Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Newcastle verdiende wel eens  te winnen, voor de verandering. Mooie traditie Engelse club. Ik vond het wel meevallen de tackles op James, heb nog veel erger mee gemaakt dit seizoen. Everton speelt dit seizoen toch al behoorlijk boven hun stand minstens 14 punten meer al dan vorig seizoen na 18 duels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Kyrill:

@Arsènega/kan jij heel wedstrijd zien vanavond vriend? 

Sowieso. Was een beetje verbaasd dat Saka niet speelde en niet eens bij de selectie zat. Ik zag in de ochtend niks staan bij team news, maar hij heeft blijkbaar een heupblessure.

Verder was EMS stuk minder dan vorige keren helaas, dan zie je gelijk dat het voorin stuk minder is. Verder wel content met een punt uiteindelijk, United had ook nog best wat kansen. Natuurlijk had je met een man meer moeten staan maar goed je weet dat dat niet gaat gebeuren als het om United gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei delichris:

En hoezo had je met een man meer moeten staan? @Arsène 

Moet je dat serieus vragen? Wat dacht je van heel smerig en vies trappen van achteren, achter op achilleshiel van Xhaka door Bruno Fernandes? Je hebt geluk dat Xhaka het ON-Voetballer achtig reageerde en niet gelijk potje ging janken wat 995/1000 andere spelers wel doen maar dat was sowieso rood waardig.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Moet je dat serieus vragen? Wat dacht je van heel smerig en vies trappen van achteren, achter op achilleshiel van Xhaka door Bruno Fernandes? Je hebt geluk dat Xhaka het ON-Voetballer achtig reageerde en niet gelijk potje ging janken wat 995/1000 andere spelers wel doen maar dat was sowieso rood waardig.

Dan had Cedric er ook minimaal met twee keer geel eraf moeten gaan en anders met rood. Eerst een trap op Bruno en daarna met die arm omhoog in het gezicht van Bruno. Daar kreeg hij geel en had er dus gewoon met twee keer geel eraf moeten gaan. En als je de regels erop na houdt dan had Cedric met die zwaaiende arm gewoon rood moeten krijgen dan had Bruno ook nog die trap gegeven. En die Lacazatte is ook een drama. Is verschillende keren als een dolle stier in de lucht aan het springen geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Dan had Cedric er ook minimaal met twee keer geel eraf moeten gaan en anders met rood. Eerst een trap op Bruno en daarna met die arm omhoog in het gezicht van Bruno. Daar kreeg hij geel en had er dus gewoon met twee keer geel eraf moeten gaan. En als je de regels erop na houdt dan had Cedric met die zwaaiende arm gewoon rood moeten krijgen dan had Bruno ook nog die trap gegeven. En die Lacazatte is ook een drama. Is verschillende keren als een dolle stier in de lucht aan het springen geweest.

Had gekund in theorie. Maar dat allebei van Soares minstens factor 1,5 lichter dan wat Bruno Fernandes deed. Dat omhoog springen was met zijn arm langs zijn lichaam, das niet zo vreemd. Was niet alsof hij zijn arm in gezicht van Bruno plantte wat veel spelers wel doen als ze omhoog springen. En dat van Bruno Fernandes was gewoon keihard natrappen dat is veel meer rood waardig. En ernaast waren nog veel meer spelers van jullie die hele wedstrijd overtredingen liepen te maken. Het duurde pas tot minuut 72e of langer voordat spelers als Maguire en Pogba voor eerst geel gingen krijgen. En dan gaat Pogba nog lopen janken van dat 1e keer is, ja doei gast het was al 70 minuten of later in de wedstrijd of later. Houd op zeg. Al met al eigenlijk vrij matige wedstrijd wij mistte onze beste spelers Saka, Tierney en Partey had nu voor eerst pas mindere wedstrijd sinds zijn komst naar Arsenal. En dan wordt in de rust je beste speler Martinelli gewisseld voor zak hooi Willian, nee dan ben ik tevreden met 0-0. 4 punten tegen United in 1 seizoen, dat haal ik met Football Manager zelfs vrijwel nooit tegen United.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker dan dit kost ons drie punten.

MANCHESTER (ANP/RTR) - Coach Ole Gunnar Solskjaer van Manchester United zegt dat hij door de Britse scheidsrechtersorganisatie PGMOL op de hoogte is gebracht van twee kostbare fouten die door de arbitrage zijn gemaakt tijdens de 2-1-thuisnederlaag tegen Sheffield United afgelopen week.

Solskjaer liet weten dat in het onafhankelijke verslag van de wedstrijd door de PGMOL staat dat het doelpunt van Kean Bryan van Sheffield afgekeurd had moeten worden vanwege een overtreding op United-doelman David De Gea, en dat de treffer van Anthony Martial aan de andere kant onterecht werd afgekeurd.

'Het momentum veranderde voor ons in de wedstrijd tegen Sheffield United, maar ik heb het verslag van de afgevaardigde en twee besluiten waren verkeerd', meldde Solskjaer tijdens een persconferentie. 'Ze hebben toegegeven dat hun doelpunt afgekeurd had moeten worden en dat onze goal had moeten gelden. Dat zou voor ons een grote verandering zijn geweest, als je 1-0 voorstaat en niet 1-0 achterkomt.'

Door de nederlaag tegen Sheffield United en het gelijkspel tegen Arsenal heeft de ploeg van Solskjaer nu drie punten minder dan koploper Manchester City, dat ook nog een wedstrijd minder heeft gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en, wat dan nog? Ik herinner me dit seizoen nog een pingel van United uit bij BHA NADAT er al was afgeloten voor einde van de wedstrijd door de scheidsrechter. You win some you lose some, zeker United . Arbitrage zijn ook maar mensen en de VAR is gewoon kut in Engeland, nu heb je keer tegen, je hebt zovaak al mee gehad....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Kyrill:

Ja en, wat dan nog? Ik herinner me dit seizoen nog een pingel van United uit bij BHA NADAT er al was afgeloten voor einde van de wedstrijd door de scheidsrechter. You win some you lose some, zeker United . Arbitrage zijn ook maar mensen en de VAR is gewoon kut in Engeland, nu heb je keer tegen, je hebt zovaak al mee gehad....

Dit is gewoon volgens de regels en geen arbitrale fout. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Aaron21:

maar Arsenal heeft het vaker tegen zeker?

Niet altijd nee, ook wel eens mee ja. Maar ik kan me niet herinneren wanneer Arsenal voor laatst een strafschop mee kreeg in de PL. Jij wel?

26 minuten geleden zei PJHoutman:

Dit is gewoon volgens de regels en geen arbitrale fout. 

Anders wel hoogst ongebruikelijk regel bij een casus/incident dat nagenoeg nooit eerder is voorgekomen. Het is op zn allerminst zeer zeldzaam en op zn hoogst zie je het heel weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Kyrill:

Niet altijd nee, ook wel eens mee ja. Maar ik kan me niet herinneren wanneer Arsenal voor laatst een strafschop mee kreeg in de PL. Jij wel?

Tegen Chelsea nog.

23 minuten geleden zei Kyrill:

Anders wel hoogst ongebruikelijk regel bij een casus/incident dat nagenoeg nooit eerder is voorgekomen. Het is op zn allerminst zeer zeldzaam en op zn hoogst zie je het heel weinig.

Ja, dat is een nieuw concept sinds we een VAR hebben hè. Niet zo raar dat het daarvoor nooit is voorgekomen :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kyrill:

Dat was nog in de speeltijd. Dat de penal pas erna is ingeschoten dat klopt. Maar het bewijst maar weer eens dat scheidsrechters nog steeds te veel fouten maken en dat zelfs een VAR niet goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites