Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Kan je toch niet vergelijken met Totti hè zeg. Die speelde heel zijn carrière voor een subtopper. Giggs, Maldini, Messi, ... speelden constant voor een absolute topclub. Waarom zou je dan weggaan? Totti heeft een aanbieding van Real geweigerd een dikke tien jaar terug of zo.

Volledig mee akkoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff

? Schijnt naar de club van vriend Nesta te gaan in de NASL (Miami FC).

Maargoed, dan is het in de beleving van veel mensen nog steeds een on club man. Xavi hobbelt ook nog ergens mee in de woestijn, maar dat nemen we over het algemeen ook niet al te serieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Milan heeft Ricardo Rodriguez gehaald van Wolfsburg. Doen ze goed zeg. (Y) Eerder ook al Mateo Musacchio van Villareal trouwens.

Volgens mij hebben ze ook nog die Franck Kessie van Atalanta gehaald en zijn ze druk bezig met Biglia van Lazio Roma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rodriguez (ondanks een slecht seizoen) en Musacchio idd echt goede transfers. Kessie vind ik wel overroepen. 28 miljoen is toch wel veel maar goed, wel een versterking hoor. Biglia, tsja, die is toch aardig op leeftijd. Dit seizoen toch regelmatig de zwakke schakel op het middenveld bij Lazio. Ook vaak dat die er na 60/70 minuten helemaal doorzit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AC Milan ook ineens geld als water met die nieuwe eigenaar. Wel gerichte aankopen ook, zo lijkt het. Ben benieuwd wat daar voor elftal staat in september.

André Silva (Porto) - 38 miljoen

Musacchio (Villarreal) - 18 miljoen

Kessié (Atalanta) - 20 miljoen

Ricardo Rodriguez (Wolfsburg) - 18 miljoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, 38 miljoen voor een spits die er 16 maakte in een competitie waar Bas Dost er 34 maakte. ;c Nee, geen fan van Andre Silva. Wel van Musacchio en Rodriguez.

Bij Inter zal het waarschijnlijk duren tot 1 juli aangezien de restricties van de Financial Fair Play dan worden opgeheven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het toch wel echt heel tof als Milan zich weer aan kan sluiten bij de Europese top. Vind het misschien wel dé meest magische club, altijd als kleine jongen ook vol bewondering naar Milan gekeken. Hopen dat het iig geen dikke flop wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag laatst een overzicht van de opstellingen van alle CL finales. Die van AC Milan was er eentje die ik van te voren zo kom opdreunen. Bij LFC miste ik Finnan :c

Edit: die stond er wel in natuurlijk, maar ik kon niet op zijn naam komen

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites