Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben eens benieuwd naar wat jullie zoal kijken. Bij mij zelf verschilt het natuurlijk ook wel per TV-seizoen, en waar ik zin in heb. Ook pak ik redelijk veel op zodat ik zelf kan kiezen wanneer ik naar iets kijk, dit zijn de dingen die ik nu al zowat oppak.

Maandag:

Komen Eten

Terzake

De Slimste Mens Ter Wereld

Extra Time (voetbalshow, maar niet altijd want ze praten altijd door elkaar en ik versta er niets van.)

Dinsdag:

Komen Eten

Terzake

De Rechtbank

Woensdag:

Komen Eten

Terzake

Helden van hier: door het vuur

Donderdag:

Komen Eten

Terzake

Alloo bij de wegpolitie (ik vind het wel interessant ondanks het vtm-niveau met momenten)

Vrijdag:

Terzake

Stadion

Zaterdag:

Stadion

Zondag:

Stadion

Mr Robot

Daarnaast kijk ik ook wel eens naar De Ideale Wereld (satirische actuashow) of De Afspraak (ook een duidingssprogramma met gasten). Op maandag is Axel opgelicht gedaan, en maar goed ook want het viel een beetje tegen naar het einde toe. Niveau vier ben ik ook stoppen met kijken (over terreurdreiging in Molenbeek). Dan heb je ook nog voetbal, maar ik kijk eigenlijk minder naar voetbal dan je zou denken. Verder pak ik geregeld films (Canvas, Nederland of iets interessants op de andere posten) of documentaires op. Nu is het wel de drukste periode van het jaar vind ik. Meestal kijk ik eigenlijk veel minder Tv. In de zomer is er eigenlijk (bijna) niets. Naar wat kijken jullie zoal (en op Nederland), ben eens benieuwd :)

bewerkt door Lakigigar

Geplaatst

Behalve sport kijk ik amper nog live naar TV eigenlijk. Digibox staat wel altijd goed vol. De Ideale Wereld, Slimste Mens, University Challenge en Only Connect (beiden BBC) staan standaard geprogrammeerd en kijk ik wanneer het uitkomt. Terzake/De Redactie/Zevende Dag kijk ik via Deredactie.be, kan ik alleen die onderwerpen kijken die me interesseren, lekker makkelijk. Villa Politica kijk ik ook standaard via diezelfde site wel altijd volledig. En zaterdag Stadion en MotD uiteraard.

Geplaatst
  • Auteur
Geen fan van De Zevende Dag? Zap daar zelf wel eens langs op de late zondagavond (wanneer de herhaling is) en blijf wel eens hangen als het interessant is.

Ik wist niet dat ze dat nog eens heruitzenden de zondag. Nooit echt een kans gegeven, eigenlijk. Denk dat ik er eens Tom van Grieken heb gezien, als die juist verkozen was als nieuwe voorzitter van Vlaams Belang, maar dat moet de laatste keer geweest zijn.

Behalve sport kijk ik amper nog live naar TV eigenlijk. Digibox staat wel altijd goed vol. De Ideale Wereld, Slimste Mens, University Challenge en Only Connect (beiden BBC) staan standaard geprogrammeerd en kijk ik wanneer het uitkomt. Terzake/De Redactie/Zevende Dag kijk ik via Deredactie.be, kan ik alleen die onderwerpen kijken die me interesseren, lekker makkelijk. Villa Politica kijk ik ook standaard via diezelfde site wel altijd volledig. En zaterdag Stadion en MotD uiteraard.

Bij mij staat het ook altijd op programmeren, en spoel ik de reclameblokken of stukken door die ik niet interessant vind. Match of the Day keek ik vroeger ook, maar nu meestal gewoon premier league highlights op play sports. Villa politica ook wel eens als het er toevallig op staat, maar anders niet (duurt ook al een beetje lang)

Geplaatst

Slimste Mens nu elke weekdag, matchen van Anderlecht elke week. Dat is het zowat voor de tv.

Soms samenvattingen van voetbal (Stadion, Play Sports)

Geplaatst

Nieuwsuur/Pauw/WNL Opiniemakers/Brandpunt/De Monitor/EenVandaag.

Allen afhankelijk van hetgeen besproken zal worden en/of wie de gasten zijn.

Voorts politiek-gerelateerde uitzendingen (nu bijvoorbeeld de debatten tussen Trump en Clinton), wielrennen, voetbal (vooral CL, Ajax, Feyenoord, Atletico, Barca, Juventus, overig Italiaans voetbal en de grotere wedstrijden in Engeland).

Qua entertainment-TV programma's als Expeditie Robinson, Get The F*ck Out Of My House, Voetbal Inside, Rondo, The Voice (UK/USA) en The X Factor (UK). En allicht meer, maar het schiet mij niet direct te boven.

Geplaatst

Sinds ik in het buitenland zit merk ik pas hoe weinig tv-programma's mij echt kunnen boeien. Ik kijk alleen Voetbal International en Zondag met Lubach terug, vanaf volgende week zullen daar Streetlab en Rundfunk wel bij komen. Verder veel voetbal en wielrennen, en af en toe een race in de Formule 1

Geplaatst
  • Auteur

In het lenteseizoen is het ook enkel wie is de mol dat ik consequent heb bekeken. Vroeger keek ik op het uur van komen eten naar familie (soap, soort van GTST), maar toen ik verhuisde naar mijn pa was ik gestopt met kijken (toen ik 15 was, want ik keek al familie sinds ik klein was), ik heb nog eens een seizoen gekeken een jaar of drie geleden, maar dan was ik gestopt uit onvrede van de vele castmembers die stopten, de niet-subtiele maatschappijkritiek die er door en door verweven inzit en het erg lage niveau (hoewel ik de overdreven plotlijnen niet erg vind). Ik zou eigenlijk liever de beginjaren zien, dan de troep die ze nu maken. In de jaren '90 zou ik wel een grote soapfan geweest zijn, denk ik. Ook omdat er niet veel anders op TV was (en je kon dan ook nog niet oppakken).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.