Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ik ga de sprinkler/brandveiligheid in, maar inderdaad daar wordt van mij verwacht representatief voor te komen en dat is niet met allerlei poespas. Hiervoor werkte ik buiten in de ondergrondse Infra en daar gelden weer andere regels. Tatoeage's etc vormden buiten weinig problemen, daar waar het toen ik beveiliging was wel problemen gaf.

Mijn tijd als cv monteur werd ik vanuit mijn bedrijf ook geacht representatief voor de dag te komen. Nou is dat niet overal zo, maar wij kwamen bij veel ambassade's en andere "belangrijke" mensen en daardoor werd er ook erg op werkkleding gelet. Een kleine scheurtje en je kreeg al een nieuwe broek of trui. Terwijl andere bedrijven weleens verslonzen zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Magikarp:

Mij niet. Gebeurt op genoeg plekken. Heb zelf ook baantjes gehad waar mensen tijdelijk andere taken kregen wanneer ze geen representatief voorkomen hadden en niet konden regelen dat het 'niet zichtbaar' was tijdens het werk. 

https://www.ad.nl/ad-werkt/een-korte-broek-mocht-niet-daarom-heeft-pim-een-rok-aan-naar-z-n-werk~a7482297/

Zelfs dit gebeurt nog. Of het allemaal terecht is valt te betwijfelen (zeker in het voorbeeld van dit artikel), maar het is een normale gang van zaken dat er bepaalde voorschriften zijn. Wel/geen piercings (valt wat te zeggen qua veiligheid), wel/geen gekleurd haar, wel/geen tattoo's. Eigenlijk moet het geen donder uit maken, maar dat doet het nog wel. Als Rossi een meeting heeft over een nieuwe levering van CV-installaties in een nieuwbouwwijk, en hij komt met roze haar en een nek vol eenhoorn-tattoo's aan, zou het best kunnen dat zo'n opdrachtgever hem een stuk minder serieus neemt. Onterecht, het zegt niks over je capaciteiten, maar de kans bestaat. En de werkgever wil dat risico niet nemen. Dus een muts op en een coltrui aan, of je gaat maar lekker in het magazijn lopen.

Jij werkt/hebt gewerkt bij een bioscoop, toch? Hadden ze daar geen richtlijnen/voorschriften mbt kapsel, sieraden, etc? Hier een tijdje als distributeur en sales executive van voedselwaren gewerkt en daar werd al moeilijk gedaan om iemand die dr haar in opvallende kleuren had geverfd en de zijkantjes had opgeschoren. Die kon alles verstoppen onder een hoofddeksel of ze stond achter de wasmachine en de vaatwasser te managen.

Haren van meiden moesten in een knot of paardenstaart in verband met hygiëne. We hadden ook kleding aan uiteraard van de bios maar er werkten ook mensen met rood en paars haar dus dat was het probleem niet. Misschien mochten uitgebreide sieraden ook niet, maar dat kan ik mij niet herinneren. Maar ik vind sieraden en tatoo´s ook wat anders dan haarkleur en kleur van je schoenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Rossi:

Ik ga de sprinkler/brandveiligheid in, maar inderdaad daar wordt van mij verwacht representatief voor te komen en dat is niet met allerlei poespas. Hiervoor werkte ik buiten in de ondergrondse Infra en daar gelden weer andere regels. Tatoeage's etc vormden buiten weinig problemen, daar waar het toen ik beveiliging was wel problemen gaf.

Mijn tijd als cv monteur werd ik vanuit mijn bedrijf ook geacht representatief voor de dag te komen. Nou is dat niet overal zo, maar wij kwamen bij veel ambassade's en andere "belangrijke" mensen en daardoor werd er ook erg op werkkleding gelet. Een kleine scheurtje en je kreeg al een nieuwe broek of trui. Terwijl andere bedrijven weleens verslonzen zeg maar.

Mooi en druk beroep, mag ik vragen welk bedrijf? Ik ben zelf ook werkzaam in de brandbeveiliging, voornamelijk op schepen voor blusgasinstallaties.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei cimbomcu:

Haren van meiden moesten in een knot of paardenstaart in verband met hygiëne. We hadden ook kleding aan uiteraard van de bios maar er werkten ook mensen met rood en paars haar dus dat was het probleem niet. Misschien mochten uitgebreide sieraden ook niet, maar dat kan ik mij niet herinneren. Maar ik vind sieraden en tatoo´s ook wat anders dan haarkleur en kleur van je schoenen.

Ik ook, maar het ging erom dat er dus wel gewoon werkgevers zijn die er wel wat over (te) zeggen (hebben), en het dus hoogstwaarschijnlijk geen 'onzin' is wat Rossi postte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Magikarp:

Ik ook, maar het ging erom dat er dus wel gewoon werkgevers zijn die er wel wat over (te) zeggen (hebben), en het dus hoogstwaarschijnlijk geen 'onzin' is wat Rossi postte.

Klopt van uit mijn vorige functie ging ik wel eens bij opdrachtgevers langs en ik mocht geen korte mouwen dragen ivm tattoo's. Dus had ik braaf altijd lange mouwen aan. Maar sinds ik een andere functie heb kan ik weer korte mouwen dragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan te bedenken dat dit de selectie is: https://www.transfermarkt.nl/bolton-wanderers/startseite/verein/355

16 man.. en dat is dan nog aangevuld met de reserves en U21 ploeg. Gaat niet helemaal lekker daar in Bolton.

Als ze failliet gaan ligt het eraan of ze overgenomen worden ja of nee. Ze kunnen een doorstart maken, net als Portsmouth toentertijd. Als dat niet mogelijk is en ze kunnen geen investeerder vinden dan zullen ze uiteindelijk ophouden te bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen en Pino, ik doe mee aan een spel waarbij je elke zaterdag van 5 wedstrijden uit de hoogste vijf Engelse divisies het aantal toeschouwers moet raden. Dus 1 PL wedstrijd, 1 Championshipwedstrijd etc. Er doen nu ongeveer 10 man mee, maar meer is leuker.

Het voorspellen gebeurd in een besloten whatsapp groep, dus als je mee wil doen, pm me dan je nummer even.

edit: Het is wel de bedoeling dat je elke zaterdag meedoet.

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolton lijkt failliet te gaan, alleen een snelle overname lijkt nog een redding te zijn. Laatste twee clubs die ooit failliet gingen in de Football League zijn Maidstone en Aldershot, respectievelijk in augustus en maart 1992

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb je met die Joegoslaven. Zijn van de duvel niet bang. Wel een bijzonder contrast zeg, met die Ozil die schijt heeft en lekker gas geeft. Zou dat zelf niet kunnen als iemand zichzelf (en mij) aan het verdedigen is. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites