Mansveld Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Ik ga de sprinkler/brandveiligheid in, maar inderdaad daar wordt van mij verwacht representatief voor te komen en dat is niet met allerlei poespas. Hiervoor werkte ik buiten in de ondergrondse Infra en daar gelden weer andere regels. Tatoeage's etc vormden buiten weinig problemen, daar waar het toen ik beveiliging was wel problemen gaf. Mijn tijd als cv monteur werd ik vanuit mijn bedrijf ook geacht representatief voor de dag te komen. Nou is dat niet overal zo, maar wij kwamen bij veel ambassade's en andere "belangrijke" mensen en daardoor werd er ook erg op werkkleding gelet. Een kleine scheurtje en je kreeg al een nieuwe broek of trui. Terwijl andere bedrijven weleens verslonzen zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 5 uur geleden zei Magikarp: Mij niet. Gebeurt op genoeg plekken. Heb zelf ook baantjes gehad waar mensen tijdelijk andere taken kregen wanneer ze geen representatief voorkomen hadden en niet konden regelen dat het 'niet zichtbaar' was tijdens het werk. https://www.ad.nl/ad-werkt/een-korte-broek-mocht-niet-daarom-heeft-pim-een-rok-aan-naar-z-n-werk~a7482297/ Zelfs dit gebeurt nog. Of het allemaal terecht is valt te betwijfelen (zeker in het voorbeeld van dit artikel), maar het is een normale gang van zaken dat er bepaalde voorschriften zijn. Wel/geen piercings (valt wat te zeggen qua veiligheid), wel/geen gekleurd haar, wel/geen tattoo's. Eigenlijk moet het geen donder uit maken, maar dat doet het nog wel. Als Rossi een meeting heeft over een nieuwe levering van CV-installaties in een nieuwbouwwijk, en hij komt met roze haar en een nek vol eenhoorn-tattoo's aan, zou het best kunnen dat zo'n opdrachtgever hem een stuk minder serieus neemt. Onterecht, het zegt niks over je capaciteiten, maar de kans bestaat. En de werkgever wil dat risico niet nemen. Dus een muts op en een coltrui aan, of je gaat maar lekker in het magazijn lopen. Jij werkt/hebt gewerkt bij een bioscoop, toch? Hadden ze daar geen richtlijnen/voorschriften mbt kapsel, sieraden, etc? Hier een tijdje als distributeur en sales executive van voedselwaren gewerkt en daar werd al moeilijk gedaan om iemand die dr haar in opvallende kleuren had geverfd en de zijkantjes had opgeschoren. Die kon alles verstoppen onder een hoofddeksel of ze stond achter de wasmachine en de vaatwasser te managen. Haren van meiden moesten in een knot of paardenstaart in verband met hygiëne. We hadden ook kleding aan uiteraard van de bios maar er werkten ook mensen met rood en paars haar dus dat was het probleem niet. Misschien mochten uitgebreide sieraden ook niet, maar dat kan ik mij niet herinneren. Maar ik vind sieraden en tatoo´s ook wat anders dan haarkleur en kleur van je schoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 19 minuten geleden zei Rossi: Ik ga de sprinkler/brandveiligheid in, maar inderdaad daar wordt van mij verwacht representatief voor te komen en dat is niet met allerlei poespas. Hiervoor werkte ik buiten in de ondergrondse Infra en daar gelden weer andere regels. Tatoeage's etc vormden buiten weinig problemen, daar waar het toen ik beveiliging was wel problemen gaf. Mijn tijd als cv monteur werd ik vanuit mijn bedrijf ook geacht representatief voor de dag te komen. Nou is dat niet overal zo, maar wij kwamen bij veel ambassade's en andere "belangrijke" mensen en daardoor werd er ook erg op werkkleding gelet. Een kleine scheurtje en je kreeg al een nieuwe broek of trui. Terwijl andere bedrijven weleens verslonzen zeg maar. Mooi en druk beroep, mag ik vragen welk bedrijf? Ik ben zelf ook werkzaam in de brandbeveiliging, voornamelijk op schepen voor blusgasinstallaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 11 minuten geleden zei cimbomcu: Haren van meiden moesten in een knot of paardenstaart in verband met hygiëne. We hadden ook kleding aan uiteraard van de bios maar er werkten ook mensen met rood en paars haar dus dat was het probleem niet. Misschien mochten uitgebreide sieraden ook niet, maar dat kan ik mij niet herinneren. Maar ik vind sieraden en tatoo´s ook wat anders dan haarkleur en kleur van je schoenen. Ik ook, maar het ging erom dat er dus wel gewoon werkgevers zijn die er wel wat over (te) zeggen (hebben), en het dus hoogstwaarschijnlijk geen 'onzin' is wat Rossi postte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 14 uur geleden zei Magikarp: Ik ook, maar het ging erom dat er dus wel gewoon werkgevers zijn die er wel wat over (te) zeggen (hebben), en het dus hoogstwaarschijnlijk geen 'onzin' is wat Rossi postte. Klopt van uit mijn vorige functie ging ik wel eens bij opdrachtgevers langs en ik mocht geen korte mouwen dragen ivm tattoo's. Dus had ik braaf altijd lange mouwen aan. Maar sinds ik een andere functie heb kan ik weer korte mouwen dragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 League One gaat gezellig worden, Bury start op -12 ivm financiële problemen en Bolton heeft twee oefenduels afgezegd omdat er weer geen loon is betaald aan de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 21 juli 2019 Share Geplaatst 21 juli 2019 @Satyr zou wat zijn als Bolton niet kan deelnemen aan de league One. Weet je toevallig meer over de situatie bij deze club. Komt er echt een faillissement? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 En dan te bedenken dat dit de selectie is: https://www.transfermarkt.nl/bolton-wanderers/startseite/verein/355 16 man.. en dat is dan nog aangevuld met de reserves en U21 ploeg. Gaat niet helemaal lekker daar in Bolton. Als ze failliet gaan ligt het eraan of ze overgenomen worden ja of nee. Ze kunnen een doorstart maken, net als Portsmouth toentertijd. Als dat niet mogelijk is en ze kunnen geen investeerder vinden dan zullen ze uiteindelijk ophouden te bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 (bewerkt) Mannen en Pino, ik doe mee aan een spel waarbij je elke zaterdag van 5 wedstrijden uit de hoogste vijf Engelse divisies het aantal toeschouwers moet raden. Dus 1 PL wedstrijd, 1 Championshipwedstrijd etc. Er doen nu ongeveer 10 man mee, maar meer is leuker. Het voorspellen gebeurd in een besloten whatsapp groep, dus als je mee wil doen, pm me dan je nummer even. edit: Het is wel de bedoeling dat je elke zaterdag meedoet. 24 juli 2019 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Waarom zou je het aantal toeschouwers raden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 21 minuten geleden zei Satyr: Mannen en Pino, Waar slaat dit nu weer op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 1 uur geleden zei 007mark: Waarom zou je het aantal toeschouwers raden? Waarom zou je 2/3e van je leven besteden aan het schrijven over het coëfficient van Oekraïne en Oostenrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Touché Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Kan het spel van de radio, zit er zelf altijd flink naast dus aan mij heb je niets hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 35 minuten geleden zei Sophomore: Kan het spel van de radio, zit er zelf altijd flink naast dus aan mij heb je niets hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Sorry voor de typo Pien, mijn welgemeende excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Bolton lijkt failliet te gaan, alleen een snelle overname lijkt nog een redding te zijn. Laatste twee clubs die ooit failliet gingen in de Football League zijn Maidstone en Aldershot, respectievelijk in augustus en maart 1992 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Jammer zeg. Welke club komt er dan ervoor in de plaats of heeft men het daar nog niet over in de media? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Nu niks meer lijkt me. Er zal één club minder uit L2 en L1 degraderen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Scheelt wel weer 2 wedstrijden per team in de L1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Wat een baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Vroeger noemde we Kolasinac gewoon specie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 Heel knap van die gozer zeg. Die gasten hadden messen bij zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 (bewerkt) Dat heb je met die Joegoslaven. Zijn van de duvel niet bang. Wel een bijzonder contrast zeg, met die Ozil die schijt heeft en lekker gas geeft. Zou dat zelf niet kunnen als iemand zichzelf (en mij) aan het verdedigen is. 25 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2019 Share Geplaatst 25 juli 2019 (bewerkt) Die Cola Sinas is niet bang. Özil verdedigt weer niet mee trouwens, typisch.... 25 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten