Beppu Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Wat een heerlijke eerste helft zeg. Gaat over en weer in een razend tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Perisic en Icardi twee wedstrijden schorsing vanwege te hevig protesteren. Wat een grap. Sowieso moet je altijd een strafschop krijgen op D'Ambrosio. Maar ach, er is weinig veranderd na Calciopoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 februari 2017 Share Geplaatst 7 februari 2017 Weet niet wat er gezegd is, want daar kreeg Perisic toch rood voor? Die Italiaanse scheidsrechters zijn wel snel op hun pikt gepakt heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Geweldige slotfase zeg bij Milan, met 9 man verdedigen en dan in de 88ste minuut een mooie actie van Deulofeu waarbij Pasalic de bal binnen tikt en ze toch nog met 0-1 winnen. Heerlijke ontlading ook bij die gasten. Sowieso Serie A : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Wat een verschrikkelijke cadeautjes krijgt Juventus toch weer, sjonge jonge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik wil zo graag wat zeggen he......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Tot de 1-1 met veel plezier gekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Eerste discutabele beslissing precies na rust. Even een bezoekje gekregen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Het zal ook nooit veranderen met die club.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Ja, dit is geen verrassing toch? Nu heb ik niets tegen of voor Juve, maar er zijn toch wel erg veel vreemde beslissingen in hun voordeel de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Suso geblesseerd eruit :( Vervanger is Ocampos haha. De penalty die Milan nu tegen krijgt :-D :-D Was ook nog eens buitenspel.. De Guzman mag hem nemen en maakt hem 1-1 Milan net voor rust dat een penalty krijgt en Bacca schiet hem het stadion uit :r 4 maart 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Kijk je vaker Milan Cim? Ik zit ook te kijken. Die De Guzman met nummer 1 bij Chievo :mrg: Ja regelmatig! Ik vind sowieso de Serie A een mooie competitie. Vroeger bij FOX keek ik elke week Serie A, daarna lange tijd niet omdat niemand de rechten had dus ben blij dat Eurosport de rechten heeft. Milan is leuk ja. Donnarumma 18 jaar, Romagnoli 22 jaar, De Sciglio 24, Locatelli 19, Suso 23, Deulofeu 22. Leuk jong elftal met een aantal jonge Italianen. Sosa ken ik nog vanuit Turkije, ook een mooie speler. En ben erg gecharmeerd van Suso. Maar dat zo'n Ocampos opeens gehuurd wordt van Marseille :D Dat is ook weer typisch helaas.. Haha zegt de commentator nu ook. Aaight Bacca 2-1 :< 4 maart 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Ja regelmatig! Ik vind sowieso de Serie A een mooie competitie. Vroeger bij FOX keek ik elke week Serie A, daarna lange tijd niet omdat niemand de rechten had dus ben blij dat Eurosport de rechten heeft. Milan is leuk ja. Donnarumma 18 jaar, Romagnoli 22 jaar, De Sciglio 24, Locatelli 19, Suso 23, Deulofeu 22. Leuk jong elftal met een aantal jonge Italianen. Sosa ken ik nog vanuit Turkije, ook een mooie speler. En ben erg gecharmeerd van Suso. Maar dat zo'n Ocampos opeens gehuurd wordt van Marseille :D Dat is ook weer typisch helaas.. Haha zegt de commentator nu ook. Aaight Bacca 2-1 :< Locatelli is echt zwaar overschat Enkel Donnarumma is echt potentiële wereldtop. Romagnoli is ook nog prima en Suso ook wel leuk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 De Chinezen daar, zijn die toevallig familie van Wang? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Juve maar weer eens gematst door de scheids lees ik op VI? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 7-1 in de streekderby tegen revelatie Atalanta. Pioli heeft er toch echt wel wat van gemaakt. Jammer dat we in de toppers net wat te kort schoten voor een CL-ticket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Zo, fijne hattrick van Icardi. Links, rechts en hoofd binnen 30 minuten. Heel ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Zo, fijne hattrick van Icardi. Links, rechts en hoofd binnen 30 minuten. Heel ziek Ik las zelfs binnen 9 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Milan dat in de 97ste minuut de gelijkmaker maakt tegen Inter. Wat mooi. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Jaja heerlijk dit :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Was ook best leuke pot om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 97e minuut, waar zijn de hypocrieten nu die enkele weken geleden aan het janken waren toen Juve in minuut 94 een terechte penalty kreeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Eurosport ;e Geen Roma - Lazio en vanavond geen Inter - Napoli. Laatst wisten ze niet dat er minuut stilte was voor Scarponi ('home of cycling'). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 (bewerkt) Als je niet in staat ben om dit soort wedstrijden uit te zenden hoor je als zender die rechten gewoon niet te hebben. Nu weer zoeken naar zo'n klote stream. 30 april 2017 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Strootman schande voor het voetbal. Lazio wordt hier zwaar bestolen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten