Rogier. Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Rare keuze inderdaad, ben heel benieuwd wat ze van plan zijn daar, want ik zie Mourinho totaal niet tevreden zijn met het materiaal dat hij dit seizoen heeft en volgend seizoen gaat hebben. Wordt nog leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 1 uur geleden zei Lazy: Ik wil ook wel invallen voor 17 miljoen per jaar ? Als het om geld ging was José toch wel naar een land als China gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Houd niet van wokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 4 uur geleden zei komodo25: Houd niet van wokken In China eet iedereen elke dag Chinees Dat kan toch nooit gezond zijn Altijd Bami met wat vlees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 6 uur geleden zei Sophomore: Als het om geld ging was José toch wel naar een land als China gegaan? Niet als je voor 17 miljoen per jaar en 50 miljoen in totaal in de Premier League kunt trainen. Woonde ook nog in Londen, dus das een extra reden. Daarnaast, bestbetaalde trainer in China is Cannavaro volgens Goal en die staat op 15 miljoen. In Engeland betaalt men dus in elk geval net zo veel en vaak zelfs meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Lippi kreeg er dertig miljoen Amerikaanse dollars per jaar. Dus voor grote namen (voor Cannavaro is het de eerste klus toch?) valt er echt genoeg kruiwagens binnen te harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 21 november 2019 Share Geplaatst 21 november 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 november 2019 Share Geplaatst 21 november 2019 (bewerkt) Fake news dit @ROEMM Heeft 'ie nooit getweet 21 november 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 21 november 2019 Share Geplaatst 21 november 2019 Dat is nou jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2019 Share Geplaatst 21 november 2019 Mourinho heeft al eens gezegd dat hij Spurs nooit wilde trainen. De grappenmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 november 2019 Share Geplaatst 21 november 2019 Je moet iets als de topclubs je niet meer willen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 Blij dat deze man terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 Arsenal Het wordt echt met de week erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 (bewerkt) Emery eindelijk weg bij Arsenal, zat er al een tijdje op te wachten. Wie vinden jullie favoriet om het straks van Ljungberg over te nemen? Ten Hag een optie voor volgend seizoen? 29 november 2019 bewerkt door Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Neem nu maar gewoon Eddie Howe, zo moeilijk is het toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Die wil toch gewoon blijven waar die zit? Maar zou inderdaad een goede optie zijn voor dit Arsenal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Nu nog Ole eruit en dan is de dans compleet. Denk dat Arsenal in gaat zetten op Allegri of Ancelotti. Poch dan als vervanger van Ole bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Lijkt me dat Rodgers toch ook wel weer interesse heeft gewekt van de topclubs. Speelt heel goed voetbal met Leicester. Die Portugese trainer van Wolves zal ook wel op het lijstje staan. Verder wel benieuwd wat Arsenal gaat doen, Allegri en Ancelotti lijken me toch niet zo te passen bij de speelstijl van het huis. Maar die speelstijl van het huis heeft ze sowieso nooit zo ver gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Allegri zie ik eerder bij Man Utd eerlijk gezegd, Ancelotti zou wel kunnen bij Arsenal. Rodgers moet lekker bij Leicester blijven. Zal Ljungberg het seizoen niet afmaken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Volgens mijn bronnen is dat niet mogelijk omdat het vereiste diploma ontbreekt. Maar beter laat dan nooit dit ontslag. Hopelijk kunnen we nu het tij nog keren en plek 4 behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lazy: Nu nog Ole eruit en dan is de dans compleet. Denk dat Arsenal in gaat zetten op Allegri of Ancelotti. Poch dan als vervanger van Ole bij United. Hij zal niet ontslagen gaan worden. De club wordt weer opgebouwd. In 1986 toen Fergie kwam en toen stond hij op een gegeven moment op de wip en won de FA Cup. De rest is geschiedenis. En dat gaat nu ook met Ole gebeuren. Hij krijgt de tijd om het team weer te gaan bouwen. De enige die weg moeten zijn de Glazers en Woodward. 29 november 2019 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Howe, Ljungberg en Allegri grootste kandidaten. Ook die vent van Wolves wordt veelvuldig genoemd. Allegri was al gepolst toen Wenger vertrok, maar stond toen lijnrecht tegenover de ideeën van de club. Die hadden toen meer vertrouwen in Emery. Wellicht dat ze die stap nu wel durven te zetten. Arteta schijnt het seizoen af te willen maken bij Manchester City. Brendan Rodgers zit voorlopig prima bij Leicester toch? 4 uur geleden zei Daniell: Ten Hag een optie voor volgend seizoen? Geen optie denk ik. Tenzij Bayern voor Poch gaat als vervanger van Kovac, maar die gaan vol inzetten op EtH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Ik zie Allegri echt niet naar Arsenal gaan. Die aast al een tijdje op de baan van Ole. Tevens zou hij dit jaar geen club managen om weer even tot rust te komen en Engels onder de knie te krijgen. Ole zie ik het ook wel uitzitten tot de zomer. Als het klopt dat Ljungberg niet het gehele seizoen mag aanblijven wordt het ook geen EtH nee. Ik denk dat Howe gewoon bij zijn club blijft. Die wil eens echt wat presteren in de PL met die club voordat hij vertrekt. Dan neig ik toch naar die Portugees van Wolves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Waarom zou Ten Hag in vredesnaam Ajax verlaten voor Arsenal? En ja, het is onvoorstelbaar dat ik deze woorden typ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 4 minuten geleden zei Hwb: Waarom zou Ten Hag in vredesnaam Ajax verlaten voor Arsenal? En ja, het is onvoorstelbaar dat ik deze woorden typ... Nieuwe uitdaging in een grotere competitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten