Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Kyrill:

Saka en Smith Rowe _O_

Heerlijke voetballers. Zet daar dan nog eens Martinelli in vorm bij... Hopelijk blijven die nog lang voor Arsenal spelen. Kunnen samen terug de stap naar de top zetten.

Ben blij dat Arteta het licht gezien heeft. Enkele weken geleden had ik er echt genoeg van. Constant wisselen van systeem, steeds andere jongens in de basis, ...  Elke week opnieuw smeet die alles terug om.

Ik ben blij dat hij deze zaken nu niet meer doet. Er staat sinds de match tegen Chelsea een duidelijk systeem op poten, en dit komt door het inbrengen van ESR. Een 4-2-3-1 met genoeg aanvallende spelers en duidelijke taken. Arteta mag van mij dan ook verder blijven doen. Sowieso tot het einde van het seizoen, dan kunnen we terug evalueren.

Zou wel graag nog een alternatief zien voor ESR, alsook een basisspeler voor de rechtsachter en de 6. Maar daarvoor moeten ze Bellerin en Xhaka eerst verkopen. Hoe rapper hoe beter imo, beiden niet goed genoeg en die Xhaka is ook nog eens een achterlijk rund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de Beek is wel klaar voor dit seizoen bij United. Wil die mee naar het EK, hoop ik dat hij verhuurd mag worden, want die gaat alleen nog in de Europa League minuten maken als invaller. Misschien pakt 'ie er nog 300 + een League Cup finale. 400 minuten zou dus al veel zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites