Azpi Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) jongetje achter de man met de tandenborstel is Trevor Chalobah 16 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Odegaard @Kyrill Auba er als het goed is weer bij zondag. Vanwege 4x corona een valse start vorige week maar nu weer met volle moed de blik vooruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 10 minuten geleden zei Arsène: Odegaard @Kyrill Auba er als het goed is weer bij zondag. Vanwege 4x corona een valse start vorige week maar nu weer met volle moed de blik vooruit Ik weet serieus niet zo goed maatje. Heb gehoord 40 miljoen en ik weet niet of goed of slecht is Real hem voor ''dat bedrag'' laat gaan. Mochten we 4231 spelen hebben we iig extra CAM keuze naast alleen EMS dus dat is zkr fijn. Of we nu ineens wel gaan plaatsen voor CL voetbal dat verwacht ik totaal niet. Seizoen is nog 37 wedstrijden in PL alleen al en 2 Britse bekers..... Laat me graag verrassen welkom iig Martin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 1 uur geleden zei Kyrill: hebben we iig extra CAM keuze naast alleen EMS dus dat is zkr fijn. ESR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 uur geleden zei Karlo: ESR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 (bewerkt) 11 hours ago, Kyrill said: Odegaard heeft in 14 wedstrijden voor Arsenal meer passes achteruit gespeeld (150) dan vooruit (112), maar 2 assist en 1 grote kans gecreeërd. Willock die ze verkocht hebben scoort in 14 wedstrijden 8x, Odegaard heeft maar 2x gescoord. Willock draagt trouwens ook bij aan de homegrown quota Beseffen jullie dat Arsenal het meeste geld heeft uitgegeven deze transfer periode? en dan staat er in mijn ogen nog steed een zeer matig team met een manager die niet goed genoeg is. 20 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei oblomov: Odegaard heeft in 14 wedstrijden voor Arsenal meer passes achteruit gespeeld (150) dan vooruit (112), maar 2 assist en 1 grote kans gecreeërd. Willock die ze verkocht hebben scoort in 14 wedstrijden 8x, Odegaard heeft maar 2x gescoord. Beseffen jullie dat Arsenal het meeste geld heeft uitgegeven deze transfer periode? en dan staat er in mijn ogen nog steed een zeer matig team met een manager die niet goed genoeg is. ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 hebben jullie dan nog steeds vertrouwen in Arteta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 minuten geleden zei oblomov: hebben jullie dan nog steeds vertrouwen in Arteta? ik niet mijn beste vriend wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 stockholm syndrome Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Nooit gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Ik ben zeer benieuwd naar United morgen. Vorig jaar twee keer gewonnen van Southampton waaronder de 9-0 thuis. Als ze net zo spelen als vorige week dan zie ik het somber in voor Southampton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 ben ook benieuwd. Vraag me af als ze ook zo kunnen spelen tegen verdedigende teams ipv leeds. Leeds speelt wel fijn voor utd. En als ze ook uit een goede prestatie kunnen leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 livramento toch een goede speler weer uit de chelsea academy. was altijd een uitblinker in de jeugdteams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 13 minuten geleden zei oblomov: livramento toch een goede speler weer uit de chelsea academy. was altijd een uitblinker in de jeugdteams Als ie gewoon normaal en snel had afgegeven op Stephens was nu 2-0 geweest.... Maar eens verder erg goede speler ja.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 2 minutes ago, Kyrill said: Als ie gewoon normaal en snel had afgegeven op Stephens was nu 2-0 geweest.... Maar eens verder erg goede speler ja.... is pas zijn 2e wedstrijd in het profvoetbal en hij is pas 18… had liever ook gehad dat het al 2-0 was haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zojuist zei oblomov: is pas zijn 2e wedstrijd in het profvoetbal en hij is pas 18… had liever ook gehad dat het al 2-0 was haha Meen je niet? 2e pas, holy shiit. Dan vergeef ik het hem zeker haahahha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Hasenhüttl heeft ook het trainingspak ingeruild voor casual haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Hahaahah ja Armstrong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 zonde man. wat een kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 United maakt het zichzelf wel erg moeilijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 waarom blijft Matic erin kan iemand me dat uitleggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 6 minuten geleden zei oblomov: waarom blijft Matic erin kan iemand me dat uitleggen Nee, kan Matic zelf niet eens.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 ah in de 85e minuut maakt die de wissel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Tino Livramento MOTM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten