Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

David Luiz is ook weer lekker bezig. Moet invallen door een blessure, 1-0 waar hij bij betrokken is. Veroorzaakt daarna een penalty met een rode kaart voor hemzelf; 2-0 :-D 

Ik dacht wel dat de triple punishment niet meer een ding was? Penalty door neerhalen doorgebroken speler is geel toch tegenwoordig?

Edit: nvm, geldt alleen als er geen opzet is. Vasthouden of duwen is alsnog rood

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Rogier.:

David Luiz is ook weer lekker bezig. Moet invallen door een blessure, 1-0 waar hij bij betrokken is. Veroorzaakt daarna een penalty met een rode kaart voor hemzelf; 2-0 :-D 

Ik dacht wel dat de triple punishment niet meer een ding was? Penalty door neerhalen doorgebroken speler is geel toch tegenwoordig?

Edit: nvm, geldt alleen als er geen opzet is. Vasthouden of duwen is alsnog rood

Ongelooflijk wat een labiele verdediger dat is. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de 1e helft wordt Nketiah in een houdgreep genomen en is het niks, als een scheidsrechter met 2 maten meet dan kan je Luiz imo ook weinig kwalijk nemen.

Maar goed je kan dit soort dingen verwachten met scheidsrechters uit de speelstad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom maar effe wisselen Pietertje... Wat doet die Mendy daar, ongekend. Ook nog eens als een kind instappen daarna. Al had Gundogan wel gewoon die bal aan moeten nemen als 'ie zo wijst.

De Bruyne :< 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Juca:

Janken Satyr, je woont in Limburg.

Ja, in Parkstad.

Maar dat maakt verder neit uit, elke keer als ik in Engeland ben, merk ik weer hoe ontzettende zooi het daar is vergeleken bij ons. Oude huizen, alles lijkt stuk, en zoals het begin van het filmpje laat zien, het is grauw en grijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites