Urbeto Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september En nu lijken ze Ivan Juric aan te gaan stellen. Die ken ik niet zo goed, al las ik wel dat hij in een ver verleden de rechterhand van Gasparini was. Enfin, hopelijk wordt het een totale mislukking bij Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Dat zien de Feyenoord-supporters graag gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september In Rome hebben ze een eeuwenoud gezegde: Al is de ellende nog zo groot, na de winterstop loten we Feyenoord en lachen we ons weer dood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 1 uur geleden zei Beppu: In Rome hebben ze een eeuwenoud gezegde: Al is de ellende nog zo groot, na de winterstop loten we Feyenoord en lachen we ons weer dood Dat gezegde kan dit seizoen het prullenbakkie in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 17 uur geleden zei Urbeto: En nu lijken ze Ivan Juric aan te gaan stellen. Die ken ik niet zo goed, al las ik wel dat hij in een ver verleden de rechterhand van Gasparini was. Enfin, hopelijk wordt het een totale mislukking bij Roma. Juric is een kundige trainer, verwacht dat hij het daar goed gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Ze hebben zwaar geld uitgegeven bij Roma dus willen ze snel resultaat zien. Ik had de rossi persoonlijk ietsje langer gegeven. Fonseca ligt er wss uit na dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 15 minuten geleden zei AntiChrist7: Ze hebben zwaar geld uitgegeven bij Roma dus willen ze snel resultaat zien. Ik had de rossi persoonlijk ietsje langer gegeven. Fonseca ligt er wss uit na dit weekend. En dan mogelijk Terzic als opvolger. Zie niet echt dat het daar perse beter mee gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 4 minuten geleden zei rich ruzzian: En dan mogelijk Terzic als opvolger. Zie niet echt dat het daar perse beter mee gaat worden. Tja dat krijg je met een bestuur dat geen geld wilt uitgeven en vooral jaknikkers wilt. 15m voor emerson zal wss in de clubgeschiedenis ingaan als een even slechte transfer als Caldara Positieve is wel dat het een goeie rebuild uitdaging wordt in FM25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten