Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Arsène:

Odegaard :classic_love:@Kyrill

Auba er als het goed is weer bij zondag. Vanwege 4x corona een valse start vorige week maar nu weer met volle moed de blik vooruit :)

Ik weet serieus niet zo goed maatje. Heb gehoord 40 miljoen en ik weet niet of goed of slecht is Real hem voor ''dat bedrag'' laat gaan. Mochten we 4231 spelen hebben we iig extra CAM keuze naast alleen EMS dus dat is zkr fijn. Of we nu ineens wel gaan plaatsen voor CL voetbal dat verwacht ik totaal niet. Seizoen is nog 37 wedstrijden in PL alleen al en 2 Britse bekers.....

Laat me graag verrassen welkom iig Martin :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, Kyrill said:

:)

Odegaard heeft in 14 wedstrijden voor Arsenal meer passes achteruit gespeeld (150) dan vooruit (112), maar 2 assist en 1 grote kans gecreeërd. Willock die ze verkocht hebben scoort in 14 wedstrijden 8x, Odegaard heeft maar 2x gescoord. Willock draagt trouwens ook bij aan de homegrown quota

Beseffen jullie dat Arsenal het meeste geld heeft uitgegeven deze transfer periode? en dan staat er in mijn ogen nog steed een zeer matig team met een manager die niet goed genoeg is. 

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei oblomov:

Odegaard heeft in 14 wedstrijden voor Arsenal meer passes achteruit gespeeld (150) dan vooruit (112), maar 2 assist en 1 grote kans gecreeërd. Willock die ze verkocht hebben scoort in 14 wedstrijden 8x, Odegaard heeft maar 2x gescoord. 

Beseffen jullie dat Arsenal het meeste geld heeft uitgegeven deze transfer periode? en dan staat er in mijn ogen nog steed een zeer matig team met een manager die niet goed genoeg is. 

ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei oblomov:

livramento toch een goede speler weer uit de chelsea academy. was altijd een uitblinker in de jeugdteams  

Als ie gewoon normaal en snel had afgegeven op Stephens was nu 2-0 geweest.... :uhoh:;e

Maar eens verder erg goede speler ja.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Kyrill said:

Als ie gewoon normaal en snel had afgegeven op Stephens was nu 2-0 geweest.... :uhoh:;e

Maar eens verder erg goede speler ja.... 

is pas zijn 2e wedstrijd in het profvoetbal en hij is pas 18… had liever ook gehad dat het al 2-0 was haha 

Link naar opmerking
Deel via andere websites