Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Recommended Posts

8 minuten geleden zei Steels:

Boniface, Duran, Evanilson, Cunha, Ramos.

Boniface: Transfermarkt waarde van 45 miljoen met nog een contract tot 2028 dus kost waarschijnlijk nog meer dan zijn waarde

Duran: Waarde van 40 miljoen met nog een contract tot 2030! Aston Villa vraagt 80 miljoen. Daarnaast staat die niet eens in de basis dus vraag me af hoeveel beter Milan hiervan gaat worden.

Evanilson: Uitgeschakeld met een gebroken voet. Daarnaast komt het ook nog niet echt helemaal uit de verf in zijn eerste seizoen in de PL. Heb er wel vertrouwen in dat dit gaat komen, maar ja die zal dit seizoen denk ik niet heel veel meer spelen

Cunha: Heel hot op dit moment. Op Transfermarkt een waarde van 50 miljoen en verwachting is dat die nog wel meer moet gaan kosten. Daarnaast is die ook al voor 50 miljoen aangekocht door Wolves dus die zullen er ook zeker wel winst op willen maken in de winterstop. Wellicht is het een optie als Wolves degradeert, maar dan lost nu natuurlijk niets op.

Ramos: Lijkt mij misschien nog wel een optie, maar PSG heeft Kolo Muani al verhuurd nu dus het lijkt mij eigenlijk wel dat ze Ramos dan willen houden. Waarde van 50 miljoen en PSG heeft er zelf 65 miljoen voor betaald. Stond de laatste 3 competitiewedstrijden ook 'gewoon' 2x in de basis. Begin van het seizoen lang geblesseerd geweest dus het aantal speelminuten etc tot nu toe is niet heel gepresentatief. Is nu eigenlijk ook de enige echte spits die PSG heeft.

Denk dus niet dat dit hele realistische opties zijn

Commentator zei overigens dat Milan misschien wel Felix wilt gaan huren van Chelsea, maar dat is een totaal ander type speler dan alle andere spitsen. Verder gek dat Rashford niet wordt genoemd, ook die zou je prima een half jaartje kunnen huren.

34 minuten geleden zei bas huijsmans:

Boniface: Transfermarkt waarde van 45 miljoen met nog een contract tot 2028 dus kost waarschijnlijk nog meer dan zijn waarde

Duran: Waarde van 40 miljoen met nog een contract tot 2030! Aston Villa vraagt 80 miljoen. Daarnaast staat die niet eens in de basis dus vraag me af hoeveel beter Milan hiervan gaat worden.

Evanilson: Uitgeschakeld met een gebroken voet. Daarnaast komt het ook nog niet echt helemaal uit de verf in zijn eerste seizoen in de PL. Heb er wel vertrouwen in dat dit gaat komen, maar ja die zal dit seizoen denk ik niet heel veel meer spelen

Cunha: Heel hot op dit moment. Op Transfermarkt een waarde van 50 miljoen en verwachting is dat die nog wel meer moet gaan kosten. Daarnaast is die ook al voor 50 miljoen aangekocht door Wolves dus die zullen er ook zeker wel winst op willen maken in de winterstop. Wellicht is het een optie als Wolves degradeert, maar dan lost nu natuurlijk niets op.

Ramos: Lijkt mij misschien nog wel een optie, maar PSG heeft Kolo Muani al verhuurd nu dus het lijkt mij eigenlijk wel dat ze Ramos dan willen houden. Waarde van 50 miljoen en PSG heeft er zelf 65 miljoen voor betaald. Stond de laatste 3 competitiewedstrijden ook 'gewoon' 2x in de basis. Begin van het seizoen lang geblesseerd geweest dus het aantal speelminuten etc tot nu toe is niet heel gepresentatief. Is nu eigenlijk ook de enige echte spits die PSG heeft.

Denk dus niet dat dit hele realistische opties zijn

Je vroeg welke spits je zou kopen voor ongeveer 40 miljoen.. 

40 minuten geleden zei La Pulga:

Commentator zei overigens dat Milan misschien wel Felix wilt gaan huren van Chelsea, maar dat is een totaal ander type speler dan alle andere spitsen. Verder gek dat Rashford niet wordt genoemd, ook die zou je prima een half jaartje kunnen huren.

Heeft te maken met het aantal niet-EU-spelers die ze mogen halen. Het was Walker of Rashford ;)

5 minuten geleden zei Steels:

Je vroeg welke spits je zou kopen voor ongeveer 40 miljoen.. 

Heeft te maken met het aantal niet-EU-spelers die ze mogen halen. Het was Walker of Rashford ;)

Dat vroeg ik :D 

O ja, Engeland is geen EU meer idd. 

Ze hadden ook wel meer dan 40miljoen kunnen uitgeven deze zomer. Koop emerson royal niet (waar ze nu al vanaf willen) en Morata en je kan je pot aanvullen met 25m.

EDIT: ohja, ik vergeet pavlovic; Speelt vandaag uitstekend, maar kostte 20 miljoen en heeft 10 wedstrijden gespeeld terwijl we al eind januari zijn. En met Kalulu hadden ze al een CB die ze spotgoedkoop aan een concurrent weggeven.

Dusja, heel wat slechte transfers gemaakt de afgelopen jaren. en dan moet je dat rechtzetten met weer duurdere spelers.... Being cheap is expensive, helemaal als ze CL missen. Wat ik denk dat wel gaat gebeuren

Edited by AntiChrist7

2 uur geleden zei La Pulga:

@AntiChrist7 volgens mij heb jij een mooie transferperiode gehad toch?

Ik kan idd niet ontevreden zijn, maar er is een deel van me dat blijft denken  "hadden we dit in de zomer gedaan stonden we nu niet op plaats 8"

Ik ben echt wel benieuwd wat Conte aan moet met Okafor. Als dat de vervanger moet zijn van Krava, gaat ie schrikken.

Leuke wedstrijd straks, zolang Emile maar geen commentator is anders zap ik weer weg.

Voor de Feyenoorders, Gimenez zit op de bank bij Milan.

Edit: jammer, Emile aan het oor is gewoon niet fijn. Dan wordt het Newcastle tegen Arsenal.

Edited by La Pulga

49 minuten geleden zei La Pulga:

Leuke wedstrijd straks, zolang Emile maar geen commentator is anders zap ik weer weg.

Voor de Feyenoorders, Gimenez zit op de bank bij Milan.

Edit: jammer, Emile aan het oor is gewoon niet fijn. Dan wordt het Newcastle tegen Arsenal.

Hahaha die Emile is verschrikkelijk hè? Blijft maar ratelen. Vaak op de zondagavond veel zin om een Serie A-topper te kijken en ik vergeet elke keer weer dat Emile die altijd doet. Dus dat is elke week toch weer een enorme teleurstelling, hou het vaak binnen vijf minuten alweer voor gezien door dat getetter van hem. 

1 uur geleden zei ROEMM:

Oeff, die heeft zich niet geliefd gemaakt. Zie ook dat hij enkele minuten later gewisseld werd. Ik had als trainer hetzelfde gedaan.

Het is dat het minuut 33 was en er nog niemand warm was gelopen, maar ik vermoed dat de coach hem het liefste voordat de penalty genomen had moeten worden, had gewisseld :mrgy: En terecht.