Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Sophomore:

Laatste keer was op 22 januari 2017; bijna vier jaar geleden.

Zie ik nu ook net ja ;c Dacht dat het veel vaker voorkwam, had in ieder geval het idee dat hij veel vaker schorsingen pakte, maar zelfs dat niet. Dan lijkt het gewoon vaak alsof hij niet op het veld staat :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PJHoutman:

Zie ik nu ook net ja ;c Dacht dat het veel vaker voorkwam, had in ieder geval het idee dat hij veel vaker schorsingen pakte, maar zelfs dat niet. Dan lijkt het gewoon vaak alsof hij niet op het veld staat :D 

Dacht precies hetzelfde hoor, maar kwam het toevallig ergens tegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Mooi drie punten gepakt tegen Sheffield en nu op naar zondag tegen Leeds. Ook daar worden drie punten geëist.

Je van Sheffield wint is logisch maar noch uit noch thuis tegen Leeds United is een garantie op 3 punten . Bielsa laat ze echt ziek goed voetbal spelen en op wedstrijd tegen Newcastle thuis na van hun(want toen speelde Arsenal gelijktijdig) heb ik heel veel wedstrijden live gezien dit seizoen van Leeds United, die zouden wel eens nog een keer kunnen gaan verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei delichris:

Dankje. Jij hebt het meer nodig hahahaha

Club heeft het wel moeilijker gehad sinds ik ze volg en support. Hoopte nekkie eraf maar Manchester is, logischerwijs, nog een te sterke tegenstander. Daarnaast wordt Koch ook gemist, niet alleen nu maar ook de afgelopen wedstrijden.

Toch zonde dat er geen supporters bij zijn, zo'n wedstrijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Zeus:

Jammer. Terug verdedigen op lopende mensen is nog weleens een probleem bij FC Bielsa. Wonderbaarlijk ook wel die linie van vier. Alleen Klich is een (offensieve) middenvelder. Andere drie zijn gewoon aanvallers. Speel je met anderhalve middenvelder.

Phillips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Zeus:

Jammer. Terug verdedigen op lopende mensen is nog weleens een probleem bij FC Bielsa.

Bizar om te zien dat Phillips met zijn diepgaande man (Fernandes) mee gaat, tot ver achter de defensieve linie. Veld wordt enorm lang en buitenspel wordt opgeheven. 

Weet dat het de opdracht van Bielsa is, maar in deze situatie kan ik mij weinig voordelen bedenken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites