2b457375.jpeg

zo bijvoorbeeld dat is een rode kaart 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Is dat voor rare regel dat buitenspel is als er achter keeper nog gewoon verdediger van Watford op de lijn staat ;e;e.

Toch gewoon 100 procent terecht afgekeurd? Op het moment van spelen staat er maar één speler tussen Saka en de achterlijn, dus buitenspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gewend het voorbij de laatste verdediger is....

Niet dat het blijkbaar second last opponent...

Want er staat overuidelijk nog een speler ACHTER Saka die buitenspel opheft, maar blijkbaar niet dus...

Regels zijn weer veranderd ofzo....

@Azpi daar had ook rood voor gegeven kunnen/moeten worden van Aubameyang maar Cresswell 100% ook rood voor mij. Sowieso vind ik Aubameyang tegenwoordig meer een last dan een voordeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben gewend het voorbij de laatste verdediger is....

Niet dat het blijkbaar second last opponent...

Want er staat overuidelijk nog een speler ACHTER Saka die buitenspel opheft, maar blijkbaar niet dus...

Regels zijn weer veranderd ofzo....

@Azpi daar had ook rood voor gegeven kunnen/moeten worden van Aubameyang maar Cresswell 100% ook rood voor mij. Sowieso vind ik Aubameyang tegenwoordig meer een last dan een voordeel.

Regels zijn al jaren zo. Ik ken ze niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-11-2021 om 17:01 zei Kyrill:

Godswonder maar 1-0 is geworden... Winst =winst. ESR, Lacazette en Tavares 10/10. Tomiaysu, Ben White, Gabriel, Saka 8,5. Invallen Odegaard 7,5. Aubameyang 6,5 de rest ruim voldoende of meer. Werd nog veels te (onnodig) spannend. Top weer de 0 en 3 punten. Come on you gooners👏👏👏😎😎❤️❤️💪🙌👍🤩

@Arsène

Beesten he. En dan te bedenken dat er nog niet zo lang geleden mensen waren die Arteta weg wilden hebben :-D:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites