Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Sophomore:

Als het om geld ging was José toch wel naar een land als China gegaan? 

Niet als je voor 17 miljoen per jaar en 50 miljoen in totaal in de Premier League kunt trainen. Woonde ook nog in Londen, dus das een extra reden. Daarnaast, bestbetaalde trainer in China is Cannavaro volgens Goal en die staat op 15 miljoen. In Engeland betaalt men dus in elk geval net zo veel en vaak zelfs meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me dat Rodgers toch ook wel weer interesse heeft gewekt van de topclubs. Speelt heel goed voetbal met Leicester. Die Portugese trainer van Wolves zal ook wel op het lijstje staan. Verder wel benieuwd wat Arsenal gaat doen, Allegri en Ancelotti lijken me toch niet zo te passen bij de speelstijl van het huis. Maar die speelstijl van het huis heeft ze sowieso nooit zo ver gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Nu nog Ole eruit en dan is de dans compleet. Denk dat Arsenal in gaat zetten op Allegri of Ancelotti. Poch dan als vervanger van Ole bij United.

Hij zal niet ontslagen gaan worden. De club wordt weer opgebouwd. In 1986 toen Fergie kwam en toen stond hij op een gegeven moment op de wip en won de FA Cup. De rest is geschiedenis. En dat gaat nu ook met Ole gebeuren. Hij krijgt de tijd om het team weer te gaan bouwen. De enige die weg moeten zijn de Glazers en Woodward.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Howe, Ljungberg en Allegri grootste kandidaten. Ook die vent van Wolves wordt veelvuldig genoemd. 

• Allegri was al gepolst toen Wenger vertrok, maar stond toen lijnrecht tegenover de ideeën van de club. Die hadden toen meer vertrouwen in Emery. Wellicht dat ze die stap nu wel durven te zetten.
  • Arteta schijnt het seizoen af te willen maken bij Manchester City.
  • Brendan Rodgers zit voorlopig prima bij Leicester toch? 
4 uur geleden zei Daniell:

Ten Hag een optie voor volgend seizoen?

Geen optie denk ik. Tenzij Bayern voor Poch gaat als vervanger van Kovac, maar die gaan vol inzetten op EtH. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie Allegri echt niet naar Arsenal gaan. Die aast al een tijdje op de baan van Ole. Tevens zou hij dit jaar geen club managen om weer even tot rust te komen en Engels onder de knie te krijgen. Ole zie ik het ook wel uitzitten tot de zomer.

Als het klopt dat Ljungberg niet het gehele seizoen mag aanblijven wordt het ook geen EtH nee. Ik denk dat Howe gewoon bij zijn club blijft. Die wil eens echt wat presteren in de PL met die club voordat hij vertrekt.

Dan neig ik toch naar die Portugees van Wolves.

Link naar opmerking
Deel via andere websites