Sanel Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Waarom die van Liverpool? Eerste keer dat ze aan de bak moeten ofwa? Spelen ook geen Europees ofzo dus mooie compensatie. Ik zie het probleem niet echt, zeker voor teams die in de CL spelen uit Engeland. Als je kijkt naar Real... Ronaldo seizoensstart gemist ivm EK, allerlei blessures, nu WK voor clubs en spelen in de Copa verplicht twee wedstrijden. Zie ook vaak teams uit PL veel rouleren omdat ze gewoon een brede selectie hebben, andere topteams in Europa doen het vaak met een vaste basis 11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Chelsea lekker veel geluk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Virgil van Dijk na een minuut al met de 1-0 tegen Spurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Waarom die van Liverpool? Eerste keer dat ze aan de bak moeten ofwa? Spelen ook geen Europees ofzo dus mooie compensatie. Ik zie het probleem niet echt, zeker voor teams die in de CL spelen uit Engeland. Als je kijkt naar Real... Ronaldo seizoensstart gemist ivm EK, allerlei blessures, nu WK voor clubs en spelen in de Copa verplicht twee wedstrijden. Zie ook vaak teams uit PL veel rouleren omdat ze gewoon een brede selectie hebben, andere topteams in Europa doen het vaak met een vaste basis 11. Het punt is niet dat Engelse teams in het algemeen veel moeten voetballen, het punt is dat sommige teams een veel gunstiger schema hebben dan anderen. Chelsea speelt overigens ook geen Europees voetbal, dus met compensaties heeft het weinig te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Deze wedstrijd is nu al leuker dan alle drie de wedstrijden op Boxing Day bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Het punt is niet dat Engelse teams in het algemeen veel moeten voetballen, het punt is dat sommige teams een veel gunstiger schema hebben dan anderen. Chelsea speelt overigens ook geen Europees voetbal, dus met compensaties heeft het weinig te maken. Alsof het wat uitmaakt in de PL :-D al die roulatiespelers van Liverpool kunnen zo mee bij andere teams in de PL. Transferwindow gaat zo open toch? Misschien kunnen ze nog wat spelers binnentikken met alle miljoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Huhu, dit blijft zo'n lachwekkende situatie. Als ik me niet vergis kan er toch ook geen winterstop komen door die hele TV-deal? Het draagvlak van de competitie is dus eigenlijk tegelijkertijd een blok aan het been. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 De PL heeft sinds wanneer de grote tv-deals? En sinds wanneer hebben ze geen winterstop? Zit geen verband tussen lijkt me Sebas. Komt vooral door 20 ploegen en twee bekertoernooien. Als ze een winterstop gaan gebruiken moet je onderhand elke week een midweekse programma spelen, afwisselend met competitie en bekers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 (bewerkt) Nee, er was volgens mij zeker sprake van een bepaalde invloed. Kon ook met die bekertoernooien te maken hebben dacht ik, zal er zo nog eens even op Googelen. De hoeveelheid matches an sich moet geen probleem zijn, helemaal als je weet dat er met die EFL Cup voornamelijk B-ploegen het veld op worden gestuurd. Edit: http://www.telegraph.co.uk/football/...-winter-break/ https://www.theguardian.com/football...a-martin-glenn 29 december 2016 bewerkt door Ragazzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 FA Cup moet ook nog eens in een weekend worden gespeeld, waardoor er automatisch een aantal PL wedstrijden door de weeks gespeeld zouden moeten worden. Hoe het met de TV verplichtingen zit, is mij niet helemaal duidelijk. Er zou bv. ook op vrijdag gespeeld worden, maar dat heb ik al een paar maanden niet meer gezien. Ligt allemaal contractueel vast natuurlijk, maar dacht dat het om een flink aantal speelrondes zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Ik vind het wel prima zo. Heb ik tenminste wat leuks te doen met kerst en nieuwjaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Te laat thuis voor. Glasgow celtic... zonde 1600 wel thuis dus lekker bankhangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Goh ff wennen om Celtic in dit stadion te zien; lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Waarom is er geen wedstrijd om 13.30u joh :( Zo meteen wel eindelijk nog eens tijd om naar United te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Compleet onterecht afgekeurde goal van Zlatan. Zonde, was een prachtbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Inderdaad onterecht afgekeurd. De uitleg zal zijn dat hij het risico neemt om de tegenstander ernstig te blesseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Inderdaad onterecht afgekeurd. De uitleg zal zijn dat hij het risico neemt om de tegenstander ernstig te blesseren. Snap wat je bedoelt, maar is hier niet van toepassing natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Snap wat je bedoelt, maar is hier niet van toepassing natuurlijk. Wanneer er daadwerkelijk contact is, zie dat niet terug op de beelden, is dit wel het geval. Je kunt namelijk nooit gecontroleerd een bal spelen met de onderkant van je voet, terwijl een been gestrekt is. Denk dat hier alleen sprake is van het feit dat een doelman heel verstandig doet of hij geraakt is op dat moment en niet het feit doordat hij zelf eigenlijk gewoon compleet mis zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Die statistieken weer bij Utd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) GINI :love: 31 december 2016 bewerkt door Mouko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Matig potje. Wel een mooie goal van Wijnaldum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Prima vermaakt idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Dit is toch een zuivere penalty die Tottenham ontnomen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Wat een goal van Giroud zeg : 1 januari 2017 bewerkt door Baddoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Doelpunt van het jaar is al binnen hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten