MNie Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 13 minuten geleden zei Kyrill: @Arsène @MNie wat een dodelijk en efficient Arsenal in de 2e helft hihi. Chambers+ Holding waren geweldig en Pepe man man, held Spannend tot het eind, wedstrijd en de competitie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Liverpool gaat zo nog champions League halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) Ja, Chelsea ook nog, Leicester speelde alles of niet en het werd niet: 2-3 tegen Spurs. Ik Schotland promoveerde Kelty Hearts naar League Two, de ploeg was al heel lang een van de betere teams onder het semi-prof niveau, maar Schotland hield de piramide dicht. In 2018 kwam er eindelijk schot in de zaak, maar mislukte het voor Kelty Hearts en nu promoveren ze dus. Dankzij Kelty Hearts zijn er nu veel meer clubs die ook willen promoveren en dus komt er onder League Two een nieuwe laag met 3 divisies, grofweg Oost, West en Noord. Hoe de promotie/degradatie gaat is nog niet bekend. edit: Brechin City degradeerde daardoor, voor het eerst in 67 jaar. Nogmaals, tot 2018 was degradatie ook niet mogelijk. 23 mei 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Wat een slecht schakelprogramma zeg. Geen goals bij alle potten maar bij een paar stuks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Wat ongelooflijke chokers dat Leicester City en Brendan Rodgers niet normaal. Weer CL voetbal weggeven en dat thuis tegen Spurs... Man man. City was al kampioen en wint wel gewoon 5-0 van overschatte Everton en Ancelotti... Pepe was geweldig @Arsène en @MNie als ik komende 4 maanden nog 1x Ziggo hoor over 80 miljoen en Pepe in minderd vorm blablabla ga brief sturen naar Ziggo zoals ook naar NOS gedaan nav Frank Snoeks zijn optreden tijdens WK wedstrijd Nederland - Brazilië dacht in WK 2010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) Leicester weer mis gegrepen. @Kyrill Pepe heeft toch niets laten zien dat die 80miljoen rechtvaardigt. Balt leuk maar verder nee niets bijzonders 23 mei 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) 19 minuten geleden zei rich ruzzian: Leicester weer mis gegrepen. @Kyrill Pepe heeft toch niets laten zien dat die 80miljoen rechtvaardigt. Balt leuk maar verder nee niets bijzonders Niets, weet jij niet wat niets betekent, no offense. Scoort laatste weken ook in PL steeds meer. En heeft dit seizoen heel veel goals en assists in EL de drijvende kracht daar, überhaupt halve finale gehaald hebben.... 23 mei 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Ik vind niet niks hoor voor buitenspeler @rich ruzzian, bepaald neit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Voor mij niet genoeg om die 80 miljoen te rechtvaardigen. Maar prima vind jij hem maar dat geld waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 United wint met een veredeld B team van Wolves en spaart de basis voor woensdag. United weer een stap gezet in de PL. Volgend seizoen nog een paar goede aankopen erbij en dan kunnen ze zeker meedoen om de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 5 uur geleden zei delichris: United wint met een veredeld B team van Wolves en spaart de basis voor woensdag. United weer een stap gezet in de PL. Volgend seizoen nog een paar goede aankopen erbij en dan kunnen ze zeker meedoen om de titel. Wat hebben ze nodig? Nieuwe CV en wellicht een spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 6 minuten geleden zei Vitesse88: Wat hebben ze nodig? Nieuwe CV en wellicht een spits? Iig geen middenvelders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 5 minuten geleden zei Vitesse88: Wat hebben ze nodig? Nieuwe CV en wellicht een spits? Een centrale verdediger zeker en een spits zou mooi zijn, maar een centrale middenvelder erbij is ook wel beter. Matic mag van mij wel weg. Dat geldt ook voor Martial, Lindelof en De Gea, Romero, Grant. Maar er zullen geheid ook nog meer verkocht gaan worden. Veel verhuurde spelers mogen ook verkocht gaan worden had ik al gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Iig geen middenvelders Je kan wel lachen, maar Arsenal heeft een complete nieuwe selectie nodig willen ze ooit nog eens CL voetbal halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 2 minuten geleden zei delichris: Je kan wel lachen, maar Arsenal heeft een complete nieuwe selectie nodig willen ze ooit nog eens CL voetbal halen. Was compliment schat. Bruno Fernandes is een GOD en OP. Pogba is niks mis mee, Fred onderschat AF, McTominay, Donny van de Beek. Maar klopt Arsenal heeft veel nodig. Enige die ik zou houden 100% EMS Saka Leno Tierney Pepe Partey Martinelli Mag weg; Auba Laca Bellerin Willock Elneny Xhaka etc etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 28 minuten geleden zei delichris: Een centrale verdediger zeker en een spits zou mooi zijn, maar een centrale middenvelder erbij is ook wel beter. Matic mag van mij wel weg. Dat geldt ook voor Martial, Lindelof en De Gea, Romero, Grant. Maar er zullen geheid ook nog meer verkocht gaan worden. Veel verhuurde spelers mogen ook verkocht gaan worden had ik al gelezen. Ben wel benieuwd welke ploeg Pedro Goncalves gaat oppikken. Heeft een topseizoen gehad bij sporting, heeft het gat na Bruno goed opgevuld. Als Arsenal slim is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 17 uur geleden zei Kyrill: Was compliment schat. Bruno Fernandes is een GOD en OP. Pogba is niks mis mee, Fred onderschat AF, McTominay, Donny van de Beek. Maar klopt Arsenal heeft veel nodig. Enige die ik zou houden 100% EMS Saka Leno Tierney Pepe Partey Martinelli Mag weg; Auba Laca Bellerin Willock Elneny Xhaka etc etc Nou ja maar 6 punten onder EC1 plaats, en 1 onder Conference League. En als je dan onderstaande (*) in ogenschouw neemt... * Deze lijst is niet limitatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Dit hierboven doet me denken aan mijn huisgenoot. Die gooit ook wekelijks een discutabel Arsenal moment in de groepsapp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Let aub een beetje op hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 @Thierryvane en @rich ruzzian als je ranglijst sinds december zou nemen van PL dan heeft alleen City meer punten gepakt dan Arsenal! Daar koop je niks voor seizoen is heel jaar, maar ik vind het bemoedigend iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Steve Bould en Bruno Mazziotti trouwens beide de laan uit ben niet zo nauw betrokken maar die laatste leek zo van een afstand toch wel goed werk te verrichten. Ging qua blessures in ieder geval beter dan de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Goh Steve Bould, dat is toch een vast gezicht die je gaat missen (al zat 'ie blijkbaar al niet meer op de bank en dat was mij niet opgevallen ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Steve Bould vanwege tegenvallende resultaten Mazziotti omdat zijn contract erop zat Besloten niet te vernieuwen. Aldus mijn beste vriend. Jammer maar begrijpelijk. Hebben Steve Round nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Maar Round is niet van de medische kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Deze week spelen Swansea en Brentford de finale van de Championship play-off. Brentford, de club die aan moneyball deed en dat zo goed deed, maar nooit promoveerde. De club waar nu net op vi.nl een standaard goed nieuws verhaal verscheen over hoe de club dat deed. Wat ze daar niet weten, of hebben opgezocht, is dat Brentford voor elke euro die binnen komt, er 1,6 uitgeeft aan salaris. Laat staan de overige kosten. Brentford moet absoluut nu promoveren, of anders gaan ze Bolton achterna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten