Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei oblomov:

als je tegen arsenal hoog druk zet als ze weer geforceerd van achteruit willen opbouwen (terwijl ze dat helemaal niet kunnen), dan krijg je gewoon 2 a 3 kansen cadeau. Of ze spelen met een bizar hoge verdedigende lijn (wat ze ook niet kunnen). Speel je een lange bal en sta je 1 op 1 tegen Pablo Mari & Holding :-D …  Ik denk dat de meeste clubs wel kijken naar hun wedstrijden tegen Arsenal als een kans op punten. 

die 4-0 in 2020 was toen Norwich 20e stond (32 wedstrijden gespeeld 7 punten verwijderd van veiligheid) … 

2128387154_ScreenShot2021-08-11at14_18_19.png.58bc8e82ad956e7c45295fa38355b9fa.png

Armando Broja naar Southampton is ook interessant om te zien hoe ver 1 seizoen in de eredivisie je kan brengen in de Premier League

Klopt OVA gaat niet altijd goed nee, erken ik ook. Maar hebben nu Gabriel en Ben White ook, Gabriel hadden we al langer. David Luiz is vertrokken maar hij heeft bij Arsenal oprecht hele sterke periodes gehad bij ons alleen hij heeft gewoon echt schijn tegen zie Wolves uit vorig seizoen. Van wat ik tot nu toe van Ben White en Julian Lokonga gezien heb, ben ik erg onder de indruk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei La Pulga:

Hun grootste transfer is natuurlijk dat Van Dijk weer terug is, gaat een heel verschil maken.

Lol transfer speler die al inmiddels 30 is, sinds 2018 bij club speelt en er 10 maanden uitlag, grootste transfer noemen. Eigenaardig. Zou betekenen ze nog keer geld voor hem betalen terwijl ie in 2018 al 75 miljoen pond kostte :classic_laugh::classic_ninja:

Bepaald geen transfer laat staan hun grootste. 

Wie wel is deze zomer is Ibrahima Konate voor 40 miljoen van Leipzig. Das vermoed ik wel upgrade tov Matip en Gomez. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kyrill:

Lol transfer speler die al inmiddels 30 is, sinds 2018 bij club speelt en er 10 maanden uitlag, grootste transfer noemen. Eigenaardig. Zou betekenen ze nog keer geld voor hem betalen terwijl ie in 2018 al 75 miljoen pond kostte :classic_laugh::classic_ninja:

Bepaald geen transfer laat staan hun grootste. 

Wie wel is deze zomer is Ibrahima Konate voor 40 miljoen van Leipzig. Das vermoed ik wel upgrade tov Matip en Gomez. 

Je begrijpt toch wat ik bedoel? Ten opzichte van vorig jaar is hij er weer bij.

O ja dus omdat Aston Villa eenmalig van Liverpool won met 7-2 is het gelijk een kut team? Al spelen ze nog 100 keer tegen elkaar krijg je nooit meer zo'n uitslag.

En spelers die de 30 aantikken zitten juist nu op hun prime toch? 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei MetalMichael:

Vervang transfer voor aanwinst, dan snap je wat hij bedoelt.

Nee nog steeds vreemd. Aanwinst is niet speler die al 3 jaar bij je club speelt en één van duurste verdedigers ter wereld is. 

@La Pulga ik heb niet gezegd over die 7-2. En wat dan nog? Arsenal wordt hier om de post geburned...

Ik begrijp wat je bedoeld maar vind nog steeds vreemd en raar.Alsof VVD enigste speler ooit is die bijna jaar lang geblesseerd is geweest? Lekker boeeind. Maakt het nog geen aanwinst noch transfer niet. 

Of waren Veltman en Neres ook aanwinsten toen ze weer fit waren na 6 maanden of langer? ;e

En waarom verdedig jij Liverpool? Je bent ook al voor Ajax, Barcelona en Manchester United minimaal.... 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Nee nog steeds vreemd. Aanwinst is niet speler die al 3 jaar bij je club speelt en één van duurste verdedigers ter wereld is. 

@La Pulga ik heb niet gezegd over die 7-2. En wat dan nog? Arsenal wordt hier om de post geburned...

Ik begrijp wat je bedoeld maar vind nog steeds vreemd en raar.Alsof VVD enigste speler ooit is die bijna jaar lang geblesseerd is geweest? Lekker boeeind. Maakt het nog geen aanwinst noch transfer niet. 

Of waren Veltman en Neres ook aanwinsten toen ze weer fit waren na 6 maanden of langer? ;e

En waarom verdedig jij Liverpool? Je bent ook al voor Ajax, Barcelona en Manchester United minimaal.... 

Heb het niet alleen tegen jou maar wat hierboven is gezegd, tranquilo. 

Arsenal heeft nu even niets met de top 4 te maken.. 

En als je belangrijkste verdediger een jaar weg is en nu weer terugkomt is dat een soort van transfer ten opzichte van vorig jaar.. Als die dit EK had meegedaan met Nederland had die toch ook een zieke boost gegeven? 

Veltman en Neres zijn niet zo belangrijk voor Ajax (geweest) als Van Dijk voor Liverpool, dus een beetje een kromme vergelijking. 

En ik geef aan dat Liverpool nog steeds één van de titelkandidaten is, dan mag ik mijn mening best wel verdedigen. Uiteraard hoop ik dat ManUtd kampioen wordt maar ik schat Liverpool nog wel iets hoger in ondanks dat Varane en Sancho zijn aangetrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten opzichte van vorig seizoen is Van Dijk zeker wel een aanwinst. Hij was er niet en nu wel. Gaat Liverpool een hoop opleveren als hij zijn niveau weer bereikt. De vergelijking met Veltman, die nooit een dragende kracht is geweest, loopt natuurlijk compleet mank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

aanwinst

aanwinst logo #1000de aanwinst zelfst.naamw. (v.) Uitspraak:   [ˈanwɪnst] Verbuigingen:   aanwinst|en (meerv.) iets nieuws dat erbij komt Voorbeeld:   `Deze voetballer is de tweede aanwinst in dit seizoen

bron       https://www.encyclo.nl/begrip/aanwinst

''Iets nieuws'' Ja heel nieuw idd zit er pas 3 jaar...:-D

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

eigenwijs - Bijvoeglijk naamwoord 1. (te) overtuigd zijn van het eigen gelijk ♢ De eigenwijze oude man wilde niet naar de adviezen van de welwillende verpleegster luisteren. 2. eigenaardig-grappig vooral als het gaat om kinderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Tim':

Ten opzichte van vorig seizoen is Van Dijk zeker wel een aanwinst. Hij was er niet en nu wel. Gaat Liverpool een hoop opleveren als hij zijn niveau weer bereikt. De vergelijking met Veltman, die nooit een dragende kracht is geweest, loopt natuurlijk compleet mank.

Gaat om het feit ze alle 3 ''lang geblesseerd '' geweest zijn en al jaren bij de club spelen. Iemand die terug komt van blessure ook al is het 10 maanden is noch een transfer en al helemaal geen aanwinst, feit, KLAAR. En of ie wel of niet belangrijk is doet er niet toe. Hij zit er verdomme al 3 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

eigenwijs - Bijvoeglijk naamwoord 1. (te) overtuigd zijn van het eigen gelijk ♢ De eigenwijze oude man wilde niet naar de adviezen van de welwillende verpleegster luisteren. 2. eigenaardig-grappig vooral als het gaat om kinderen

Dat is al helemaal irrelevant en heeft al helemaal 0,0 met de discussie te maken. Als je niks inhoudelijks zeggen hebt, post dan maar beter niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Kyrill said:

Klopt OVA gaat niet altijd goed nee, erken ik ook. Maar hebben nu Gabriel en Ben White ook, Gabriel hadden we al langer. David Luiz is vertrokken maar hij heeft bij Arsenal oprecht hele sterke periodes gehad bij ons alleen hij heeft gewoon echt schijn tegen zie Wolves uit vorig seizoen. Van wat ik tot nu toe van Ben White en Julian Lokonga gezien heb, ben ik erg onder de indruk. 

lokonga en white leken wel goede aanwinsten inderdaad van wat ik gezien heb (vs chelsea & vs tottenham). Probleem is dat jullie geen spelers kunnen verkopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minutes ago, La Pulga said:

Zo, iemand heeft even zijn pilleke niet gehad.

Overigens Ziyech basis, hopen op een doelpuntje of een assistje van hem. (of mag ik dit nu niet hopen omdat ik voor ManUtd ben?)

Ziyech zal wel in de 60e/ 70e minuut gewisseld worden voor Pulisic.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei La Pulga:

Zo, iemand heeft even zijn pilleke niet gehad.

Overigens Ziyech basis, hopen op een doelpuntje of een assistje van hem. (of mag ik dit nu niet hopen omdat ik voor ManUtd ben?)

Liever pilletje iedere avond qua medicijn dan zoals jij me 24/7 klem zuipen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Liever pilletje iedere avond qua medicijn dan zoals jij me 24/7 klem zuipen

Proost daarop Kareltje.

Of moet ik nu ook serieus hierop ingaan dat ik niet wist dat het weekend uit 24/7 bestond? ;e

Ik ga zaterdag pas weer een transfer ga maken met me wodka, we zijn allebei nu nog geblesseerd. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Kyrill:

Gaat om het feit ze alle 3 ''lang geblesseerd '' geweest zijn en al jaren bij de club spelen. Iemand die terug komt van blessure ook al is het 10 maanden is noch een transfer en al helemaal geen aanwinst, feit, KLAAR. En of ie wel of niet belangrijk is doet er niet toe. Hij zit er verdomme al 3 jaar.

Ik quote even uit de link die je stuurt: 'iets nieuws dat erbij komt'. Hij was er vorig jaar niet en is er nu wel. Ik zou ook nergens willen stellen dat hij een transfer is, maar zijn terugkeer kan wel degelijk dezelfde of zelfs een grotere impact hebben als die van een belangrijke en dure transfer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pharrell:

Liverpool titelkandidaat?:classic_laugh: Liverpool 3de of 4de, en dan met 60-70 punten ofzo. Selectie niet titelwaardig, Klopp verliest de controle over de spelers. De magie is uitgewerkt bij liverpool. Salah, Firmino en Mane tikken straks de 30 aan, weinig impactvolle transfers sinds 2018. 

En ik refereerde naar de weinig impactvolle transfers. 

Zal voortaan het woordje aanwinst gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Blijft natuurlijk wel onzinnig om te denken dat Liverpool mee gaat doen om de titel.

Op basis van een goed seizoen twee jaar geleden? Want ze zijn er niet sterker op geworden, eerder zwakker. 

3e , 1e en 2e laatste 3 seizoenen .....waarvan 2e plaats met govdvergeten 97 punten

Link naar opmerking
Deel via andere websites