bas huijsmans Gepost January 26 Share Gepost January 26 8 minuten geleden zei Steels:  Boniface, Duran, Evanilson, Cunha, Ramos. Boniface: Transfermarkt waarde van 45 miljoen met nog een contract tot 2028 dus kost waarschijnlijk nog meer dan zijn waarde  Duran: Waarde van 40 miljoen met nog een contract tot 2030! Aston Villa vraagt 80 miljoen. Daarnaast staat die niet eens in de basis dus vraag me af hoeveel beter Milan hiervan gaat worden.  Evanilson: Uitgeschakeld met een gebroken voet. Daarnaast komt het ook nog niet echt helemaal uit de verf in zijn eerste seizoen in de PL. Heb er wel vertrouwen in dat dit gaat komen, maar ja die zal dit seizoen denk ik niet heel veel meer spelen  Cunha: Heel hot op dit moment. Op Transfermarkt een waarde van 50 miljoen en verwachting is dat die nog wel meer moet gaan kosten. Daarnaast is die ook al voor 50 miljoen aangekocht door Wolves dus die zullen er ook zeker wel winst op willen maken in de winterstop. Wellicht is het een optie als Wolves degradeert, maar dan lost nu natuurlijk niets op.  Ramos: Lijkt mij misschien nog wel een optie, maar PSG heeft Kolo Muani al verhuurd nu dus het lijkt mij eigenlijk wel dat ze Ramos dan willen houden. Waarde van 50 miljoen en PSG heeft er zelf 65 miljoen voor betaald. Stond de laatste 3 competitiewedstrijden ook 'gewoon' 2x in de basis. Begin van het seizoen lang geblesseerd geweest dus het aantal speelminuten etc tot nu toe is niet heel gepresentatief. Is nu eigenlijk ook de enige echte spits die PSG heeft.  Denk dus niet dat dit hele realistische opties zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 26 Share Gepost January 26 Commentator zei overigens dat Milan misschien wel Felix wilt gaan huren van Chelsea, maar dat is een totaal ander type speler dan alle andere spitsen. Verder gek dat Rashford niet wordt genoemd, ook die zou je prima een half jaartje kunnen huren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost January 26 Share Gepost January 26 34 minuten geleden zei bas huijsmans: Boniface: Transfermarkt waarde van 45 miljoen met nog een contract tot 2028 dus kost waarschijnlijk nog meer dan zijn waarde  Duran: Waarde van 40 miljoen met nog een contract tot 2030! Aston Villa vraagt 80 miljoen. Daarnaast staat die niet eens in de basis dus vraag me af hoeveel beter Milan hiervan gaat worden.  Evanilson: Uitgeschakeld met een gebroken voet. Daarnaast komt het ook nog niet echt helemaal uit de verf in zijn eerste seizoen in de PL. Heb er wel vertrouwen in dat dit gaat komen, maar ja die zal dit seizoen denk ik niet heel veel meer spelen  Cunha: Heel hot op dit moment. Op Transfermarkt een waarde van 50 miljoen en verwachting is dat die nog wel meer moet gaan kosten. Daarnaast is die ook al voor 50 miljoen aangekocht door Wolves dus die zullen er ook zeker wel winst op willen maken in de winterstop. Wellicht is het een optie als Wolves degradeert, maar dan lost nu natuurlijk niets op.  Ramos: Lijkt mij misschien nog wel een optie, maar PSG heeft Kolo Muani al verhuurd nu dus het lijkt mij eigenlijk wel dat ze Ramos dan willen houden. Waarde van 50 miljoen en PSG heeft er zelf 65 miljoen voor betaald. Stond de laatste 3 competitiewedstrijden ook 'gewoon' 2x in de basis. Begin van het seizoen lang geblesseerd geweest dus het aantal speelminuten etc tot nu toe is niet heel gepresentatief. Is nu eigenlijk ook de enige echte spits die PSG heeft.  Denk dus niet dat dit hele realistische opties zijn  Je vroeg welke spits je zou kopen voor ongeveer 40 miljoen..  40 minuten geleden zei La Pulga: Commentator zei overigens dat Milan misschien wel Felix wilt gaan huren van Chelsea, maar dat is een totaal ander type speler dan alle andere spitsen. Verder gek dat Rashford niet wordt genoemd, ook die zou je prima een half jaartje kunnen huren.  Heeft te maken met het aantal niet-EU-spelers die ze mogen halen. Het was Walker of Rashford  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 26 Share Gepost January 26 5 minuten geleden zei Steels:  Je vroeg welke spits je zou kopen voor ongeveer 40 miljoen..   Heeft te maken met het aantal niet-EU-spelers die ze mogen halen. Het was Walker of Rashford  Dat vroeg ik   O ja, Engeland is geen EU meer idd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 26 Share Gepost January 26 1 uur geleden zei Steels: Je vroeg welke spits je zou kopen voor ongeveer 40 miljoen.. Dan is het toch gek dat je met allemaal suggesties komt die zeer waarschijnlijk meer dan 40 miljoen kosten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 26 Share Gepost January 26 (edited) Ze hadden ook wel meer dan 40miljoen kunnen uitgeven deze zomer. Koop emerson royal niet (waar ze nu al vanaf willen) en Morata en je kan je pot aanvullen met 25m. Â EDIT: ohja, ik vergeet pavlovic; Speelt vandaag uitstekend, maar kostte 20 miljoen en heeft 10 wedstrijden gespeeld terwijl we al eind januari zijn. En met Kalulu hadden ze al een CB die ze spotgoedkoop aan een concurrent weggeven. Â Dusja, heel wat slechte transfers gemaakt de afgelopen jaren. en dan moet je dat rechtzetten met weer duurdere spelers.... Being cheap is expensive, helemaal als ze CL missen. Wat ik denk dat wel gaat gebeuren Edited January 26 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 4 Share Gepost February 4 @AntiChrist7 volgens mij heb jij een mooie transferperiode gehad toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 4 Share Gepost February 4 2 uur geleden zei La Pulga: @AntiChrist7 volgens mij heb jij een mooie transferperiode gehad toch?  Ik kan idd niet ontevreden zijn, maar er is een deel van me dat blijft denken "hadden we dit in de zomer gedaan stonden we nu niet op plaats 8"  Ik ben echt wel benieuwd wat Conte aan moet met Okafor. Als dat de vervanger moet zijn van Krava, gaat ie schrikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 5 Share Gepost February 5 (edited) Leuke wedstrijd straks, zolang Emile maar geen commentator is anders zap ik weer weg. Â Voor de Feyenoorders, Gimenez zit op de bank bij Milan. Â Edit: jammer, Emile aan het oor is gewoon niet fijn. Dan wordt het Newcastle tegen Arsenal. Edited February 5 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 5 Share Gepost February 5 49 minuten geleden zei La Pulga: Leuke wedstrijd straks, zolang Emile maar geen commentator is anders zap ik weer weg.  Voor de Feyenoorders, Gimenez zit op de bank bij Milan.  Edit: jammer, Emile aan het oor is gewoon niet fijn. Dan wordt het Newcastle tegen Arsenal. Hahaha die Emile is verschrikkelijk hè? Blijft maar ratelen. Vaak op de zondagavond veel zin om een Serie A-topper te kijken en ik vergeet elke keer weer dat Emile die altijd doet. Dus dat is elke week toch weer een enorme teleurstelling, hou het vaak binnen vijf minuten alweer voor gezien door dat getetter van hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 5 Share Gepost February 5 11 minuten geleden zei Arles: Hahaha die Emile is verschrikkelijk hè? Blijft maar ratelen. Dat is een andere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 5 Share Gepost February 5 Dat zal onbewust vast tot deze woordkeuze hebben geleid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 Direct een assist  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 5 Share Gepost February 5 Twee seconden bij een Italiaanse club en nu al geblondeerd haar. Dat riekt naar dopage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 5 Share Gepost February 5 41 minuten geleden zei 007mark: Direct een assist  Denkt Rensch eindelijk verlost te zijn van Santi, wordt ‘ie nu ‘s nachts nog steeds van hem wakker  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 6 Share Gepost February 6 Hij was toch blessa??? Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 6 Share Gepost February 6 kyle walker doet het eigl best goed, tragere league ligt hem wel  Of emerson royal was gewoon zo slecht... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost February 12 Share Gepost February 12    Wat een retegeil shirtje zeg   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost February 12 Share Gepost February 12 Dan ga je toch lekker in Milaan wonen als dat je allemaal zo goed bevalt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 22 Share Gepost February 22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost February 22 Share Gepost February 22 Oeff, die heeft zich niet geliefd gemaakt. Zie ook dat hij enkele minuten later gewisseld werd. Ik had als trainer hetzelfde gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 22 Share Gepost February 22 1 uur geleden zei ROEMM: Oeff, die heeft zich niet geliefd gemaakt. Zie ook dat hij enkele minuten later gewisseld werd. Ik had als trainer hetzelfde gedaan. Het is dat het minuut 33 was en er nog niemand warm was gelopen, maar ik vermoed dat de coach hem het liefste voordat de penalty genomen had moeten worden, had gewisseld  En terecht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 22 Share Gepost February 22 Wat mij betreft de opvolger van Wout Weghorst!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 22 Share Gepost February 22 Hij draait zich ook lekker om als hij ziet dat de rest van het team niet met hem mee juicht  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost February 23 Share Gepost February 23 hij scoort tenminste. Toen Abraham dat deed tegen fiorentina miste hij.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts