Sophomore Geplaatst 12 maart 2020 Share Geplaatst 12 maart 2020 Eindelijk positief voor Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 april 2020 Share Geplaatst 8 april 2020 Dit is toch goud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 Interessante docu over Swansea en Exeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 Geweldige documentaire. Ik bleef toen Swansea ook een beetje volgen daarna. Toch knap dat men in relatief korte tijd van strijden tegen degradatie naar de amateurs het toch hebben bereikt om een tijdje in de PL te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid, de Conference is (en was ook toen) geen amateur divisie. Niveau 5 (Conference) en 6 (north/south) zijn allemaal semi-prof of profclub. Het is vooral een psychologische tik, je hoort niet meer bij de Football league. 10 mei 2020 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Satyr: Even voor de duidelijkheid, de Conference is (en was ook toen) geen amateur divisie. Niveau 5 (Conference) en 6 (north/south) zijn allemaal semi-prof of profclub. Het is vooral een psychologische tik, je hoort niet meer bij de Football league. Precies! Zeker vandaag de dag. Tijdje terug nog een extreem lange en vermoeiende discussie hier op MU met iemand over gehad, had je toen niet mij bij kunnen springen 10 mei 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 2 uur geleden zei Sophomore: Precies! Zeker vandaag de dag. Tijdje terug nog een extreem lange en vermoeiende discussie hier op MU met iemand over gehad, had je toen niet mij bij kunnen springen Ja, graag, hahaha. Helaas te laat. Onder Conference N/S zit ook nog een behoorlijke groep semi-profs trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Yes het gaat weer los. De Premier League wordt op donderdag 17 juni weer hervat,zo melden diverse Britse media.Precies 100 dagen nadat de competitie werd stilgelegd vanwege de coronacrisis,treedt Aston Villa tegen Sheffield United aan en gaat Arsenal op bezoek bij Manchester United. De andere 16 ploegen werken in de drie dagen daarna hun duels af.Woensdag al werden de clubs het eens om de training te hervatten zoals voor de crisis,dus zonder de anderhalvemetermaatregel in acht te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 En alle duels komen (ergens) live op tv. Er komen 10 tijdstippen per speelronde. Vind ik gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 Op 28-5-2020 om 20:28 zei Satyr: En alle duels komen (ergens) live op tv. Er komen 10 tijdstippen per speelronde. Vind ik gaaf. Ze komen ook op de BBC en uiteraard Ziggo zal wedstrijden uitgaan zenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 BBC heeft 4 duels in totaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 Vast dan per weekend. Want er werden vier wedstrijden per zaterdag en zondag gespeeld volgens mij. 13:30 ,16:00, 18:30 en 21:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 2 minuten geleden zei delichris: Vast dan per weekend. Want er werden vier wedstrijden per zaterdag en zondag gespeeld volgens mij. 13:30 ,16:00, 18:30 en 21:00. Nee, 4 duels in totaal. En SKY is nóg pissed dat dat mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 1 minuut geleden zei Satyr: Nee, 4 duels in totaal. En SKY is nóg pissed dat dat mag. Aha ja ik las het net. Sky gaat wel gratis uitzenden las ik. Maar er komt weer voetbal op tv en dat is toch wel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 Zojuist zei delichris: Aha ja ik las het net. Sky gaat wel gratis uitzenden las ik. Maar er komt weer voetbal op tv en dat is toch wel fijn. Precies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 Ben wel benieuwd hoe de EFL het gaat aanpakken nu. (Ik hoop op null and void zodat Bolton niet degradeert) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 13 uur geleden zei lennard95: Ben wel benieuwd hoe de EFL het gaat aanpakken nu. (Ik hoop op null and void zodat Bolton niet degradeert) League one en League two spelen de wedstrijden niet meer. En volgens mij geen degradatie en promotie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 juni 2020 Share Geplaatst 9 juni 2020 League One en Two zijn klaar, daar is op zich niks speciaals, maar omdat Macclesfield liefst 11 punten straf heeft gekregen, kan Stevenage is punten nog gelijk komen (wedstrijd minder). Vraag is wie van die twee nu degradeert naar de National League. De EFL doet er alles aan om van het hoofdpijndossier Macclesfield af te komen, dus die zullen vast nog wel een puntje minder krijgen deze week... Macclesfield gaat trouwens zo goed als zeker toch de fles op, ivm financiele problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 juni 2020 Share Geplaatst 9 juni 2020 En dat betekend dus dat Bolton gedegradeerd is, was al te verwachten nu hopen dat er volgend seizoen geen punten in de mindering komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 Toch weer een mooie challenge voor FM21. Bolton terug in de PL . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Vond Egbers bij Studio Voetbal niet zo goed, maar dit soort items maakt 'ie altijd wel erg goed. Sympathieke man, mooi portret van Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 juni 2020 Share Geplaatst 17 juni 2020 Vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juni 2020 Share Geplaatst 17 juni 2020 Zojuist zei PJHoutman: Vanavond En dan ook nog Arsenal - Man City er achter aan!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten