Simonsav Geplaatst 27 november 2016 Share Geplaatst 27 november 2016 Gio Simeone :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 december 2016 Share Geplaatst 2 december 2016 Keek maandag Inter tegen Fiorentina; binnen tien minuten 3-0. Nu Napoli tegen Inter aan het kijken, binnen zes minuten 2-0 voor Napoli :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 december 2016 Share Geplaatst 4 december 2016 Lekker hoor Stroot; goed drukzetten en doorzetten. Nu wat vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 december 2016 Share Geplaatst 4 december 2016 Mooi dit. [twitter] [/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 4 december 2016 Share Geplaatst 4 december 2016 Was lekkere derby, zeker de tweede helft. Mooie goal van Strootman, daarna echt een beetje achterlijke actie ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 (bewerkt) Roma-Milan zitten kijken daarstraks. Kijk weinig Italiaans voetbal, schrok toch wel een beetje van het niveau. Wat was het sloom allemaal. Zal toch nog veel moeten gebeuren de komende jaren voor iemand in de buurt van Juventus kan komen, al heeft Milan heeft wel echt een tof team nu met veel jonge Italianen. 13 december 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Had je de eerste helft ook gekeken? Ik vond die nog best leuk om te zien. Wel veel foutjes, maar het tempo zat er lekker in en de intensiteit ook. Die bal van Suso vroeg al was ook mooi. Ik ben wel aan het einde van de eerste helft gewoon naar bed gegaan. Vond het toen wel welletjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 (bewerkt) Volledige wedstrijd gekeken ja. Begin was wel leuk, maar zaten echt stukken bij waarin het 5-10 minuten echt helemaal wegzakte vond ik, ook in de eerste helft. 14 december 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DonnyBrasco Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Roma-Milan zitten kijken daarstraks. Kijk weinig Italiaans voetbal, schrok toch wel een beetje van het niveau. Wat was het sloom allemaal. Zal toch nog veel moeten gebeuren de komende jaren voor iemand in de buurt van Juventus kan komen, al heeft Milan heeft wel echt een tof team nu met veel jonge Italianen. Als je Milan-Inter had gekeken had je dan weer een andere mening denk ik. Dat was heel hoog tempo en ook fel voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Volledige wedstrijd gekeken ja. Begin was wel leuk, maar zaten echt stukken bij waarin het 5-10 minuten echt helemaal wegzakte vond ik, ook in de eerste helft. Ja kan wel.. ik bedenk me dat ik ook na een half uur al onder de douche ben gegaan ipv in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Dries Mertens, de nieuwe topspits :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Heerlijk hoor AC Milan; eerste prijs in vijf jaar (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Die ontlading ook. Pasalic schoot die beslissende wel aardig in ook :D 24 december 2016 bewerkt door Bramvinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 [twitter]821104923907674112[/twitter] Nieuwe officiële logo van Juventus. Wat vreselijk lelijk. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Echt he. Logo veranderen snap ik sws niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Zonde zeg, dit is echt in 1 minuutje in elkaar gezet.. Zo komt het er dan op een shirt uit te zien: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Doet met denken aan Notts County FC, die kleuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Het presentatiefilmpje was dan wel weer om te genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Wat een afschuwelijk logo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 (bewerkt) Dacht een Jack and Jones logo :cab: 17 januari 2017 bewerkt door jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 Zonde zeg, dit is echt in 1 minuutje in elkaar gezet.. Dat inderdaad, terwijl hier in realiteit waarschijnlijk maanden aan gewerkt is door een veel te duur designbureau :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 januari 2017 Share Geplaatst 17 januari 2017 1 jaar zelfs, volgens de directeur van Juve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 Heeft Pioli toch al wel wat neergezet. 7 zeges op rij nu. Geweldig om te zien hoe Kondogbia eindelijk z'n potentieel aan het benutten is, speelt fantastisch de laatste weken. Middenveld loopt echt heerlijk met Gagliardini en Joao Mario erbij. Enkel die backs, pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 januari 2017 Share Geplaatst 18 januari 2017 Huidige logo hebben ze ook pas sinds '05; veranderen erg vaak en radicaal van logo. Blijven dus de traditie trouw ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Wordt Napoli - Fiorentina niet uitgezonden op Ziggo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten