Kyrill Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 10 uur geleden zei Sophomore: Auba weer gescoord Hij weet nu iig weer hoe het is, ook al was het in het verkeerde doel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Wat een idioot die Xhaka, dat zo'n gast bij Arsenal zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 18 minuten geleden zei cimbomcu: Wat een idioot die Xhaka, dat zo'n gast bij Arsenal zit. Al jaren onbegrijpelijk. Grossiert in rode kaarten en grove charges, voegt weinig toe qua spel op af en toe een afstandsschot na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Op 14-12-2020 om 23:41 zei PJHoutman: Grossiert in rode kaarten Laatste keer was op 22 januari 2017; bijna vier jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 11 uur geleden zei Sophomore: Laatste keer was op 22 januari 2017; bijna vier jaar geleden. Zie ik nu ook net ja Dacht dat het veel vaker voorkwam, had in ieder geval het idee dat hij veel vaker schorsingen pakte, maar zelfs dat niet. Dan lijkt het gewoon vaak alsof hij niet op het veld staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Wel al 7 rode kaarten voor Arsenal sinds de aanstelling van Arteta. Dit kan gewoon niet meer en dan had je met Elneny tegen Burnely eigenlijk 8e MOETEN hebben, en dat zeg ik als fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 3 uur geleden zei PJHoutman: Zie ik nu ook net ja Dacht dat het veel vaker voorkwam, had in ieder geval het idee dat hij veel vaker schorsingen pakte, maar zelfs dat niet. Dan lijkt het gewoon vaak alsof hij niet op het veld staat Dacht precies hetzelfde hoor, maar kwam het toevallig ergens tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Kreeg er toen in een half jaar drie (2x direct, 1x 2 gele) dus waarschijnlijk zal het daar aan liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Weer een puntje erbij @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 41 minuten geleden zei Arsène: Weer een puntje erbij @Kyrill Jaa ben er blij mee. Halfuur met man minder. Tegen team dat als ze hadden gewonnen iig tijdelijk nieuwe koploper waren. En Aubameyang nu in goede doel gescoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Mooi drie punten gepakt tegen Sheffield en nu op naar zondag tegen Leeds. Ook daar worden drie punten geëist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 4 uur geleden zei delichris: Mooi drie punten gepakt tegen Sheffield en nu op naar zondag tegen Leeds. Ook daar worden drie punten geëist. Je van Sheffield wint is logisch maar noch uit noch thuis tegen Leeds United is een garantie op 3 punten . Bielsa laat ze echt ziek goed voetbal spelen en op wedstrijd tegen Newcastle thuis na van hun(want toen speelde Arsenal gelijktijdig) heb ik heel veel wedstrijden live gezien dit seizoen van Leeds United, die zouden wel eens nog een keer kunnen gaan verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 5 uur geleden zei delichris: Mooi drie punten gepakt tegen Sheffield en nu op naar zondag tegen Leeds. Ook daar worden drie punten geëist. Hopelijk nekkie eraf bij united. Kan nog steeds genieten van deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 We will see. Maar ik heb er vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Op 18-12-2020 om 16:23 zei delichris: We will see. Maar ik heb er vertrouwen in. Succes zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 23 minuten geleden zei Rossi: Succes zo Dankje. Jij hebt het meer nodig hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Jammer. Terug verdedigen op lopende mensen is nog weleens een probleem bij FC Bielsa. Wonderbaarlijk ook wel die linie van vier. Alleen Klich is een (offensieve) middenvelder. Andere drie zijn gewoon aanvallers. Speel je met anderhalve middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 4 minuten geleden zei delichris: Dankje. Jij hebt het meer nodig hahahaha Club heeft het wel moeilijker gehad sinds ik ze volg en support. Hoopte nekkie eraf maar Manchester is, logischerwijs, nog een te sterke tegenstander. Daarnaast wordt Koch ook gemist, niet alleen nu maar ook de afgelopen wedstrijden. Toch zonde dat er geen supporters bij zijn, zo'n wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 december 2020 Share Geplaatst 20 december 2020 Inderdaad erg jammer dat er geen supporters zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 15 uur geleden zei Zeus: Jammer. Terug verdedigen op lopende mensen is nog weleens een probleem bij FC Bielsa. Wonderbaarlijk ook wel die linie van vier. Alleen Klich is een (offensieve) middenvelder. Andere drie zijn gewoon aanvallers. Speel je met anderhalve middenvelder. Phillips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 21 minuten geleden zei cimbomcu: Phillips? Die staat daar achter, vandaar de 'speel je met anderhalve middenvelder'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 20 uur geleden zei Zeus: Jammer. Terug verdedigen op lopende mensen is nog weleens een probleem bij FC Bielsa. Bizar om te zien dat Phillips met zijn diepgaande man (Fernandes) mee gaat, tot ver achter de defensieve linie. Veld wordt enorm lang en buitenspel wordt opgeheven. Weet dat het de opdracht van Bielsa is, maar in deze situatie kan ik mij weinig voordelen bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Arteta exit denk ik. Die is voor het nieuwjaar ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten