Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Sancho rond, nu nog iemand voor achterin naar Harry (Varane wordt genoemd maar ben ik niet zo'n fan van) en dan kan je zomaar meedoen met het kampioenschap.

Als ik ManUtd was zou ik ook even gluren bij Renato Sanches, die op het middenveld met Pogba en Bruno en dan gaat het best lekker daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Sancho rond, nu nog iemand voor achterin naar Harry (Varane wordt genoemd maar ben ik niet zo'n fan van) en dan kan je zomaar meedoen met het kampioenschap.

Als ik ManUtd was zou ik ook even gluren bij Renato Sanches, die op het middenveld met Pogba en Bruno en dan gaat het best lekker daar.

En Fred, Van de Beek en Mctominay dan? :sorry::classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Kyrill:

En Fred, Van de Beek en Mctominay dan? :sorry::classic_ninja:

Van de Beek komt te kort en ik wist niet dat een selectie maar uit 3 middenvelders mocht bestaan. 

Tegen kleinere teams kan je makkelijk met Pogba, Sanches en Bruno spelen. Tegen grote teams knal je Fredje of Scotty er in voor één van die 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geloof ik niet zo, je gaat met Pogba en Sanches echt veel ruimte weggeven. Daarnaast haal je op die manier ook niet uit ze wat je wil: hun dynamiek, loopacties met of zonder bal. Ze moeten dan veel meer met de rem erop spelen. Van de Beek komt verder niet te kort, maar moet gewoon vooral op tien spelen. Dan is Bruno Fernandes beter, die is namelijk van wereldklasse. Maar Van de Beek komt niet te kort voor de Premier League of Manchester United. Ik zou Bruno wel eens op links willen zien, met dan Van de Beek als tien. Sancho op rechts en Rashford/Greenwood in de spits. McTominay op het middenveld naast Pogba.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Dat geloof ik niet zo, je gaat met Pogba en Sanches echt veel ruimte weggeven. Daarnaast haal je op die manier ook niet uit ze wat je wil: hun dynamiek, loopacties met of zonder bal. Ze moeten dan veel meer met de rem erop spelen. Van de Beek komt verder niet te kort, maar moet gewoon vooral op tien spelen. Dan is Bruno Fernandes beter, die is namelijk van wereldklasse. Maar Van de Beek komt niet te kort voor de Premier League of Manchester United. Ik zou Bruno wel eens op links willen zien, met dan Van de Beek als tien. Sancho op rechts en Rashford/Greenwood in de spits. McTominay op het middenveld naast Pogba.

Als je Bruno op links zet dan haal je niet het maximale uit hem. Verder doet Rashford het daar meer dan prima en heb je Cavani in de spits. Greenwood wordt denk ik nu 2e spits en loopt er ook nog een James rond voor op de flanken. 

Van de Beek heeft gewoon een verkeerde keus gemaakt en is de 2e nummer 10 van ManUtd, pech voor hem alleen dat Bruno elke wedstrijd fit is. 

Ik denk wel dat hij volgend seizoen meer minuten zal gaan maken maar hopelijk dat Olé hem dan niet weer op linksbuiten zet zoals vorig seizoen de laatste wedstrijd.

Overigens over Sanches, dat zal een goede opvolger zijn van Pogba die nog maar één seizoen een contractje heb. Verder zie ik graag Gueye dan komen van PSG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei La Pulga:

Als je Bruno op links zet dan haal je niet het maximale uit hem. Verder doet Rashford het daar meer dan prima en heb je Cavani in de spits. Greenwood wordt denk ik nu 2e spits en loopt er ook nog een James rond voor op de flanken. 

Van de Beek heeft gewoon een verkeerde keus gemaakt en is de 2e nummer 10 van ManUtd, pech voor hem alleen dat Bruno elke wedstrijd fit is. 

Ik denk wel dat hij volgend seizoen meer minuten zal gaan maken maar hopelijk dat Olé hem dan niet weer op linksbuiten zet zoals vorig seizoen de laatste wedstrijd.

Overigens over Sanches, dat zal een goede opvolger zijn van Pogba die nog maar één seizoen een contractje heb. Verder zie ik graag Gueye dan komen van PSG.

Bruno, Pogba, Fred, Mctominay, Van de Beek, Matic, Hannibal Mejbri en Mata. En wil jij ze nog Sanches halen :-D;e

Kunnen beter goede CV halen die beter is dan Maguire en Lindelof. Bijvoorbeeld Sule

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Bruno, Pogba, Fred, Mctominay, Van de Beek, Matic, Hannibal Mejbri en Mata. En wil jij ze nog Sanches halen :-D;e

Kunnen beter goede CV halen die beter is dan Maguire en Lindelof. Bijvoorbeeld Sule

Ja maar Manchester heeft ook nog:

Bailly

Jones

Shaw 

Telles

Williams

Tuanzebe

Wan-Bissaka

Vast nog wel een random jeugdspeler met één wedstrijd.

En jij wilt dan nog Sule halen :sorry:

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

Bailly

Jones

Shaw 

Telles

Williams

Tuanzebe

Wan-Bissaka

Goh sla je plank mis haahahha 60% daarvan zijn vleugel backs ?????

Die ik noemde kan iig 95% ervan CM spelen alleen Mata niet ?????

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Goh sla je plank mis haahahha 60% daarvan zijn vleugel backs ?????

O dankjewel dat wist ik echt niet. ?????

Zelfde als dat Bruno, Van de Beek en Mata (die overigens al is vertrokken ?????)  dus niet op de plek van Sanches gaan spelen. Ook zet ik exact in hetzelfde berichtje dat Pogba een één jarig contract heeft en dat het een goede opvolger zal zijn.  Dat jij Matic in het lijstje zet is ook ????? en vind ik alleen Fred en Scott waardige middenvelders voor ManUtd maar weet ik niet of zij ook basiswaardig zijn voor een heel seizoen. Leuke back-ups maar Manchester moet toch maar een keer echt met de prijzen meedoen en dat gaat niet met hen een seizoen lang in de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei La Pulga:

O dankjewel dat wist ik echt niet. ?????

Zelfde als dat Bruno, Van de Beek en Mata (die overigens al is vertrokken ?????)  dus niet op de plek van Sanches gaan spelen. Ook zet ik exact in hetzelfde berichtje dat Pogba een één jarig contract heeft en dat het een goede opvolger zal zijn.  Dat jij Matic in het lijstje zet is ook ????? en vind ik alleen Fred en Scott waardige middenvelders voor ManUtd maar weet ik niet of zij ook basiswaardig zijn voor een heel seizoen. Leuke back-ups maar Manchester moet toch maar een keer echt met de prijzen meedoen en dat gaat niet met hen een seizoen lang in de basis.

Ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei DGremlin:

@La Pulga waar is Mata naartoe? 

Die dude verlengt dus ook echt net zijn contract, karma blijft mij maar achtervolgen.

Volgens Transfermarkt was die namelijk al transfervrij vertrokken.

Maakt hem trouwens nog steeds geen middenvelder, die heeft zeker 90% van zijn wedstrijden op rechtsbuiten gespeeld.

Om hem toch credits te geven:

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei La Pulga:

Bailly Vaak geblesseerd

Jones Nog vaker geblesseerd dan Bailly en mag weg

Shaw Linksback

Telles Linksback

Williams Wordt verhuurd

Tuanzebe Zal zeker wedstrijden krijgen

Wan-Bissaka Rechtsback

Varane gaat zoals het nu lijkt komen en voor het middenveld het grootste Franse talent op het middenveld Camavinga. 

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei delichris:

Varane gaat zoals het nu lijkt komen en voor het middenveld het grootste Franse talent op het middenveld Camavinga. 

Zou dan liever Kounde halen, Varane maakt veelste veel foutjes en je ziet het dat hij niet zonder Ramos kan.

Camavinga zou top zijn maar ik denk dat hij liever naar PSG of Real gaat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, einde Ziggo Sport dit. Ook de Premier League gaat naar de NENT Group. Heel erg matig, moeten nu extra gaan betalen vermoedelijk, terwijl het bij Ziggo gewoon in het pakket zit :classic_sad:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/weer-domper-voor-ziggo-viaplay-haalt-ook-rechten-premier-league-binnen~a5829d89/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rogier.:

Oei, einde Ziggo Sport dit. Ook de Premier League gaat naar de NENT Group. Heel erg matig, moeten nu extra gaan betalen vermoedelijk, terwijl het bij Ziggo gewoon in het pakket zit :classic_sad:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/weer-domper-voor-ziggo-viaplay-haalt-ook-rechten-premier-league-binnen~a5829d89/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Misschien krijgen we nu mensen te horen ove Engels voetbal, die er wel verstand van hebben?;c

Maar domper voor Ziggo, zeker weten idd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rogier.:

Mooi. Kunnen ze eindelijk eens de fatsoenlijke potten op het open kanaal gooien ipv steeds maar Brighton - Burnley oid terwijl er in Italie of Spanje veel interessantere clashes zijn. Wel heel zuur voor Ziggo, ja. Toch veel mensen geweest die speciaal zijn overgestapt ivm F1 en het voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook NENT zal Brighton - Burnley live uitzenden, de uitzendrechten geven ook plichten he. Elk team moet een x-aantal keer live op tv.

Ik kijk persoonlijk liever Brighton - Burnley dan welk duel uit Italie of Spanje dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites