Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Suso geblesseerd eruit :( Vervanger is Ocampos haha.

De penalty die Milan nu tegen krijgt :-D :-D Was ook nog eens buitenspel..

De Guzman mag hem nemen en maakt hem 1-1

Milan net voor rust dat een penalty krijgt en Bacca schiet hem het stadion uit :r

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk je vaker Milan Cim? Ik zit ook te kijken. Die De Guzman met nummer 1 bij Chievo :mrg:

Ja regelmatig! Ik vind sowieso de Serie A een mooie competitie. Vroeger bij FOX keek ik elke week Serie A, daarna lange tijd niet omdat niemand de rechten had dus ben blij dat Eurosport de rechten heeft.

Milan is leuk ja. Donnarumma 18 jaar, Romagnoli 22 jaar, De Sciglio 24, Locatelli 19, Suso 23, Deulofeu 22. Leuk jong elftal met een aantal jonge Italianen. Sosa ken ik nog vanuit Turkije, ook een mooie speler. En ben erg gecharmeerd van Suso.

Maar dat zo'n Ocampos opeens gehuurd wordt van Marseille :D Dat is ook weer typisch helaas.. Haha zegt de commentator nu ook.

Aaight Bacca 2-1 :<

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja regelmatig! Ik vind sowieso de Serie A een mooie competitie. Vroeger bij FOX keek ik elke week Serie A, daarna lange tijd niet omdat niemand de rechten had dus ben blij dat Eurosport de rechten heeft.

Milan is leuk ja. Donnarumma 18 jaar, Romagnoli 22 jaar, De Sciglio 24, Locatelli 19, Suso 23, Deulofeu 22. Leuk jong elftal met een aantal jonge Italianen. Sosa ken ik nog vanuit Turkije, ook een mooie speler. En ben erg gecharmeerd van Suso.

Maar dat zo'n Ocampos opeens gehuurd wordt van Marseille :D Dat is ook weer typisch helaas.. Haha zegt de commentator nu ook.

Aaight Bacca 2-1 :<

Locatelli is echt zwaar overschat Enkel Donnarumma is echt potentiële wereldtop. Romagnoli is ook nog prima en Suso ook wel leuk ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites