Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Italiaans voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Roma-Milan zitten kijken daarstraks. Kijk weinig Italiaans voetbal, schrok toch wel een beetje van het niveau. Wat was het sloom allemaal. Zal toch nog veel moeten gebeuren de komende jaren voor iemand in de buurt van Juventus kan komen, al heeft Milan heeft wel echt een tof team nu met veel jonge Italianen.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je de eerste helft ook gekeken? Ik vond die nog best leuk om te zien. Wel veel foutjes, maar het tempo zat er lekker in en de intensiteit ook. Die bal van Suso vroeg al was ook mooi. Ik ben wel aan het einde van de eerste helft gewoon naar bed gegaan. Vond het toen wel welletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roma-Milan zitten kijken daarstraks. Kijk weinig Italiaans voetbal, schrok toch wel een beetje van het niveau. Wat was het sloom allemaal. Zal toch nog veel moeten gebeuren de komende jaren voor iemand in de buurt van Juventus kan komen, al heeft Milan heeft wel echt een tof team nu met veel jonge Italianen.

Als je Milan-Inter had gekeken had je dan weer een andere mening denk ik. Dat was heel hoog tempo en ook fel voetbal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volledige wedstrijd gekeken ja. Begin was wel leuk, maar zaten echt stukken bij waarin het 5-10 minuten echt helemaal wegzakte vond ik, ook in de eerste helft.

Ja kan wel.. ik bedenk me dat ik ook na een half uur al onder de douche ben gegaan ipv in de rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft Pioli toch al wel wat neergezet. 7 zeges op rij nu. Geweldig om te zien hoe Kondogbia eindelijk z'n potentieel aan het benutten is, speelt fantastisch de laatste weken. Middenveld loopt echt heerlijk met Gagliardini en Joao Mario erbij. Enkel die backs, pff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites