Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wel mee eens. Dit stukje van Mourinho over Özil zegt ook wel genoeg:

'Ik was woest en heb tegen hem (Mourinho red.) geschreeuwd dat hij zelf maar het veld op moest gaan. Ik heb mijn tenue uitgetrokken en naar hem gegooid. Ik heb hem gezegd: Trek het maar aan en laat het maar zien.'

José Mourinho en Mesut Özil werkten drie seizoenen samen bij Real Madrid, maar echte vrienden zijn ze nooit geworden. De Duitse middenvelder vertelt in zijn recent verschenen autobiografie Die Magie des Spiels over een opvallende confrontatie tussen de twee. In de rust van een wedstrijd ging het fout. 'Mourinho schreeuwde tegen mij: ''Denk jij dat twee passes genoeg zijn? Denk jij dat je te goed bent om een duel aan te gaan? Denk jij dat je zo goed bent dat je het op vijftig procent kunt doen? Weet je hoe het eruit ziet als jij een duel aangaat? Ik zal het voordoen''. Vervolgens liep hij rond op zijn tenen, met zijn armen dicht bij het lichaam. Ook tuitte hij zijn lippen.'

Özil was kwaad en vertelde dat als Mourinho het allemaal zo goed wist, hij zelf maar het veld op moest gaan. Het werkte averechts. 'Mourinho begon te lachen en zei: ''Geef je het nu al op? Je bent een lafaard. Wat wil je doen? Onder de warme douche stappen en je haar wassen? Wil je alleen zijn? Of wil je liever je teamgenoten, de fans en mij laten zien wat je wel kan? Weet je wat Mesut, waarom begin je niet te huilen! You are such a cry-baby. Ga maar douchen. We hebben jou niet nodig''. Ik heb mijn handdoek gepakt en ben hem zonder ook maar iets te zeggen, gepasseerd in de richting van de douche.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag een soort van trap tegen het hoofd van Zlatan? Leek echt opzettelijk te zijn.

Was ook donkerrood, en in de actie erna revancheerde Zlatan zich met een elleboog. En scheids had de gele kaart al vast, maar na dat Rooney op hem insprak gaf hij niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel het op die gif moeilijk te zien is, zal iedereen in de bewegende beelden inderdaad zien dat Zlatan daar een beweging maakt om hem te raken, dat Mings hem vervolgens pas echt raakt op z'n hoofd doet daar niets aan af.

Want een gif is stilstaand beeld?

Precies.. Zlatan maakt gewoon duidelijk een trappende beweging (een beweging is ook gewoon rood natuurlijk) wat Mings daarna doet kan ook echt niet.

Je mag dus volgens jullie voortaan niet meer over een speler heen springen? Want dat is het enige wat ie doet. Zet zijn voet wat sneller neer omdat ie waarschijnlijk Rooney wilde ontwijken. Kan me niet voorstellen dat hij Mings mist als hij hem echt wilde raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeggen ze nu ook bij Motd Jan.

Bizar zeg, in een topwedstrijd met Oxlade, Iwobi en Welbeck starten :-D Ik dacht blessures, maar die vent heeft Sanchez gewoon gepasseerd :D

De slechtste scheidsrechter van Engeland heeft weer eens dubieus gehandeld. Burnley maakt hands, maar krijgen de penal mee..

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites